• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wanneer ik (in Chrome) een deel van de titel ingeef in het zoekscherm rechtsboven en de juiste titel aanklik selecteer door met de pijltjes naar beneden te gaan en dan op enter te drukken, dan krijg Pagina niet gevonden met de melding:

De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden.

Ik ben 90% zeker dat dit ervoor wel werkte? Het is zo'n automatisme eigenlijk, film aanklikken met de muis lukt wel trouwens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dat hoort wel gewoon te werken inderdaad, ga ik naar kijken

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Nu zijn de posters weer verkleind en de emoji's zijn ontzettend vergroot, er gaat iets niet goed haha!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

waar zie je dat? die grote emoji's

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gewoon bij het ingeven van een bericht, zoals deze. Als ik mijn muis op de emoji's houd zie ik dit:

https://www.mupload.nl/img/d6ss4kmhfiqzg.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee zal ik ook even naar kijken

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Hier gaat iets niet helemaal goed met de layout lijkt me (bij het plaatje):

Hell on Earth: The Fall of Syria and the Rise of ISIS (2017)

Is overigens bij alle films zo.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Opgelost, als er nog ergens anders iets fout gaat dan hoor ik het graag

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik vind persoonlijk de filmlog - posters aan de kleinere kant, de grotere versies vond ik mooier staan.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

De persoonlijke filmlog ziet er nu erg raar uit. Helemaal aan de rechterkant staat nu de filmposter en aan de linkerkant van de filmposter staat niets.

Zie onderstaand voorbeeld:

Logboek Theunissen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal er naar kijken, lijkt alleen in Firefox fout te gaan.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Dat gebruik ik inderdaad, maar bij Internet Explorer (versie 11) gaat het ook fout.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy plaats je nog enig gehoor aan de posters in de filmlog? De charme zit er niet meer echt aan nu de posters zo klein zijn. De grotere versies vond ik echt beter!

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Kondoro wrote:

Jordy plaats je nog enig gehoor aan de posters in de filmlog? De charme zit er niet meer echt aan nu de posters zo klein zijn. De grotere versies vond ik echt beter!

Wat bedoel je precies? Bedoel je op de mobiele site?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

arno74 wrote:

(quote)
Wat bedoel je precies? Bedoel je op de mobiele site?

Nee gewoon in je filmlog op de browser. Ik heb ze verkleind en dacht dat ze normaal groter waren.

https://www.mupload.nl/img/uouj7yoytd3wo.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De tekst van het bericht is nu in het filmlog net zo breed als elders. De resterende plek wordt gebruikt voor de poster. Ik geloof dat ik het zo het mooist vind, sorry.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

brrrrr, echt zonde vind de aantrekkingskracht er nu echt van af liggen maar goed, jou site jou beslissingen .

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Over de breedte gesproken: er lijkt iets fout te gaan op de mobiele site (voor iPhone). De profielen van users zijn hun maximum breedte verloren waardoor het scherm te veel ruimte heeft.

Edit: Het is niet alleen bij de profielen. Ook in het forum bijvoorbeeld kan ik het scherm zo ver naar rechts trekken dat ik alleen maar wit zie, alle tekst is dan in de linkerrand verdwenen.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Logboek IH88 Volgens mij gaat er iets fout op de filmlog pagina. Ik gebruik Explorer en Microsoft Edge. Hetzelfde probleem.

centurion81

• 2066 messages
  • 1987 votes

Misschien al eerder gemeld, maar het film zoeken in het Netflixgedeelte werkt niet momenteel (gisteravond ook niet). De output is sowieso niets, wat je ook invult.

An B

• 14 messages
  • 5544 votes

Via mijn tablet is het onmogelijk om uit te loggen. Dit geldt ook voor boekmeter.

Sterren invullen is ook niet makkelijk geeft alles aan behalve welke ik bedoel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal nu even naar de genoemde puntjes kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zwolle84 wrote:

Over de breedte gesproken: er lijkt iets fout te gaan op de mobiele site (voor iPhone). De profielen van users zijn hun maximum breedte verloren waardoor het scherm te veel ruimte heeft.

Edit: Het is niet alleen bij de profielen. Ook in het forum bijvoorbeeld kan ik het scherm zo ver naar rechts trekken dat ik alleen maar wit zie, alle tekst is dan in de linkerrand verdwenen.

komt dit misschien door een brede reclamebanner? want ik kan het even niet nabootsen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

An B wrote:

Via mijn tablet is het onmogelijk om uit te loggen. Dit geldt ook voor boekmeter.

Sterren invullen is ook niet makkelijk geeft alles aan behalve welke ik bedoel.

Zijn er meer mensen met dit probleem? kan ik niet naspelen

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik vind de verdeling op het profiel nu fijner, ziet er overzichtelijk uit.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:
(quote)

komt dit misschien door een brede reclamebanner? want ik kan het even niet nabootsen

Volgens mij kan dat het niet zijn, ik heb een ad blocker.

Ik kan het nu ook even niet nabootsen, het is de ene keer wel en de andere keer niet.

An B

• 14 messages
  • 5544 votes

Zodra ik op mijn profielfoto klik komt het menu in beeld om dan direct weer te verdwijnen.

Ik krijg zeg maar geen kans om wat aan te klikken. Heeft inderdaad niets met de banner te maken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kondoro wrote:

Ik vind de verdeling op het profiel nu fijner, ziet er overzichtelijk uit.

Heb geprobeerd om de film, regisseur en gebruikerpagina meer op elkaar te laten lijken. Onder andere de "updates knop" op dezelfde plek. Ik zal hier waarschijnlijk nog wel een beetje mee gaan spelen. Misschien moet er nog een kadertje rond de avatar ofzo.

Wataru

• 279 messages
  • 785 votes

Het tabblad 'Meningen' functioneert niet goed. Elke keer als ik probeer de meningen van een bepaalde gebruiker te lezen dan wordt ik naar mijn eigen pagina met meningen gestuurd. Alleen de letter 'A' functioneert, maar geen van de andere letters.

Alvast bedankt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal ik naar kijken, bedankt voor het melden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.