- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
Ongetwijfeld een FAQ maar ik ben nieuw hier dus hopla: waarom is het onmogelijk een film toe te voegen als je niet een geschikte foto kunt aanleveren? 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
't Zou maar een saaie boel worden, zonder plaatjes... Bovendien, filmsites zonder plaatjes (of hele slechte) zijn er al meer dan genoeg.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Kan iemand alsjeblieft de film 'Survive the Savage Sea' (1992) willen toevoegen ?
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Als ik een foute film heb toegevoegd en ik wil hem opnieuw opsturen. Dan gaat dat niet!
Wat kan ik daar aan doen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat gaat er precies mis, krijg je een foutmelding ? Wees svp wat specifieker.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Er staat Foute Toevoegingen, en verder een heel breed wit scherm! Het zijn in ene bijna 2 pagina's geworden. Het is een beetje moeilijk uit te leggen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Werkt deze link niet:
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
ja, die wel. Maar ik wil nu de film Daydream Believer een beter plaatje er bij zetten.
Als ik dat gedaan heb dan krijg in een raar scherm. Zoals ik net beschreef met Foute Toevoegingen links gecentreerd en voor de rest een bijna helemaal wit scherm.
En wat ook raar is het is 2 x zo breed geworden allemaal.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Klinkt alsof het plaatje groter is dan 25kb.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Klinkt alsof het plaatje groter is dan 25kb.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Niet in de pagina Fout.php.
Al een paar keer gehad, zodoende.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Duidelijk, ga ik naar kijken. Het zal inderdaad een "plaatje te groot"-waarschuwing zijn die niet goed getoond wordt
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Wie o wie kan mijn helpen aan de dvd cover van Ballada o soldate (Ballad of a Soldier)
De site http://www.mega-search.net/ en http://www.cdcovers.cc/dvd_t.php hebben hem niet.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Staat al op de site toch?..
En de DVD-cover staat gewoon bij Amazon, of moet je 'm nog groter hebben?
-
- 23441 messages
- 76927 votes
En wie kan mijn helpen aan een plaatje van de film Because Mommy Works as zaterdag op tv.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Lieve mensen..
De laatste tijd zijn er teveel beroerde toevoegingen met allerlei plaatjes die ik niet kan plaatsen. Van veel films die er nog niet opstaan is het moeilijk om een goed plaatje te vinden, maar die moeite moet je dan maar doen, desnoods een screenshot.
Helaas worden er ook heel veel screenshots doorgevoerd die geen screenshots zijn maar plaatjes van fotosessies, persconferenties, premieregala's, andere films (
) , en dat soort dingen.
Het gevolg van dit alles is dat wij telkens dus die goede plaatjes erbij moeten zoeken, dan wel overal moeten zoeken of die plaatjes wel daadwerkelijk bij de film horen. Dat is te tijdrovend, en aangezien het me te vaak gebeurd dat blijkt dat die plaatjes helemaal niet moeilijk te vinden blijken te zijn en er dus gewoon niet genoeg moeite is gedaan, heb ik daar ook geen zin in.
Als niet direct te zien is of het plaatje uit de film komt en je stuurt geen link mee, dan stuur ik m naar de foute-toevoegingen. Dan kunnen er mooi een paar honderd man meezoeken in plaats van een paar crewleden 
Goede toevoeginegn zullen altijd voorrang krijgen, dus als je er een slecht plaatje bijvoegt zul je of langer moeten wachten tot ik een keer zin heb om zelf te zoeken, of ik stuur m meteen naar de foute-toevoegingen. Er is gewoon geen tijd voor om dat bij dit massale aantal toevoegingen te doen.
Tot zover deze dienstmededeling

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat mocht inderdaad wel (weer) eens gezegd worden.
Sommige users plaatsen nu al een link bij hun toevoeging naar de bron van het plaatje. Misschien kan Jordy een extra invoerveld bij de toevoegpagina maken hiervoor. Met het bijschrift: bij voorkeur link naar plaatje (/pagina) toevoegen. Dat scheelt ons een hoop zoekwerk.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Sommige users plaatsen nu al een link bij hun toevoeging naar de bron van het plaatje.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klopt ook. De bewerking is nogal eens veel slechter dan het origineel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het natuurlijk heel leuk als jullie wél tijd steken in het verbeteren van plaatjes, maar als het niet goed is, en je hebt er écht geen zin in, mag je de toevoeging van mij gewoon naar ?fout verplaatsen hoor.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Het gaat meer om het grote aantal. 2 of 3 onscherpe toevoegingen per dag is niet zo'n probleem, maar als het er meer worden dan goede toevoegingen is dat nogal frustrerend.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou even over die Tatort dingen. Ik geef toe dat de grens tussen tv-film of aflevering van een serie daar niet zo duidelijk is, maar ik zit er gewoon niet zo op te wachten dat straks elke aflevering van elke crimi hier los op de site staat. Ik wil hierbij afspreken/voorstellen dat we geen crimi's meer toevoegen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik denk dat je dat even duidelijker moet definieren;iets als Es Geshah am Hellichten Tag is ook een krimi, maar toch zeker een film (een krimi is gewoon een (inz. Duitstalig) stuk over de kriminalpolizei, niet meer, niet minder). Wat dat betreft is de Tatort-problematiek in mijn ogen grote lijenen gelijk aan de Columbo-problematiek, en heeft het met het begrip 'krimi' niet zoveel te maken. (dit is geen kritiek op je beleid an sich; ik ben het met je eens, maar op deze manier schep je, denk ik, geen duidelijkheid)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Waarom laten het gewoon niet toe... wat maakt het uit als er een hoop films van Tatort of Columbo op staan.... De films zijn ook nog een keer van een bijzonder hoog niveau...En de database wordt alleen maar groter als dit te veel ruimte kost ben ik wel bereid op nieuw een donatie te schenken.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Waarom laten het gewoon niet toe... wat maakt het uit als er een hoop films van Tatort of Columbo op staan.....
Eens.
het is namelijk ook gewoon zinvol. Die films komen ook op tv of zijn te koop/huur. Zo kun je lezen wat anderen er van vinden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee Queto, ik bedoel dus eigenlijk in principe alle series met lange afleveringen, niet zozeer Duitse politieseries alleen.
En sorry Henk, maar ik heb er voor gekozen om van MovieMeter een site met alleen "echte films" te maken. Waar die grens ligt kun je natuurlijk van mening over verschillen, vind ik soms zelf ook moeilijk, maar met ruimte in de database heeft het verder niet zo veel te maken, dat is de reden niet hiervan.
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Okee Queto, ik bedoel dus eigenlijk in principe alle series met lange afleveringen, niet zozeer Duitse politieseries alleen.
En sorry Henk, maar ik heb er voor gekozen om van MovieMeter een site met alleen "echte films" te maken. Waar die grens ligt kun je natuurlijk van mening over verschillen, vind ik soms zelf ook moeilijk, maar met ruimte in de database heeft het verder niet zo veel te maken, dat is de reden niet hiervan.
Oke Jordy maar tatort is geen serie maar een lang lopende reeks tv-films met telkens weer een nieuw plot en nieuwe karakters de speelduur is ook altijd minimaal 90 min en de films komen ook geregeld op de Nederlandse tv, ik wou dan ook vragen om alleen de tatort's toe te voegen die op de nederlandse tv, in de toekomst worden uit gezonden.
Fabrice
-
- 104 messages
- 2569 votes
Ik heb gisteren de film 'Zig Zag' (1970) gezien op TCM - een geweldige thriller met George Kennedy in de hoofdrol.
De film wilde ik graag toevoegen - maar helaas - het lukt me niet om de prachtige poster door te sturen !
Wel een aanrader voor iedereen ... top-thriller
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.