- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Blijven die lelijke grijze vlakken om je avatar en bovenin je profiel staan? Echt heel erg lelijk wat mij betreft.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik zie dat films op tv van bvb vrijdagavond worden weergegeven op zaterdag ivm na 12 uur..
Lijkt me niet de bedoeling?
Warp
-
- 963 messages
- 3045 votes
Als ik bij 'mijn films' scroll door de pagina's zie ik geen zwart cirkeltje om de pagina heen. Hierdoor zie ik dus niet op welke pagina ik ben.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Als ik op een Chromebook (Chrome OS) een emoji in een bericht wil plakken op deze website krijg ik andere emoji's te zien (die van Google) als ik op icoontje klik in plaats van degene die moviemeter zelf toont in het bericht.
Chrome OS override of iets anders?
Niet heel spannend maar wou het toch even melden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik op een Chromebook (Chrome OS) een emoji in een bericht wil plakken op deze website krijg ik andere emoji's te zien (die van Google) als ik op icoontje klik in plaats van degene die moviemeter zelf toont in het bericht.
Chrome OS override of iets anders?
Niet heel spannend maar wou het toch even melden.
Dat is inderdaad een bug.
Op een aantal platforms (waar ik vind dat er "goede" emoji zijn, momenteel iOS, Mac en recente Android) krijg je de systeem emoji te zien. Bij andere systemen krijg je de emoji van emojione.com te zien.
Maar in het popupje zie je nu altijd de systeem emoji. En dat is een bug.
Als straks Windows 7 (bijna) niet meer gebruikt wordt kunnen we denk ik wel helemaal over op systeem emoji. Ik zie dat er Windows 10 wel redelijke emoji zitten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik bij 'mijn films' scroll door de pagina's zie ik geen zwart cirkeltje om de pagina heen. Hierdoor zie ik dus niet op welke pagina ik ben.
Ik ben momenteel Mijn Films opnieuw aan het bouwen. Moet over een paar weken klaar zijn. Ik ga helaas niets meer doen aan de huidige functionaliteiten
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Blijven die lelijke grijze vlakken om je avatar en bovenin je profiel staan? Echt heel erg lelijk wat mij betreft.
Ik wil binnenkort wellicht de mogelijkheid bieden om een 300px brede avatar te uploaden. Zodat je die grijze vlakken niet meer ziet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vond het eigenlijk wel mooi toen het gewoon wit was ipv grijs. Al was dat misschien wel omdat de randen van mijn avatar al wit zijn.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Nee dat is al een paar jaar zo.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nee dat hoort inderdaad niet. In het overzicht "binnenkort" bedoel je waarschijnlijk
Yup
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als "workaround" kun je via Google zoeken, iets als dit
https://www.google.nl/search?q=%22erg+jammer%22+site:moviemeter.nl/forum
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er ging helaas iets mis met het verplaatsen van je bericht.
Er lijkt momenteel iets mis te zijn met de sortering van Mijn Films-mapjes. Dit hoort alfabetisch te zijn.
Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een nieuwe versie van deze functionaliteit. Als dat af is, is het wel mogelijk om de volgorde van mapjes aan te passen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik wil binnenkort wellicht de mogelijkheid bieden om een 300px brede avatar te uploaden. Zodat je die grijze vlakken niet meer ziet.
Bij deze. Hup, opnieuw uploaden allemaal die avatar 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Cool, ik heb een enorme Al Bundy in mijn profiel nu

HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Groot is prima, maar klein is lelijk.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Edit; ziet er nu ook prima uit.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Inderdaad leuk! Kan ik eindelijk zien wat sommige avatars nu eigenlijk voorstellen!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Na bijna 13 jaar mijn avatar veranderd.
Ik na bijna 10 jaar. De oude kan ik niet meer terugvinden. Dan deze maar
scorsese
-
- 13160 messages
- 11071 votes
Ik kon mijn oude ook niet meer terug vinden. Maar deze is wel beter.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Voor degenen die moeite hebben met het terugvinden van hun oude avatar, je kunt in Chrome ook op een afbeelding zoeken. Ik heb ooit eens voor het grote posters topic een kleine tutorial geschreven:
De Site >> Algemeen >> grote posters, hulp gevraagd!
Wanneer je de afbeelding in klein formaat nog op je pc hebt staan, dan kun je deze ook uploaden door naar Google Images - images.google.com te surfen en je afbeelding vanop je pc naar de zoekbalk te slepen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.