- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
patjenmgn
-
- 153 messages
- 6351 votes
Zoekopdrachten zijn gewijzigd? Ik kan niet meer zoeken op films, MovieMeter.nl
Constant melding dat er twee films zijn gevonden, maar dan is de lijst leeg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoekopdrachten zijn gewijzigd? Ik kan niet meer zoeken op films, MovieMeter.nl
Constant melding dat er twee films zijn gevonden, maar dan is de lijst leeg.
Yup daar gaat inderdaad iets mis wanneer je zoekopdracht te algemeen is, bv. als je zoekopdracht duizenden resultaten zou hebben. Er wordt dan momenteel geen foutmelding getoond.
zal er naar kijken, tot die tijd kun je je zoekopdracht verfijnen
patjenmgn
-
- 153 messages
- 6351 votes
Nee er is nog iets aan de hand, juist bij een verfijnde zoekopdracht. Ben er net achter wat er mis gaat. Ik zoek bijv op Animatie, 2012 t/m 2019 met minimaal 90 stemmen. Bij het invoeren van de 90 stemmen, verspringt het 2e vakje (t/m 25000) ook naar 90. Waardoor er nauwelijks films over blijven.
Handmatig kan ik hier nu dus wel omheen zoeken 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ah dat gaat inderdaad ook niet goed, bedankt voor het melden
GrafGantz
-
- 196 messages
- 2735 votes
Als ik in de zoekbalk "The Killers" invoer komt deze klassieker niet tevoorschijn: The Killers (1946)
Meer dan 150 stemmen en nummer 5 in de toplijst van 1946, dus het lijkt me dat die toch wel direct gevonden zou moeten kunnen worden. Wat gaat er hier mis?
/edit: probleem is blijkbaar alleen op m'n laptop, op de mobiele versie is het zowaar de eerste treffer. De vraag is nu waarom de zoekresultaten verschillend zijn tussen de volledige site en de mobiele versie.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat verschil is er volgens mij niet, maar als je op enter drukt na het zoeken kom je op een pagina waar precieze zoekresultaten apart worden genoemd. Zowel op mobiel als desktop. Dat zou wellicht ook een goed idee zijn voor de snelzoekpagina, al heb ik niet de illusie dat het zoeken ooit perfect zal worden. Dit soort gevallen zul je altijd aantreffen, vooral bij veelgebruikte titels als hier het geval is.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Heb geprobeerd om de film, regisseur en gebruikerpagina meer op elkaar te laten lijken. Onder andere de "updates knop" op dezelfde plek. Ik zal hier waarschijnlijk nog wel een beetje mee gaan spelen. Misschien moet er nog een kadertje rond de avatar ofzo.
Op mobiel ziet het er ook strak uit. Een kader is inderdaad ook mooi.
Majestics
-
- 322 messages
- 43 votes
Nee er is nog iets aan de hand, juist bij een verfijnde zoekopdracht. Ben er net achter wat er mis gaat. Ik zoek bijv op Animatie, 2012 t/m 2019 met minimaal 90 stemmen. Bij het invoeren van de 90 stemmen, verspringt het 2e vakje (t/m 25000) ook naar 90. Waardoor er nauwelijks films over blijven.
Dit probleem ervaar ik ook overigens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Misschien al aangekaart, maar als je op de mobiele site door berichten scrolt en ziet dat er een ''like'' is gegeven en je klikt erop om de naam te lezen, dan komt die naam niet in beeld, maar wordt het veld veel groter en komt het aan de rechterkant van alle berichten te staan.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
De laatste tijd blijft het zoekresultaat steeds in beeld hangen als ik wat heb opgezocht?
kaketoe
-
- 827 messages
- 1708 votes
Ik heb ook last van deze bug.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Morgenavond zijn de recent genoemde dingetjes opgelost, als het goed is.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Klein dingetje: Wanneer je bij het toevoegen van een film op "voorbeeld" klikt klopt de layout niet van het voorbeeld. De tekst staat onder de poster i.p.v. ernaast.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Hoort het zo te zijn dat de avatars er anders uitzien dan eerst (op iPad in ieder geval)? Op een willekeurige pagina ziet de preview rechtsboven er goed uit, maar ga ik naar m'n profiel, dan is m'n afbeelding een klein vierkantje in een groot grijs vlak.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Bij mij ook, maar het formaat van de foto klopt wel toch? Die hoort niet zo groot als dat grijze vlak. Dan word ik een erg uitgerekte John Miiiiiiiiiiiiiiiilton.... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het formaat klopt wel, maar dat grijze vlak is inderdaad wellicht niet zo mooi. Ik wilde het uiterlijk van de film-, regisseur- en gebruikerspagina een beetje gelijk trekken hiermee. Ik denk dat ik een mogelijkheid ga bieden om een grotere avatar te uploaden, voor je profielpagina.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Het vloekt om de een of andere reden en oogt niet zo consequent. Zit hem ook in kleine dingetjes, zoals wel een zwarte lijn om dat grijze vlak maar niet om het grijze bannervlak erboven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou ja ik heb dezelfde opmaak gebruikt die ook altijd wordt gebruikt bij films die nog geen grote poster hebben. Maar het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Je eigen gemiddelde naast het algemene gemiddelde van een regisseur is wel een heldentoevoeging.
Sinds wanneer is dit op de site te vinden?
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
En het totaal aantal stemmen bij een regisseur. Sowieso ook dat gemiddelde van de regisseur is prettig.
Al schrik ik me wel de pleuris als ik bij sommige favoriete regisseurs ruim onder gemiddeld waardeer 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je eigen gemiddelde naast het algemene gemiddelde van een regisseur is wel een heldentoevoeging.
Sinds kort, blij dat iemand het ziet 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Dat kadertje rond je avatar !? Wat een lelijk ding 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Eens met McSavah en met Badalamenti! (verschillende onderwerpen, maar toch)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan al sinds gister op mijn telefoon niet de menubalk van MM openen (forum, filmupdates etc), reageert gewoon niet. Cookies e.d. gewist, helpt niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hey, zie het nu ook. Erg gaaf.
Zou overigens wel fijn zijn als je je eigen gemiddelde ook krijgt te zien als je met je muis over de naam van een regisseur gaat, bv in je eigen regisseurs top-10. Nu moet je er steeds nog op klikken.
Maar wel een toffe optie hoor.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik kan al sinds gister op mijn telefoon niet de menubalk van MM openen (forum, filmupdates etc), reageert gewoon niet. Cookies e.d. gewist, helpt niet.
Idem hier (iOS 10.3.2). Ik ben overigens niet ingelogd op mijn mobiel weet niet of dat verschil maakt.
houbi
-
- 54 messages
- 10420 votes
Moviemeter-site via mobile. (iPhone 4s)
Als bezoeker of indien je niet bent ingelogged.
Linksboven op het scherm: "De zoekfunctie/keuzemenu" reageert niet.
Deze functie wordt pas opnieuw geactiveerd na het inloggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.