- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Dit is makkelijker: Voer de ttiel en imdb code in bij toevoegen. Wanneer die al in de wachtrij staat krijg je een melding.
Weer wat geleerd. Thanks! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Ik wou de film al 3 dagen geleden toevoegen maar door de regel van tien kon ik niet verder , vanmorgen kon ik weer enkele titels toevoegen maar helaas voor mezelf stond hij toen al in de wacht......
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Iemand die het lukt om deze toe te voegen?
Letters from the Big Man (2011) - IMDb
Tropico de cancer (2004) - IMDb
Historias extraordinarias (2008) - IMDb
Bij voorbaat dank!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bij voorbaat dank!
Stond er al op.
zelf ingezonden
andere kan ik geen nl plot van vinden.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes

Sarah Smith, een artieste en overheidshydrologe, doet een stroomonderzoek in een afgelegen deel van de Kalmiopsis-wildernis in Zuidwest-Oregon. Tijdens haar reis door dit oeroude en ecologisch diverse land, komt ze in contact met een sasquatch (een wildeman), waardoor een wederzijdse nieuwsgierigheid ontstaat. Terwijl hun vriendschap sterker wordt, wordt Sarah gedwongen resolute stappen te nemen om zowel zijn als haar eigen privacy te beschermen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Bij Italiaans/Franse film met Italiaanse (IMDb-) filmtitel, moet dan ook de Franse aka vermeld worden?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Bij Italiaans/Franse film met Italiaanse (IMDb-) filmtitel, moet dan ook de Franse aka vermeld worden?
ja.
Edit: Al kan ik dit niet duidelijk opmaken uit de wiki is het volgens mij wel gebruikelijk om de alternatieve van het coproducerend land ook te vermelden. Tenzij dit een letterlijke vertaling is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Sarah Smith, een artieste en overheidshydrologe, doet een stroomonderzoek in een afgelegen deel van de Kalmiopsis-wildernis in Zuidwest-Oregon. Tijdens haar reis door dit oeroude en ecologisch diverse land, komt ze in contact met een sasquatch (een wildeman), waardoor een wederzijdse nieuwsgierigheid ontstaat. Terwijl hun vriendschap sterker wordt, wordt Sarah gedwongen resolute stappen te nemen om zowel zijn als haar eigen privacy te beschermen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
ja.
Edit: Al kan ik dit niet duidelijk opmaken uit de wiki is het volgens mij wel gebruikelijk om de alternatieve van het coproducerend land ook te vermelden. Tenzij dit een letterlijke vertaling is.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Ik verschil van mening met Jarno.
Volgens mij hoeven alt. titels van co-producerende landen niet vermeldt te worden.
Edit:
Uit de Wiki:
Van IMDb moet dus niet worden overgenomen:
Vertaalde titels naar diverse talen, ook niet als dat talen zijn van co-producerende landen
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Volgens mij hoeven alt. titels van co-producerende landen niet vermeldt te worden.
Edit:
Uit de Wiki:
Van IMDb moet dus niet worden overgenomen:
Vertaalde titels naar diverse talen, ook niet als dat talen zijn van co-producerende landen
En de Amerikaanse aka, die moet dan wel vermeld worden?
(Gebeurt nu ook bij Amerikaanse films met Britse aka.)
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Dat wordt wel vaak gedaan omdat ze onder de Engelstalige titel later worden heruitgebracht, of anderszins bekend staan onder die Amerikaanse titel.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik denk dat je gelijk hebt Barfly. Was inderdaad in de war met de Amerikaanse titels.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bij voorbaat dank!
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
hopelijk wil iemand deze ook toevoegen
Kwon-taek Im
Mandala (1981)
Korean Movie Database - kmdb.or.kr

Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Die poster is helaas van een te matige kwaliteit, beavis.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Die poster is helaas van een te matige kwaliteit, beavis.
was ik al bang voor, en die op de KMDB staat is te klein volgens mij, maar er zijn natuurlijk altijd MM-ers met meer/betere zoek-talenten...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik denk dat die still wel te doen is; pak een zo groot mogelijk deel ervan, dat bij verkleining het meest de verhouding van 200 x 150 pixels benadert.
Bij deze kant en klaar:

Niet de beste kwaliteit, maar kan er wel mee door, wat mij betreft.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
P.s. hier de site waar ik nu even mee werk (bij gebrek aan eigen computer):
http://www.fotoaanpassen.nl/index.php
De functies crop en verkleinen heb ik zojuist gebruikt.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Ziet er al beter uit Dogie, maar de onderste tekst ontbreekt nog steeds.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Voor de liefhebber mag deze docu ook wel worden toegevoegd:
"Sonja Barend - Vragen zonder Antwoord" van Coen Verbraak.
Komt a.s. zaterdagavond op NED1 om 22:30 uur.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor de liefhebber mag deze docu ook wel worden toegevoegd:
"Sonja Barend - Vragen zonder Antwoord" van Coen Verbraak.
Komt a.s. zaterdagavond op NED1 om 22:30 uur.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zou iemand deze willen vertalen, bvd
Beneath the icy surface, survivors of Colony Seven struggle as food supplies dwindle and temperatures continue to drop. Plagued by illness and internal conflict, the colonists suspect the worst when they mysteriously lose contact with Colony Five – the only other known settlement. Sam (Zegers), a strong-willed mechanic with a tragic past, joins a team headed up by Briggs (Fishburne) on a dangerous expedition to find out what happened. After a hellish trek, they discover a threat much worse than imagined, and now Colony Seven must win a savage battle to preserve the last of humanity.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@606, ik zie dit nu pas, maar dat is van de film The Colony en die heb ik toevallig vandaag al ingestuurd. Sorry!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606, ik zie dit nu pas, maar dat is van de film The Colony en die heb ik toevallig vandaag al ingestuurd. Sorry!
Ik heb 1 uurtje geleden gekeken en toen was er nog niks ingestuurd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.