- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Een dankjewel kan er niet af? In ieder geval graag gedaan voor de tip...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Je zou toch op zijn minst dankjewel kunnen zeggen, voor de tip, of was je er anders zelf op gekomen om hem toe te voegen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je zou toch op zijn minst dankjewel kunnen zeggen, voor de tip, of was je er anders zelf op gekomen om hem toe te voegen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@Narva: Je zou ook 606 kunnen bedanken dat hij de film wil toevoegen voor jou. Het is maar net hoe je het bekijkt 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Als ik van plan was om die bewuste docu zelf te gaan zien, dan zou ik dat ook zeker gedaan hebben. Dat doe ik normaliter ook. Misschien niet altijd, maar ik probeer het wel altijd te doen.
Maar ik ben niet van plan om deze docu zelf te gaan kijken. Ik probeerde slechts 606 (of ieder ander) te tippen om die docu in te sturen...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Tot mijn grote verbazing was ik de eerste bij [REC] 3 Génesis (2012) maar ik verwacht dat dat snel zal veranderen.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Tot mijn grote verbazing was ik de eerste bij [REC] 3 Génesis (2012) maar ik verwacht dat dat snel zal veranderen.
Twee minuten na dit bericht al 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heeft iemand het al eens gehad dat een film op Imdb in post-production stond maar dat er al wel een aantal trailers en een teaser poster bestaat? Ik heb het over IMDb - Rurôni Kenshin: Meiji kenkaku roman tan (2012) trouwens.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Op IMDb staat onder de status van Post-Production de datum van 6 December 2011, dus dat is al een poos geleden.
Kan best zijn dat IMDb achterloopt, de IMDb is niet heilig...
Als hij post-production is, is het filmen al klaar, en komt de nabewerking (montage, enz.).
Kan zijn dat ze al een (al dan niet tijdelijke) trailer hebben gemaakt, voordat het monteren klaar is...?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik redeneerde op dezelfde manier, zeker met anderstalige producties wilt Imdb wel eens de mist in gaan. Ik zal één van de volgende dagen eens uitzoeken hoe het met de trailers zit maar er zijn er bij mijn weten al minimum 2 dus het lijkt me dan vreemd dat dit nog allemaal gemonteerd moet worden. Bedankt voor het antwoord in ieder geval 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Misschien een voorlopige versie van de trailer, net als dat je ook een voorlopige versie van een film kunt hebben...
Maar buiten dat: als een film in Post-production is, is hij gewoon toevoegbaar hoor.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Het komt ook wel voor dat er al een (teaser) trailer verschijnt wanneer ze nog aan het filmen zijn hoor. Is dus niet zo bijzonder.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Als ik van plan was om die bewuste docu zelf te gaan zien, dan zou ik dat ook zeker gedaan hebben. Dat doe ik normaliter ook. Misschien niet altijd, maar ik probeer het wel altijd te doen.
Maar ik ben niet van plan om deze docu zelf te gaan kijken. Ik probeerde slechts 606 (of ieder ander) te tippen om die docu in te sturen...
En dan vind je het vanzelfsprekend dat 'een ieder' je direct om de nek vliegt en je vervolgens een dikke veer in de kont steekt 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het komt ook wel voor dat er al een (teaser) trailer verschijnt wanneer ze nog aan het filmen zijn hoor. Is dus niet zo bijzonder.
Mag het dan al ingestuurd worden of nog niet? Want op Imdb blijft de film nog altijd wel in post-production staan.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Zodra de opnames van een film gestart zijn en er is beeldmateriaal beschikbaar (in de vorm van een first look of teaser trailer) dan mag de film worden toegevoegd.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bedankt voor de uitleg allemaal! Dan ga ik me daar vanavond eens aan zetten 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Bedankt voor de uitleg allemaal! Dan ga ik me daar vanavond eens aan zetten
Denk erom, ..... de toppers zijn van mij he! 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Is er iemand hier geïnteresseerd om deze film toe te voegen?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Verhoeven: een (te) vaag plot, geen poster of still en te weinig info dat het qua release ook op MM kan. Da's (nog) niet erg uitnodigend. 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Dat ga ik vaker op deze manier doen. Thanks! Toch wel service met een glimlach? 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ja hoor, bij deze. 
Het moet alleen wel net even uitkomen, maar er zitten er doorgaans genoeg klaar om toe te voegen. Wel het liefst met alle benodigde info, zoals in je tweede bericht.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Heb je m al ingediend? De docu van Coen Verbraak over Sonja Barend.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
[quote]chiel wrote:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb je m al ingediend? De docu van Coen Verbraak over Sonja Barend.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Je had alleen de regisseursnaam verkeerd. Het is Coen Verbraak en niet Coen Verbaak.
Inmiddels correctie voor ingediend.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je had alleen de regisseursnaam verkeerd. Het is Coen Verbraak en niet Coen Verbaak.
Inmiddels correctie voor ingediend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.