- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Deel 7, 8 en 9 zijn ingestuurd maar ik heb redelijk wat moeite om plot en poster te vinden. Heb je zelf nog wat info die ik kan gebruiken? Ik zal ook proberen om de rest van de reeks ineens in te sturen.
Deel 7, 8 en 9 staan erop maar bump voor iets meer informatie betreffende de andere delen 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Wat betreft de films waarvan enkel de lengte in meters bekend is: in zulke gevallen hebben we dus geen zekerheid over de frame rate, en gaan we die films niet toelaten op MM. Het is misschien jammer want de speelduur kan evengoed wel aan de vereisten voldoen, maar zolang we geen zekerheid hebben blijft het gokwerk...
Over de twee films van 606 (Moderne Landhaaien en Silvia Silombra) zal ik twee andere films plaatsen, om te beginnen die van beavis (19 maart, 22:48u).
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
liefhebbers voor deze? Królowa aniolów
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat betreft de films waarvan enkel de lengte in meters bekend is: in zulke gevallen hebben we dus geen zekerheid over de frame rate, en gaan we die films niet toelaten op MM. Het is misschien jammer want de speelduur kan evengoed wel aan de vereisten voldoen, maar zolang we geen zekerheid hebben blijft het gokwerk...
Over de twee films van 606 (Moderne Landhaaien en Silvia Silombra) zal ik twee andere films plaatsen, om te beginnen die van beavis (19 maart, 22:48u).
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
De zojuist genoemde titel van beavis en de volgende: Wielki Szu (1983)
Je hoeft er verder niets aan te doen. -edit- Nu zijn ML en SS wel uit de lijsten verwijderd, maar op dit moment is er sowieso geen info voorhanden dat ze toevoegbaar zouden zijn...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De zojuist genoemde titel van beavis en de volgende: Wielki Szu (1983)
Je hoeft er verder niets aan te doen. -edit- Nu zijn ML en SS wel uit de lijsten verwijderd, maar op dit moment is er sowieso geen info voorhanden dat ze toevoegbaar zouden zijn...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@606 De films zijn verwijderd. Aangezien elke film een uniek nummer heeft is een andere toevoeging toegekent aan dat unieke nummer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606 De films zijn verwijderd. Aangezien elke film een uniek nummer heeft is een andere toevoeging toegekent aan dat unieke nummer.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Volgens mij begrijp je het niet. Die 2 toevoegingen van jou gaan er af. Maar die toevoegingteller wordt volgens mij maar 1 keer per dag ofzo gesynchroniseerd, dus waarschijnlijk zal je teller morgen op 675 staan (als je niets meer toevoegd).
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dank!
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Wie kan/wilt de docu "Inside the Metaverse" even toevoegen?
Deze kwam gisteren in het programma "Lichtpunt" op CANVAS om 00.00 uur.
En gisterochtend op Één.
Bij voorbaat dank!
Staat er op: Inside the Metaverse (2010)
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Top, bedankt!
Mijn PC is weer gemaakt hoor! 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Deel 7, 8 en 9 zijn ingestuurd maar ik heb redelijk wat moeite om plot en poster te vinden. Heb je zelf nog wat info die ik kan gebruiken? Ik zal ook proberen om de rest van de reeks ineens in te sturen.
Bedankt! Hier is een kleine synopsis te vinden van de 6de film in de reeks. Ik kan nog geen poster vinden, maar misschien artwork van de dvd (ook op die pagina te vinden)?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geen probleem, het was weer eens tijden geleden dat ik nog een film had toegevoegd en ik hou wel van een uitdaging
De reeks zelf lijkt me trouwens ook wel interessant, zowat Zatoïchi-achtig heb ik de indruk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nog niet op MM:
Pseudo Blood Of Our Own - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Wil ik wel doen maar het plot moet aangepast worden.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Wie kan/wilt de docu Cage Fighting Women even toevoegen?
Deze kwam gisteren (vannacht) op BBC2 om 00.30 uur.
Bij voorbaat dank! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan/wilt de docu Cage Fighting Women even toevoegen?
Deze kwam gisteren (vannacht) op BBC2 om 00.30 uur.
Bij voorbaat dank! 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Geen probleem, het was weer eens tijden geleden dat ik nog een film had toegevoegd en ik hou wel van een uitdaging
De reeks zelf lijkt me trouwens ook wel interessant, zowat Zatoïchi-achtig heb ik de indruk.
Beetje dezelfde opzet als Zatoichi, maar de hoofdpersoon van deze twaalfdelige filmreeks is stukken duisterder en cynischer. Wel dezelfde kwaliteit! (oa Kenji Misumi aan 't roer). Pas het 6de deel gezien en dat was de minste van de reeks... ik moet er nog 2 zien en de laatste 4 uit de reeks moeten nog op dvd verschijnen. Waard om uit te checken!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Weet ik zeker. Jij linkt nl naar bootlegs!
Hier staan de twee officiele boxsets (eerste 8 films).
En nogmaals bedankt voor de toevoegingen!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Duidelijk
Even een vraagje aan de toevoegcrew: mogen de films met zulke bootlegposters toegevoegd worden of is het beter even wachten tot de derde boxset uit is?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Bootlegposters zijn niet toegestaan. Van een boxset ook niet, tenminste als het een cover is voor meerdere films. Een still is dan nog een optie. Poster - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Duidelijk, dan vrees ik wel dat mijn toevoeging afgekeurd zal moeten worden want die heb ik ingestuurd met de poster van de site die ik een paar berichten eerder aangaf. Tenzij dat Ramon er zeker van is dat alleen maar deel 11 en 12 bootlegposters zijn?
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Heeft iemand al deze documentaire ingestuurd?
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik niet. Nu nog even de reactie van al die andere 100 toevoegers afwachten 
Dit is makkelijker: Voer de ttiel en imdb code in bij toevoegen. Wanneer die al in de wachtrij staat krijg je een melding.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Heeft iemand al deze documentaire ingestuurd?
Jep, staat al in de wachtrij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.