• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.017 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Is er een site waarop ik stills kan vinden?

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

De film Improper Channels uit 1981 staat nog niet op de site, een plot kun je vinden op cinema.nl. De enige geschikte poster die ik gevonden heb staat op moviegoods.com. Alleen krijg ik het logo van moviegoods er niet af, maar voor wie het wel kan succes.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

catweasel wrote:

Is er een site waarop ik stills kan vinden?

Via de 'miscellaneous' of 'photographs' 'external link' van de betreffene film op IMDB kun je meestal wel op sites komen waar stills staan. Anders via de 'promotional' 'photo gallery'.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

pascal83 wrote:

(quote)

Via de 'miscellaneous' of 'photographs' 'external link' van de betreffene film op IMDB kun je meestal wel op sites komen waar stills staan. Anders via de 'promotional' 'photo gallery'.

Dat lukt je echt niet bij de obscurere films.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Vooral TV-films blijven moeilijk, want geen release gehad, geen normale publiciteit zoals bij bioscoopfilms.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Bij google - afbeeldingen en dan zoeken op de filmnaam. Je kunt ook naam van een acteur/ karakter ofzo proberen. Dat wil nog wel eens wat opleveren.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

SuperSideSwipe wrote:

Laat ik het dan anders formuleren: Ik vind stills vage plaatjes zonder teks en dergelijken.

Dat is jammer voor je. Ik vind ze niet vaag.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

kos wrote:

(quote)
Dat is jammer voor je. Ik vind ze niet vaag.

Dus ook niet dat er bij The Grudge 2 een screenshot wordt geacepteerd van The Grudge 1. Ook niet een duidelijk bewijs dat het vaag is?

FisherKing wrote:

Vooral TV-films blijven moeilijk, want geen release gehad, geen normale publiciteit zoals bij bioscoopfilms.

Daarom zou het geen kwaad kunnen om toch wat soepeler te zijn bij toevoegingen van TV-films, vind ik teminste.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Huh.? Praat je jezelf zo niet enorm tegen ?

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ik praat mezelf niet tegen, wat ik bedoel, is dat er vaak met twee maten wordt gemeten bij toevoegingen.

Ik zeg niet dat stills niet gebruikt zouden mogen worden als filmposter (al geef ik toe dat het bij die laatste post wel daarop leek, gezien de discussie een beetje begon af te wijken van mijn orginele standpunt). Ik zeg dat stills veel vager en matigere filmposters zijn dan echte filmposters die wat minder pixels hebben dan gewenst. Maar toch wordt de eerste wel geacepteerd, vaak geheel ten onrechte zoals bij the Grudge 2. En filmposters bij TV-films kunnen ernaar fluiten tenzij ze van sublieme kwaliteit zijn. En blijkbaar kun je het bij TV-films vaak zelfs met duidelijke stills vergeten.

Vandaar dat ik vind dat het beleid t.o.v. de minder bekende films best wat versoepeld mag worden imo.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een belangrijke factor bij het accepteren van stills van nieuwe (grote) films is natuurlijk ook de zekerheid dat die vanzelf vervangen zullen gaan worden door de uiteindelijke filmposters, wat bij tv-films niet het geval is.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

SuperSideSwipe wrote:

En filmposters bij TV-films kunnen ernaar fluiten tenzij ze van sublieme kwaliteit zijn.

Onzin, een (TV) film met een duidelijke still wordt gewoon geaccepteerd. Ik vraag me af hoe je hier toch bij komt. Zijn er al zoveel goede stills van jou afgekeurd ofzo?

SuperSideSwipe wrote:

En blijkbaar kun je het bij TV-films vaak zelfs met duidelijke stills vergeten.

Bedoel je dat ze niet te vinden zijn? Als het een redelijk bekende tv film is, dan is er vaak wel een goede still te vinden. TV films waarbij geen goede still op het net te vinden is, lijken mij ook geen aanwinst voor MovieMeter om toe te voegen, in ieder geval niet met een pixelig plaatje erbij.

Ga de lijst eens af in rejections en vraag je daarna eens af of de kwaliteit van de site erop vooruit zou gaan als deze films toegevoegd zouden worden.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

SuperSideSwipe wrote:

Dus ook niet dat er bij The Grudge 2 een screenshot wordt geacepteerd van The Grudge 1. Ook niet een duidelijk bewijs dat het vaag is?

Daar ben ik idd ook niet zo blij mee. Maar het kan per ongeluk eens voorkomen.

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Kan iemand een goede poster vinden voor Lunghi giorni dell'odio (alt. titels: Long Days of Hate & This Man Can't Die)?

zanacht

• 62 messages
  • 3264 votes

gotti wrote:

Kan iemand een goede poster vinden voor Lunghi giorni dell'odio (alt. titels: Long Days of Hate & This Man Can't Die)?

Hier vind je de hoes want alle posters die ik vond waren gekreukt:

http://www.avofilm.it/dvdwestern/9087.html

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Die is helaas niet van de goeie film. Die ik zoek is van een film uit '67 en deze poster is van een film uit '71.

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Heb hem al gevonden. Zoeken op regisseurs ipv titel doet wonderen...

zanacht

• 62 messages
  • 3264 votes

gotti wrote:

Die is helaas niet van de goeie film. Die ik zoek is van een film uit '67 en deze poster is van een film uit '71.

Deze dan:

http://www.dec.hi.is/?kvikmyndir/this_man_cant_die

Moet wel bijgewerkt worden.

zanacht

• 62 messages
  • 3264 votes

gotti wrote:

Heb hem al gevonden. Zoeken op regisseurs ipv titel doet wonderen...

Net te laat dus

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Bedankt voor de zoektocht, maar heb dus al een poster gevonden...

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Onzin, een (TV) film met een duidelijke still wordt gewoon geaccepteerd. Ik vraag me af hoe je hier toch bij komt. Zijn er al zoveel goede stills van jou afgekeurd ofzo?

Niet veel, een goede. Maar het was wel genoeg om me ervan te weerhouden nog moeite te gaan doen om films toe te voegen.

Dat was "A Stoning in Fulham County"

Zie deze link

Ik vond zelf toegevoegd met een redelijke poster, maar hij werd afgekeurd. Later zag ik dat iemand anders nog een poging had gedaan met een hele duidelijke stil, maar ook die was weer afgekeurd blijkbaar. Vandaar mijn punt met die twee maten meten.

Maar goed, ik moet zeggen dat Jordy wel een goed argument aanbrengt over het feit dat de meeste van die films die met stills worden toegevoegd later een betere afbeelding krijgen.

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Als iemand zin heeft fatsoenlijke plaatjes te zoeken graag; heb de moet opgegeven...

Anche nel west c'era una volta Dio (1968)

Alternatieve titesl: Between God, the Devil and a Winchester/God Was in the West, Too, at one Time

&

Comanche blanco (1968)

Alternatieve titels: Hour of Vengeance/White COmanche

jex

• 266 messages
  • 6412 votes

Ik heb een film toegevoegd (Doogal) maar hij staat al onder een andere titel (Magic Roundabout of zoeits). Mijn toevoeging kun je dus gelijk negeren. Dank u.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Volgens Imdb zijn het twee aparte films.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Hm.. beetje raar geval. Het lijkt er op dat het twee verschillende versies zijn of zo.

eRCee

• 13443 messages
  • 1978 votes

Bij het zoeken naar een antwoord op de crypto van Hannibal zag ik dat deze twee films hetzelfde plaatje hebben:

Nam Angels (1989)

Nam's Angels (1970)

Klopt dat wel?

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Ik heb een correctie ingestuurd.

eRCee

• 13443 messages
  • 1978 votes

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Van de volgende films staat een poster op impawards.com en staan volgens mij nog niet op moviemeter.

- The Untold Story of Emmett Louis Till 2005

- Écrivain d'O (Writer of O) 2004

- Christmas in Love 2004

- Niagara Motel 2005

- Seven Times Lucky 2005

- Steal Me 2005

- G 2002

- Life and Hard Times of Guy Terifice 2005

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.