• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.012 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Tja, dan moet Jordy maar beslissen. De televisieserie DEKALOG staat er ook op.

maar op zich kan ik die keuzes allemaal nog snappen. Heimat is TV, die ook in de bios te zien is geweest. Net als THE KINGDOM.

DEKALOG op zich ook, maar dat zijn tenminste losse verhalen (ook zijn ze niet los in de bios geweest).

Anyway, ik zie geen enkele reden om FOD niet op te nemen, behalve irrationele onwil. Of censuurzucht.

Jordy?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wouter schreef:

Daar zit helemaal niks in. Deze film draaide in de bios. De film haalde actualiteitenprogramma's. Of je het een kutfilm of vergelijkbaar vindt met een bloopertape doet er niet toe. Deze film is wereldberoemd en invloedrijk.Dit is geen bloopertape.

Is wel een collage. Geen afgerond verhaal, geen script. Het bizarre dat iemand het in zijn hoofd haalt om filmpjes achter elkaar te monteren van mensen die doodgaan vind ik ZEER ziek, en verdient naar mijn idee het predicaat film niet. Dan kan ook een aflevering van Bloopers erop.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

FisherKing schreef:

(quote)

Is wel een collage. Geen afgerond verhaal, geen script. Het bizarre dat iemand het in zijn hoofd haalt om filmpjes achter elkaar te monteren van mensen die doodgaan vind ik ZEER ziek, en verdient naar mijn idee het predicaat film niet. Dan kan ook een aflevering van Bloopers erop.

Er was wel een script. En zelfs acteurs. En of het ziek is of niet doet er toch niet toe? En waarom zouden zieke films niet op de site mogen? En wie wil afbakenen wat een film is of niet?

En als zoiets gebeurt moet dat niet aan de hand van objectief toetsbare zaken? Als de film een theatrale release heeft gehad en voldoet aan de minimale lengte vind ik dat ie sowieso op MM mag.

Ik wilde de film hier opzoeken om te lezen wat men er hier over dacht. Dat kan dus niet. Jammer.

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

FisherKing wrote:

Volgens mij is niet eens alles echt in die Faces Of Death,sommige filmpjes zijn gewoon in scene gezet.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Klopt.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wouter schreef:

Er was wel een script. En zelfs acteurs. En of het ziek is of niet doet er toch niet toe? En waarom zouden zieke films niet op de site mogen? En wie wil afbakenen wat een film is of niet?

En als zoiets gebeurt moet dat niet aan de hand van objectief toetsbare zaken? Als de film een theatrale release heeft gehad en voldoet aan de minimale lengte vind ik dat ie sowieso op MM mag.

.

Geef ik je gelijk in. Wist ik niet.

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

De film Faces of death heeft al een keer op MM gestaan ik had hem zelf toegevoegd, ook de andere delen wou ik toevoegen maar kreeg toen het antwoord dat het niet mocht..... helaas. Mijn persoonlijke mening is dat alles wat maar uitkomt op MM te zetten om zo in van de grootste database van Europa te worden.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

We zijn ieder geval de beste

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

En de leukste.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Thuis

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Nee hoor, ook op werk

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wouter schreef:

Meer een soort bloopertape.

Hoe kom je hier nou weer op? Lezen is ook een kunst...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wouter wrote:

Of censuurzucht.

m'n zin om hier nog serieus op te reageren wordt met het bericht groter...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Faces of Death heb IK ooit toegevoegd, toen kwamen ANDEREN met de mededeling dat het een stv-tape met korte losse filmpjes is. Net zoals een bloopertape ook een stv-tape met een serie korte losse filmpjes in. Nergens heb ik gezegd dat FoD een soort bloopertape is. Dit heb ik zelfs nog toegelicht in de PM. Ongelofelijk flauw dus. Maar goed.

Ik heb de film niet gezien, dus het idee dat ik 'm zou weigeren uit censuur is helemaal belachelijk.... lekker belangrijk wat voor dingen er hier op de site staan (wat betreft hoe schokkend iets is).

Als Faces of Death een bios-release heeft gehad mag ie natuurlijk gewoon op de site. Als FoD een project is waarbij iemand dacht "laat ik allemaal schokkende filmpjes op een rij zetten en dat op een videoband pleuren" mag ie van mij niet op de site, want dan kan ik "Hoogtepunten Feyenoord 2002-2003" ook niet meer weigeren (al zou die band de minimale 45 minuten natuurlijk niet halen)

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

lol

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

Faces of death heeft echt in de bios gedraaid.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Jordy schreef:

Faces of Death heb IK ooit toegevoegd, toen kwamen ANDEREN met de mededeling dat het een stv-tape met korte losse filmpjes is. Net zoals een bloopertape ook een stv-tape met een serie korte losse filmpjes in. Nergens heb ik gezegd dat FoD een soort bloopertape is. Dit heb ik zelfs nog toegelicht in de PM. Ongelofelijk flauw dus. Maar goed.

Zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde 'vergelijkbaar met een bloopertape'

[quote]

Ik heb de film niet gezien, dus het idee dat ik 'm zou weigeren uit censuur is helemaal belachelijk.... lekker belangrijk wat voor dingen er hier op de site staan (wat betreft hoe schokkend iets is).[quote]

Eens.

Helder. Dan mag ie dus op de site, want het is gewoon een bioscoopfilm. Ook al kun je je afvragen hoe integer de motieven van de makers waren.

Moet ik hem opnieuw toevoegen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Da's toch geen argument voor het plaatsen van een verzameling fragmentjes ?!

Ik heb Hertenkamp ook in de bioscoop gezien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn.. dat hadden we toch als criterium wat dit soort dingen betreft? Ik heb het dus over een release, niet of ie ooit een keer op een groot scherm is geprojecteerd (wa's Hertenkamp?).

Kijk op zich lig ik er natuurlijk heus niet wakker van of 1 film nou wel of niet op de site staat, ik hou alleen graag de afspraken aan om verder eindeloze discussies te voorkomen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wouter wrote:

Zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde 'vergelijkbaar met een bloopertape

ok

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hertenkamp was de geniale VPRO tv-serie die eigenlijk een parodie was op het soap genre.

Gedurende 2 seizoenen op tv te zien, een paar jaar geleden.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Dezelfde lui maakten later Loenatik.

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

Yak wrote:

Dezelfde lui maakten later Loenatik.

Nee

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Hertenkamp was de geniale VPRO tv-serie die eigenlijk een parodie was op het soap genre.

Gedurende 2 seizoenen op tv te zien, een paar jaar geleden.

Oh, ik dacht dat het een reclame voor jenever was...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

empirekees schreef:

(quote)

Nee

Oh, dat dacht ik. Een vriend van me zei na het zien van de Loenatik-film dat hij het zo vreemd vond om de mensen van Hertenkamp in andere rollen te zien. Vandaaro.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Jordy wrote:

Hmn.. dat hadden we toch als criterium wat dit soort dingen betreft? Ik heb het dus over een release, niet of ie ooit een keer op een groot scherm is geprojecteerd (wa's Hertenkamp?).

Kijk op zich lig ik er natuurlijk heus niet wakker van of 1 film nou wel of niet op de site staat, ik hou alleen graag de afspraken aan om verder eindeloze discussies te voorkomen.

Je houdt in dit soort gevallen toch het imdb aan? Geen "s, of (V).

Bioscoopfilm.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup, nou ja dan mag ie er volgens mij op. Excuses aan alle toevoegers van deze film door de jaren heen

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Moet ie opnieuw worden toegevoegd?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Moet ie opnieuw worden toegevoegd?

't lijkt me dat de eer toekomt aan de aanzwengelaar van de discussie om hem toe te voegen; Tenzij hyena's als Stinnissen je al voor waren ...

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Lijkt me prima. Ik zit nu op een computer waar het toevoegen lastig is. Dus wie zich geroepen voelt voegt ze allemaal maar toe...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.