- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wanneer ik op de frontpage met mijn muis op mijn avatar ga staan rechtsboven verschijnt het menu maar half. Dit is alleen op de frontpage, op andere pagina's gaat het wel goed.
Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds is dit niet opgelost....
Of is het de bedoeling dat het iedere dag hier geplaatst wordt voordat er enige actie komt?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wat te denken van de 'laatste bericht' bug. Die is inmiddels bijna 4 maanden oud.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat te denken van de 'laatste bericht' bug. Die is inmiddels bijna 4 maanden oud.
Deze bug is er inderdaad nog altijd en is echt gruwelijk vervelend. Staat deze heel hoog op jullie prio lijst om op te lossen op korte termijn?
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
De Turkse Netflix-film Kogustaki Mucize is een recente topper op MovieMeter
dion.ollie Er is veel geklaag over de nieuwssectie, maar zoals iedereen weet blijft die. Dan wil ik ook wel zeggen dat dit soort berichten, waar echt een link met de site is, wel een toegevoegde waarde zijn. Geen idee of dit soort berichten veel of weinig clicks genereren, maar mocht dat het ruim voldoende doen dan zie ik graag meer van dit soort berichten ook.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Deze bug is er inderdaad nog altijd en is echt gruwelijk vervelend. Staat deze heel hoog op jullie prio lijst om op te lossen op korte termijn?
Deze hardnekkige bug heeft inderdaad prioriteit nummer 1. Hierover is momenteel contact met Jordy. Ik verwacht dat dit nu echt op redelijk korte termijn verholpen zal zijn.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
En hopelijk ook hoge prioriteit voor de kleurenindicatie van nieuwe berichten sinds het vorige bezoek? Erg belangrijk voor het gebruiksplezier van de site in mijn ogen.
Asmahan
-
- 322 messages
- 2194 votes
Ik heb 25 Nederlandse films uitgebeeld in emoji en wil die op de site zetten: Waar kan ik dat het beste doen? Topic voor aanmaken of is er een bestaand topic waar dat past?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Verdwijnt er de komende tijd inderdaad niets van Netflix of zou het kunnen dat er weer een foutje in het systeem zit? 
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Verdwijnt er de komende tijd inderdaad niets van Netflix of zou het kunnen dat er weer een foutje in het systeem zit?
Ik heb al van kappeuter begrepen dat Netflix er inderdaad weer uitligt. Dit is gemeld. 

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De gele vinkjes zijn terug
Erg fijn dat die er terug zijn, dat was de meest irritante bug die er speelde vond ik.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
nadat ik een film heb opgezocht wordt ik meteen uitgelogd, en dat keer op keer 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
nadat ik een film heb opgezocht wordt ik meteen uitgelogd, en dat keer op keer
Was jij laatst ook al niet aan het kloten met de site? Gebruik je Chrome? Zo nee, installeer die eens 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Was jij laatst ook al niet aan het kloten met de site? Gebruik je Chrome? Zo nee, installeer die eens
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De gele vinkjes zijn terug
Erg fijn dat die er terug zijn, dat was de meest irritante bug die er speelde vond ik.
Heerlijk!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Volgens mijn updates zou het laatste bericht in het topic Bioscoopnieuws eentje van horizons moeten zijn:https://i.imgur.com/TUjLryS.png
Maar in het topic zelf is dit het laatste bericht:https://i.imgur.com/0e1Cfta.png
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Volgens mijn updates zou het laatste bericht in het topic Bioscoopnieuws eentje van horizons moeten zijn:(afbeelding)
Maar in het topic zelf is dit het laatste bericht:(afbeelding)
Apart!
Als ik daar klik zie ik mijn post (met daarin quote van IH88).
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Kan mijn post niet aanpassen maar Apollinisch heeft gelijk. Ik keek bij verkeerde topic.
Misschien gevolg van verplaatsen van topic?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja dat zag ik ook al. Zal met een verplaatsing te maken hebben?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het topic is inderdaad verplaatst, naar de nieuwscategorie.
Ik had opgemerkt dat 'ie daar nog niet in stond.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan me vergissen, maar als routine-mens merk ik op dat volgens mij de layout is veranderd. Normaal als ik op ''updates'' klikte, kon ik meteen met de muis naar onder gaan om de filmupdates/forumupdates te krijgen, terwijl er nu regisseurs staat.
Mocht dit kloppen, zou dan aub de oude volgorde er weer mogen komen? 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ook is het niet mogelijk om op 2 metersites tegelijk ingelogd te zijn.
Als ik inlog op TvM logt hij weer uit op MM, en andersom.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kan me vergissen, maar als routine-mens merk ik op dat volgens mij de layout is veranderd. Normaal als ik op ''updates'' klikte, kon ik meteen met de muis naar onder gaan om de filmupdates/forumupdates te krijgen, terwijl er nu regisseurs staat.
Volgens mij is er niks veranderd? 
Films > regisseurs > forum is altijd al de volgorde geweest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij is er niks veranderd? 
Films > regisseurs > forum is altijd al de volgorde geweest.
Echt? Dan ben ik vandaag van slag. Heb al een aantal keer vandaag het idee gehad dat de indeling niet meer klopte.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij heb ik wel gelijk hoor. Althans, ik check nu sites als gamesmeter of tvmeter.
Games-forum-toevoegingen
Series-forum-toevoegingen
Bij MM nu Films-regisseurs-forum
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Overigens gaat net als bij 606 ook nu bij mij het nodige mis met steeds opnieuw moeten inloggen op MM en TVmeter. Schijnbaar logt de ene site automatisch uit als je op de andere inlogt met een andere naam. Zal ongetwijfeld het gevolg zijn van TVMeter dat nu draait onder het MM domein.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Volgens mij heb ik wel gelijk hoor. Althans, ik check nu sites als gamesmeter of tvmeter.
Games-forum-toevoegingen
Series-forum-toevoegingen
Bij MM nu Films-regisseurs-forum
Nee hoor. Was altijd al zo op MM. Je ziet spoken. 
Screenshots van MM via Internet Wayback Machine:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.