- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Kan het zijn dat de opmaak van het statistieken-gedeelte op de profielpagina wat gewijzigd is (meer witregels en standaarddeviatie los genoemd)? Of is dat een rare frats van m'n browser?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb ik ook, vermoed een nieuwe lay out. Ben er niet zo heel blij mee, zo moet je in een profiel nog meer scrollen voor je de 10 laatste stemmen kan zien. Vond het strakker staan toen alles dicht op elkaar stond.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er zijn inderdaad 2 of 3 witregels toegevoegd.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Heb ik ook, vermoed een nieuwe lay out. Ben er niet zo heel blij mee, zo moet je in een profiel nog meer scrollen voor je de 10 laatste stemmen kan zien. Vond het strakker staan toen alles dicht op elkaar stond.
Je kunt net zo goed het balkje rechts van je browser pakken en die naar beneden trekken. Ben je sneller beneden, niet overal een probleem van maken
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kunt net zo goed het balkje rechts van je browser pakken en die naar beneden trekken. Ben je sneller beneden, niet overal een probleem van maken
.
Jee, meen je niet.
Weer wat geleerd.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Duidelijk weer een zin wat dus nergens overgaat, afijn.
Aanpassing is een leuke toevoeging maar, het hoeft niet. Vind het compacte fijner ogen dan dit uit elkaar gezetten lijstje. Overzichtelijk is het wel fijner.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik heb e.e.a. aangepast. Ik hoor graag als het koppelen met Facebook (nog) niet werkt
Ik heb nu pas opnieuw gestemd, vandaar de wat late reactie. Het lukt in elk geval nog niet. Koppeling met twitter loopt perfect.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Huh? Geen stemmen?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik zag het ook, als je bij zo'n film als in je voorbeeld bij een steraantal komt zonder stemmen (zoals 0,5 of 4,5 in dit voorbeeld) dan krijg je die boodschap en verdwijnt de balk met de links naar de overige stemmen, dat laatste is het probleem.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb nu pas opnieuw gestemd, vandaar de wat late reactie. Het lukt in elk geval nog niet. Koppeling met twitter loopt perfect.
Heb het probleem volgens mij gevonden, ik hoor graag (weer) als het nog niet goed gaat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De site lijkt momenteel wat problemen te hebben waardoor er regelmatig een witte pagina te zien is. Wordt naar gekeken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ga ik naar kijken, bedankt
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Heb het probleem volgens mij gevonden, ik hoor graag (weer) als het nog niet goed gaat.
Het loopt terug gesmeerd. Bedankt!
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Werkt inmiddels weer gewoon!
Verder vind ik de extra spaties bij de userstatistieken ook wat veel. Zou het zelf juist eerder nog compacter zien. Want top 10's en recente stemmen van users vind ik persoonlijk het belangrijkst.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Sluit ik me geheel bij aan, als een stukje gezonde feedback.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De tv-serie Shaka Zulu is alsnog naar het televisieforum verplaatst, aangezien het een 10-delige tv-serie betreft (voldoet niet aan toevoegcriteria MM):
Overig >> Televisie >> Shaka Zulu
Zie ook: Shaka Zulu (1986) - TvMeter.nl
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
De links van een film staan nu ook in de paginatie balk:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oh dat is inderdaad niet de bedoeling, ga ik even naar kijken
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
De link MIJN FILMS geeft een blanco pagina 
Kan dus ook geen films van map veranderen..
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Mijn films werkt weer. Iets anders: plaatjes die voorheen wel te zien waren zijn sinds vanmiddag/vanavond niet meer zichtbaar. Het lukt me ook niet meer om een plaatje te plaatsen zoals deze. Zie bijvoorbeeld Film >> Filmgames >> Genre/Thema Challenge waar veel afbeeldingen zijn verdwenen.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
opgelost?
Ja werkt terug, bedankt 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gaat het hierbij niet om dezelfde film?
Il Principe del Deserto (1989)
Lijkt me dat er gewoon één pagina moet zijn met de miniserie en dan een alternatieve speelduur van theatrical release. Het bizarre is wel dat ik dan weer een versie bezit die volgens de hoes Desert Law heet terwijl de openingscredits Law of the Desert zeggen. Bovendien een speelduur van 128 minuten en dus niet 113 of 300..
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Als je op je mobiel op de poster klikt dan kun je het niet meer sluiten, de terugtoets gaat dan niet terug naar de filmpagina maar naar de pagina die je daarvoor open had.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op mobiel moet die mogelijkheid om te vergroten er niet zijn, zal ik naar kijken
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Waarschijnlijk al eens voorbijgekomen maar voor de zekerheid:
Op desktop kan ik bij toplijsten de regisseurs toplijst kiezen in de menubalk.
Op FireFox (android) is de optie regisseurs er niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.