- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Staat in de wacht.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Wie o wie durft de uitdaging aan om deze film toe tevoegen, ik heb me rot gezocht maar kan geen geschikt plaatje vinden.....
Last Bullet, The
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wie o wie durft de uitdaging aan om deze film toe tevoegen, ik heb me rot gezocht maar kan geen geschikt plaatje vinden.....
Last Bullet, The
Ik ben er zeker van dat het deze is, maar het is niet van de helderste. 

-
- 23444 messages
- 76937 votes
Ja die is het best wel goede film maar dit plaatje had ik en die wordt 100% zeker niet goed gevonden, maar wel bedankt voor de moeite.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Die had ik ook gevonden maar die is te klein.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
ik heb net een site gevonden met de Nederlandse (!) DVD van deze film
plaatje is nog steeds te klein, maar omdat ik benieuwd ben (goede reviews op imdb) heb ik um maar meteen besteld
dus als je geduld hebt, zal ik um inscannen als ie binnenkomt

Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Jason Donovan, was dat niet een zanger?
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Ik vind het toch een negatief punt aan deze site dat er zulke hoge eisen worden gesteld aan het plaatje. Hierdoor kunnen sommige films helemaal niet worden toegevoegd, en dat is zwak punt ivm sites met een uitgebreidere database.
Toppunt vind ik dan nog dat een hoop films die nog lang niet uit zijn worden geacepteerd met de meest vage of speculatiefe screenshots.
Dit beleid zou toch best een versoepeld mogen worden.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Voordat ik uberhaubt moeite ga doen om de volgende serie in te voegen wil ik eerst even weten of het wel enige kans van slagen heeft.
Heb er namelijk nogal een hard hoofd in als 'Masters of Horror' (2005) ooit zal mogen worden toegevoegd aan de MovieMeter database.
http://www.imdb.com/title/tt0448190/
Volgens IMDB.com is het een tv-serie. Ik heb hier toch wel mijn twijfels over. Dus, MovieMeter crew, heeft het nut om het te proberen of is het onbegonnen werk ? 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Toppunt vind ik dan nog dat een hoop films die nog lang niet uit zijn worden geacepteerd met de meest vage of speculatiefe screenshots.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je moest eens weten in hoeveel bochten je moet wringen om een overbekende film als Dead Man's Chest moet toevoegen en eigenlijk vind ik dat een toppunt in de goede zin van het woord. Het houdt de site netjes want telkens als ik op IMDb weer geen poster zie is het zonde.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zoek een plaatje van 90 Degrees South (Door het filmmuseum uitgebracht als The great white silence)
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Hoezo nee, Afelopen tijd vielen Spiderman 3 me het meest op (een vage foto van sandman), ook de nieuwe rambo had toen het toegevoegd werd iets raars.
Catch and Release (2007) al gezien wat voor plaatje erop staat?
Foodfight! (2007) 
Rocky Balboa (2007)
Rapunzel Unbraided (2009) is toch wel het toppunt.
Waarom worden deze dan wel geacepteerd?
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Hoezo nee, Afelopen tijd vielen Spiderman 3 me het meest op (een vage foto van sandman), ook de nieuwe rambo had toen het toegevoegd werd iets raars.
Catch and Release (2007) al gezien wat voor plaatje erop staat?
Foodfight! (2007) 
Rocky Balboa (2007)
Rapunzel Unbraided (2009) is toch wel het toppunt.
Waarom worden deze dan wel geacepteerd?
Zijn gewoon officieel uitgegeven stills.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
On The Line (1998) met Linda Hamilton komt vanavond op televisie, maar staat nog niet op de site. Ik kan zelf niet toevoegen, dus als iemand anders zin en tijd heeft?
-
- 23444 messages
- 76937 votes
ik heb net een site gevonden met de Nederlandse (!) DVD van deze film
plaatje is nog steeds te klein, maar omdat ik benieuwd ben (goede reviews op imdb) heb ik um maar meteen besteld
dus als je geduld hebt, zal ik um inscannen als ie binnenkomt
(afbeelding)
Film is beslist de moeite waard , ik hoop dat je het plaatje snel kan inscannen.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
On The Line (1998) met Linda Hamilton komt vanavond op televisie, maar staat nog niet op de site. Ik kan zelf niet toevoegen, dus als iemand anders zin en tijd heeft?
Wist ik maar kon geen geschikt plaatje vinden.....
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Als iemand deze een beetje kan oppoetsen ... :
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Als iemand deze een beetje kan oppoetsen ... :
moeilijk...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Poster
"Een videohoes (vhs, vcd of dvd) van de film uit het land van herkomst (maar niet uit een co-producerend land), of een internationale videohoes met de Engelse titel. "
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik vond de tagline op de poster al zo bizar.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Zijn gewoon officieel uitgegeven stills.
Nou als goede filmposters die net niet aan de overdreven hoge eisen voldoen al niet worden geacepteerd, zouden deze stills al helemaal taboe moeten zijn. Gewoon vage plaatjes zonder enige tekst of wat dan ook.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als er (nog) geen officiële poster beschikbaar is, kun je een still gebruiken, maar alleen als er zekerheid is dat hij uit de toe te voegen film komt.
Misschien kun je beter even de Wiki lezen voordat je stills de benaming 'vage plaatjes zonder tekst' gaat geven.
De posters waar je het over hebt, die worden afgekeurd omdat ze van te slechte kwaliteit zijn (pixelachtig, vaag, uitgerekt e.d.)
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Laat ik het dan anders formuleren: Ik vind stills vage plaatjes zonder teks en dergelijken.
En bovendien, A Stoning in Fulham County had ik toegevoegd met een meer dan redelijke poster,. werd afgekeurd. Toen voegde iemand anders hem nogmaals toe met een hele duidelijke still, en weer werd hij blijkbaar afgekeurd. Waarom is dat dan?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Poster
"Een videohoes (vhs, vcd of dvd) van de film uit het land van herkomst (maar niet uit een co-producerend land), of een internationale videohoes met de Engelse titel. "
Tagline wegwerken en niemand merkt het 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.