- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Ik denk dat we behalve YT ook Vimeo kunnen plaatsen op MM.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik denk dat we behalve YT ook Vimeo kunnen plaatsen op MM.
Oh oke thx
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
en SoundCloud, maar dat is vooral voor MusicMeter interessant
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Embedded betekend dat je media van andere sites in Moviemeter kunt afspelen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heeft men het hier al is gehad over een Moviemeter App? Ik zou er wel bij gebaat zijn eigenlijk
Deze is er in het verleden geweest (voor de iPhone), werkte op een gegeven moment niet zo goed meer, en nu is er de mobiele website die ongeveer hetzelfde doet
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Al heb je de mobiele site niet nodig, op een degelijke smartphone werkt de normale site ook prima. Ideale site voor op je mobiel omdat MM zo mooi gecentreerd in het midden staat.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Ik ben al een paar keer tegengekomen dat er bij een post van iemand en lege balk in staat
Zoals hier bij de post van Edwin1205 Carjacked (2011)
Is dit een bug?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als ik hier op user Schaap klik, heb ik een leeg scherm terwijl er wel stem 3,0 staat 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Die user is dan geband of uitgeschreven... de stemmen van die persoon verdwijnen dan bij een latere update.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ben al een paar keer tegengekomen dat er bij een post van iemand en lege balk in staat
Zoals hier bij de post van Edwin1205 Carjacked (2011)
Is dit een bug?
Of het een bug is weet ik niet, maar het gaat hier om een lege quote.
Misschien gebruiken sommige users steeds de quote tag om een bericht te posten, en halen ze de tekst dan weg, maar laten dan de quote-tags staan waardoor er een balk verschijnt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat klopt. Als je per ongeluk op quote klikt en je laat het verder staan krijg je dit.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Iets klopt er niet met deze titel.
Staat The dark knight rises
En als je dan wil corrigeren staat er wel gewoon Dark knight rises, the.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De weergave van de filmtitel op de filmpagina's is recentelijk gewijzigd:
Bij films wordt vanaf nu in de header van de pagina het lidwoord voor de titel geplaatst, zoals bv. hier: The Shawshank Redemption (1994)
Bij toevoegen/corrigeren blijft het verplicht om het lidwoord achter de titel te plaatsen ivm alfabetische lijsten
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Bij films wordt vanaf nu in de header van de pagina het lidwoord voor de titel geplaatst,
Had dit gemist, maar een hele verbetering. 
kRZ
-
- 3 messages
- 507 votes
In De Site > Algemeen > Bekeken films:
Goedenmiddag crew en gebruikers,
Het lijkt me interessant om de al-geziene-films door de gebruiker te laten verschijnen met een donkerder achtergrond in de toplijsten.
Zo kan je beter zoeken naar films die je nog niet hebt bekeken.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Probeer de functie "genereer stemtabel" eens. Dat is op het moment de makkelijkste manier om een overzicht te krijgen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Is er toevallig ook nog een snelle manier om te zoeken naar een stem die je hebt geplaatst maar geen mening hebt bijgezet? 
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik ben voor, niet heel donker maar gewoon een grijstintje, er moet natuurlijk wel een mogelijkhijd zijn dit uit te zetten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In De Site > Algemeen > Bekeken films:
Goedenmiddag crew en gebruikers,
Het lijkt me interessant om de al-geziene-films door de gebruiker te laten verschijnen met een donkerder achtergrond in de toplijsten.
Zo kan je beter zoeken naar films die je nog niet hebt bekeken.
Dat lijkt me persoonlijk niet zo gebruiksvriendelijk, ik zou als gebruiker echt niet snappen dat de achtergrondkleur iets te maken heeft met of ik de film gezien heb of niet. Maar de wens is duidelijk, zal er eens over nadenken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Volgens mij eenzelfde (of gelijkaardig) systeem als gebruikt wordt op sites als icheckmovies.com en gelijkaardige Facebook initiatieven. Maar die zijn er dan ook echt specifiek op gericht om lijstjes af te werken.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Heb al een tijdje problemen met javascript via mn iphone op de normale site, kan niet tussen pagina's wisselen bijvoorbeeld omdat die simpelweg meestal niet worden doorgegeven. Af en toe gebeurt dat plotseling wel op de een of andere manier. En ja, javascript staat wel 'gewoon' aan bij mijn instellingen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Is niet alleen bij u. Ik kon vanochtend, na 11 uur, ook niets meer op MM. Nu is het beter, maar het laden van de pagina's duurt nog te lang. Nochtans gaat het op andere sites prima.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op MusicMeter melden sommige mensen ook al traagheid, terwijl de server het niet druk heeft en de site bij mij gewoon snel is. Heb helaas even geen idee wat het kan zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb al een tijdje problemen met javascript via mn iphone op de normale site, kan niet tussen pagina's wisselen bijvoorbeeld omdat die simpelweg meestal niet worden doorgegeven. Af en toe gebeurt dat plotseling wel op de een of andere manier. En ja, javascript staat wel 'gewoon' aan bij mijn instellingen.
Vreemd, wellicht even de cache legen? heb deze problemen nooit gehad op m'n iPhone
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
treedt het probleem van de traagheid nu (of later vanavond) nog op, zo ja dan hoor ik het graag
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Heeft Jordy in het toevoeg topic gezet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.