• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens gaat net als bij 606 ook nu bij mij het nodige mis met steeds opnieuw moeten inloggen op MM en TVmeter. Schijnbaar logt de ene site automatisch uit als je op de andere inlogt met een andere naam.

Met dezelfde gebruikersnaam idem dito hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Nee hoor. Was altijd al zo op MM. Je ziet spoken.

Screenshots van MM via Internet Wayback Machine:

5 februari 2013

20 maart 2019

Haha, bijzonder. Dan heb ik gewoon een slechte dag. Bedankt voor het uitzoeken!

Fransman

• 3022 messages
  • 2267 votes

Al die nieuwe ontwikkelingen hier op MM werken nog ver van vlekkeloos. Als ik in TV Meter iets wil opzoeken (dat er absoluut zeker weten in staat), schakelt hij automatisch naar MM en zegt dat hij de pagina niet gevonden heeft. Dat zal toch niet de bedoeling zijn wel? Zou hier graag een antwoord op zien. Of is dat te veel gevraagd?

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

jarno1975 wrote:

Ook is het niet mogelijk om op 2 metersites tegelijk ingelogd te zijn.

Als ik inlog op TvM logt hij weer uit op MM, en andersom.

Ah! Ik kwam hier om duidelijkheid te krijgen, gelukkig ben ik niet de enige.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Fransman Heb je een voorbeeld daarvan. Bedoel je als je een serie zoekt m.b.v. de zoekfunctie?

Het klopt dat het domein van TvM een tijdje geleden is veranderd naar Pagina niet gevonden

Fransman

• 3022 messages
  • 2267 votes

Concreet: zocht op TvM naar de tv-serie Babylon Berlin, met reeds genoemde resultaat.

Klopt het dat je je dan eerst moet uitloggen op MM? Weet niet of ik daar wel zin in heb.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens gaat net als bij 606 ook nu bij mij het nodige mis met steeds opnieuw moeten inloggen op MM en TVmeter. Schijnbaar logt de ene site automatisch uit als je op de andere inlogt met een andere naam. Zal ongetwijfeld het gevolg zijn van TVMeter dat nu draait onder het MM domein.

dion.ollie

Hierbij een bericht over de kwestie van het in en uitloggen op TV- en MovieMeter. Hield verband met de gele icoontjes. meter_fan mailde dit:

Ik denk nu een oplossing gevonden te hebben voor het inloggen op beide platformen + de gele icoontjes. Hiermee vermoed ik ook dat de crew-functionaliteiten weer in ere zijn hersteld.

Waarschijnlijk kwam het door een conflict tussen tv- en moviemeter, waardoor het systeem even dacht dat hij een andere UserID had.

Dat is inmiddels opgelost, ik hoor graag in de loop van de dag als er toch nog dingen omtrent deze issue spelen.

Hopelijk geeft dat duidelijkheid.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik kan al geruime tijd de stemhistorie-grafieken niet meer zien. Is dit probleem bekend, dion.ollie? Als ik het goed zie is dit op 2 maart ook al door chiel aangehaald.

Als ik overigens de enige ben, dan hoor ik het graag

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Je bent niet de enige...

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik zie deze nog wel gewoon.

dion.ollie en crew bedankt voor het terug brengen van de gele icoontjes!

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ik kan op dit moment geen filmtitel in typen, die worden niet herkent. Ik heb het dan niet over obscure werkjes, maar gewoon films van Tati, die zeker weten gewoon op de site staan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

thunderball wrote:

Ik kan op dit moment geen filmtitel in typen, die worden niet herkent. Ik heb het dan niet over obscure werkjes, maar gewoon films van Tati, die zeker weten gewoon op de site staan.

's Nachts vindt er onderhoud op de site plaats, waardoor de zoekmachine tijdelijk even minder goed of niet kan werken.

Nu zal het weer goed gaan.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

tommykonijn wrote:

Ik kan al geruime tijd de stemhistorie-grafieken niet meer zien. Is dit probleem bekend, dion.ollie? Als ik het goed zie is dit op 2 maart ook al door chiel aangehaald.

Als ik overigens de enige ben, dan hoor ik het graag

Ja, het zou fijn zijn als hier een reactie op komt. Ik treft dit aan op Chrome en Firefox en op mijn iPhone (Safari).

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Kondoro wrote:

Ik zie deze nog wel gewoon.

In welke browser zie jij de stemhistorie-grafieken Kondoro?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Simon Smith wrote:

(quote)

In welke browser zie jij de stemhistorie-grafieken Kondoro?

Google Chrome.

Edit; ook Google Chrome op Android device werkt hij gewoon.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Hmm... Bij mij dus in beide gevallen niet (ook via Google Chrome).

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

tommykonijn wrote:

Hmm... Bij mij dus in beide gevallen niet (ook via Google Chrome).

Dit is toch wel heel frappant, ik heb het ook nog op een andere laptop geprobeerd, maar ook daar geen grafieken, alleen lege ruimte daar.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

chiel Zojuist ook even op alle andere Meter-sites gekeken en ik ervaar daar hetzelfde probleem.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

tommykonijn wrote:

chiel Zojuist ook even op alle andere Meter-sites gekeken en ik ervaar daar hetzelfde probleem.

Ja, I know...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik zie ook geen stemgrafieken inderdaad. (Firefox / pc)

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Op MusicMeter zie ik ook gewoon de grafiek.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

En doe eens iets aan dat zogenaamde filmnieuws. Die TOP zoveel blabla volgens MovieMeter- dingen zijn echt niet om aan te gluren. Ongecontroleerd haastwerk; draagt totaal niet de spirit van deze website uit.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik vernam onlangs nog uit een artikel hier dat Rebel Without a Cause de laatste grote film van James Dean was.... dat is toch waanzinnig? Op een filmsite als MM?

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Van mij mag het filmnieuws wieberen. Als dat niet haalbaar is stop dan op z'n minst met die popups waarbij je artikelen met 'filmnieuws' verplicht weg moet klikken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat dat nieuws er is, ach. Ik lees het niet en ik heb op de laptop de pagina van MM direct door gelinkt naar het forum, dus ik kom het daar ieder geval niet meer tegen. Wel zijn die pop-ups rete-irritant. Denk ook niet dat men massaal op die linkjes klikt, dus wie help je er dan mee qua verdienmodel? Je jaagt er vermoedelijk eerder mensen mee weg die het storend en onvriendelijk vinden.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Jij vindt dat helemaal niet erg? Dat er nu weer een bijna letterlijk vertaald, overgenomen 'stuk' van een Engelstalige website tussen het filmnieuws staat mbt One Upon a Time in Hollywood?

Ik wel. Ik wil er niet mee geassocieerd worden. Tuurlijk kun je het skippen.... maar dat wil ik niet. Site maakt al bijna 18 jaar onderdeel uit van mijn leven.

28 Mei ben ik hier precies 18 jaar; ik maak het vol, ga nog wat dingetjes overzetten in de tijd die rest, en dan schrijf ik me uit. Geen drama gedoe van mij; ik denk er al een tijdje aan en nu hak ik de knoop door. Ik meld het hier, vind ik wel zo netjes naar alle vrienden, kennissen, contacten en mede-filmliefhebbers op MM toe...

Genoeg manieren om verder contact te houden: mail, icheckmovies, Letterboxd...

Leuke tijd gehad hier, maar de richting waarin MM nu uitgaat.... Ik kan er gewoon echt niets mee.

Bedankt allemaal en tot spreeks!

(moet dit nog verplaatst worden naar een ander topic?)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Ramon K wrote:

28 Mei ben ik hier precies 18 jaar; ik maak het vol, ga nog wat dingetjes overzetten in de tijd die rest, en dan schrijf ik me uit.

Dus na 18 jaar heb ik eindelijk meer stemmen dan jou en dan smeer je 'em? Waarvoor heb ik geleefd, 20 jaar van m'n leven vergooid!

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

dion_ollie een andere vraag hier, sinds enkele maanden zijn de 14+ en 18+ kijkwijzers toegevoegd bij kijkwijzer. Het duurt nu al een tijdje voordat deze ook bij MovieMeter zijn, en ze zijn er echter nog steeds niet. Vind die symbooltjes bij huidige 14+ en 18+ films een beetje irritant en eigenaardig. Zijn er misschien nog updates over de 14+ en 18+?

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Ik kan op mn laptop en telefoon het bioscoop overzicht niet meer vinden?

Vind ik leuk, kijken welke films jubileum vieren en dan herzien.

Weet iemand de reden?

Maar goed, ik zoek ondertussen wel een andere bron

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Respect Ramon K en succes! Jammer om te horen maar, ik snap je frustratie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.