- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
MaTtIeBoY
-
- 276 messages
- 0 votes
bij De Site > Algemeen > Toevoegen:
Kan je ook een film toeveogen als je geen geschikt plaatje kan vinden?
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Zou iemand The Paper Brigade kunnen toevoegen?
Mij lukt het niet met een geschikt plaatje te vinden/maken! Er zijn wel plaatjes van. Is een jeugdfilm van vroeger.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Hoe lang duurt het voordat je een reactie krijgt op een toegevoede film?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hangt er van af. Kan varieren van enkele minuten tot enkele dagen.
Als je toevoeging 100% in orde, is de kans groot dat je toevoeging snel wordt goedgekeurd.
Er staan gemiddeld zo'n 30 films in de wachtrij. Verwerking kan dus even duren.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
kan er iemand misschien een plaatje vinden voor "the ascent" en "nederlands in 7 lessen"? bedankt!
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Als een plaatje teveel KB is (25 max) hoe kan je dan zorgen dat het minder KB word?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Door de opslagkwaliteit iets lager te kiezen. Dat kan praktisch bij elk fotoprogramma.
In Photoshop kan je op de Kb nauwkeurig de bestandsgrootte selecteren (save for web).
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik heb Microsoft Photo Editor en daar heb je geen opslagkwaliteit volgens mij.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik wil je sterk afraden dat programma te gebruiken. Dat programma produceert enkel belabberde plaatjes.
Maakt zelfs goede plaatjes slecht na bewerking.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Bedankt Kapp. Dan download ik wel Irfanview die jullie aanraden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vind het een kloteprogramma, maar ja, qua freeware programma's is er niet zoveel keus.
In ieder geval kun je er wel de opslagcapaciteit instellen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn, nou ik raad toch Irfanview aan (voor de dingen die nodig zijn om hier goede plaatjes mee te kunnen sturen met toevoegingen). Aanzienlijk minder steile leercurve.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik ben nu met Irfanview bezig maar mijn plaatje is nog veelste veel K.B. Met welke opties kan ik dat kleiner maken?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Save as -> options -> save quality
Zet het schuifje iets meer naar links. Niet te ver, want dan wordt de kwaliteit te belabberd (pixelachtig plaatje / ruis).
Ik heb versie 3,75. Kan zijn dat het bij nieuwere versies iets anders werkt.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Als er bij een musical geen plot bij staat mag hij dan toch toegevoed worden?
Bij The Cool Mikado bijvoorbeeld met Tommy Cooper.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee, mag niet. Toch even op zoek gaan naar een verhaaltje.
Is het wel een film trouwens ?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Voor alle toevoeg-verslaafden:
Kijken jullie af en toe wel eens in de foutlijst? 83 titels staan daar nu in en sommige al maanden.
Regelmatig een paar eruit vissen en goed zoeken helpt soms wel, maar van veel (oudere) films is niet of nauwelijks een plaatje met enige kwaliteit te vinden.
Zou het misschien een idee zijn om de titels die bijvoorbeeld langer dan 2 maanden in de foutlijst staan te deleten, zodat deze lijst enigszins overzichtelijk blijft? Of hebben jullie misschien een beter idee?
Wat vinden jullie?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Sowieso een goed idee om af en toe eens de lijst op te schonen.
In het verleden hebben we wel eens een oproep gedaan om met z'n allen even de films te verbeteren zodat de lijst weer leeg was.
Verwijderen zou een optie zijn, aan de andere kant, wie heeft er last van als het blijft staan. 3 maanden vind ik sowieso te snel.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
wie heeft er last van als het blijft staan.
Zelf haal ik zeer regelmatig wat titels eruit om ze te gaan zoeken, maar 4 van de 5 keer levert dat geheel niks op. Vaak gaat het dan om TV-films, waar geen posters voor gemaakt zijn maar alleen heel erg slechte screenshots, of om heel oude films (jaren '40), waarvan op z'n best een originele poster met lelijke vouwen er in te vinden is.
Maar goed, met z'n allen een opruim-actie is ook een idee...
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
In plaats het via PM te doen, gooi ik hier maar eens op.
FACES OF DEATH komt niet op MM omdat de moderaters het geen film vinden. Meer een soort bloopertape.
Volgens mij is dit nonsens. Het is simpelweg gewoon een film. Heeft in de bios gedraaid en is op dvd te koop. De film is nog beroemd ook en op zich interessant discussiemateriaal.
De film werd verboden in tientallen landen, kreeg vijf vervolgen en vele rip offs.
Dus doe niet zo flauw. Dit riekt naar tuttige censuur.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
FACES OF DEATH komt niet op MM omdat de moderaters het geen film vinden. Meer een soort bloopertape.
Zit iets in.
Zit ook wat in.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Maar ja, de moderator's wil is wet op Moviemeter 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Het is simpelweg gewoon een film. Heeft in de bios gedraaid en is op dvd te koop. De film is nog beroemd ook en op zich interessant discussiemateriaal.
Dan wil ik ook Berlin-AlexanderPlatz en Heimat op de site.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Aangezien altijd IMDb wordt aangehouden op MM moet je Faces of Death daar even bekijken, en wat leert ons dat? Dat IMDb Faces of Death als een documentaire/horror ziet van 85 minuten. Als de film ook in de bios gedraaid heeft is er toch eigenlijk geen probleem? Dan moet ie op de site mogen?
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Zit iets in.
Daar zit helemaal niks in. Deze film draaide in de bios. De film haalde actualiteitenprogramma's. Of je het een kutfilm of vergelijkbaar vindt met een bloopertape doet er niet toe. Deze film is wereldberoemd en invloedrijk.
Persoonlijk vind ik The Blair Witch een soort homevideo. Ook maar wegdoen? laten we het bij feiten houden.
Dit is geen bloopertape.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Dan wil ik ook Berlin-AlexanderPlatz en Heimat op de site.
In principe ik ook. Van mij zouden alle producties er op mogen. Maar Jordy wil geen TV-series en niet alle straight to video's.
Probleem is echter dat FOD daar niet in valt en wat jij noemt wel.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Sinds Meglio toch niet meer ? Over Berlin-Alexander Platz valt te twisten, maar Edgar Reiz maakte toch echt een hele lange film met Heimat, die vanwege de lengte enkel in stukken is gehakt, en die ook bioscoopreleases heeft gehad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.