- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heeft Jordy in het toevoeg topic gezet.
Oke thx.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
treedt het probleem van de traagheid nu (of later vanavond) nog op, zo ja dan hoor ik het graag
Prestaties van de site nog steeds dra-ma-tisch. Hele dag al, vooral op MuMe al de hele dag last gehad, maar nu op MoMe ook.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Snap er niets van, de site is bij mij gewoon snel. Probleem lijkt zich alleen bij sommige gebruikers voor te doen. Ik geef het voor vandaag even op, zal er een andere keer verder naar kijken.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Bij mij was het vanochtend dramatisch, maar sinds begin van de avond weer top!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Het is nog steeds niet best met vlagen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk het probleem inmiddels gevonden te hebben, zal het vanavond of uiterlijk komend weekend oplossen... hopende dat wat ik gevonden heb inderdaad het probleem veroorzaakt 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hoor graag of jullie verbetering merken in de snelheid van de site
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Waren er problemen dan? Niks van gemerkt de afgelopen dagen.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Bestaat er een mogelijkheid om films waarop je al gestemd hebt met 1 knop te verwijderen uit een filmlijst (bijv: nog zien)?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien idee om mensen die geen persoonlijke avatar hebben een standaard logo te geven met het moviemeter-logootje bijvoorbeeld? Nu heb ik dat als ik alleen een naam zie meteen het idee dat het iemand is die geband is of zich heeft uitgeschreven. Het is maar een idee 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Vind ik wel een goed idee inderdaad, moviemafketel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom? Schijnbaar willen die mensen gewoon geen avatar bij hun naam. Ik meen gelezen te hebben dat bv neo het helemaal niks vind. Dat moet je iemand dan ook niet opdringen. Als je met je muis over de naam heen gaat dan merk je meteen of iemand uitgeschreven/geband is of niet.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ja maar dan moet je eerst je muis helemaal naar de username bewegen..

Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Vreemd, wellicht even de cache legen? heb deze problemen nooit gehad op m'n iPhone
Had ik al geprobeerd, en zojuist weer. Maar het mag niet baten helaas.
Tommassi
-
- 11 messages
- 153 votes
Het lukt me niet meer mijn stem (van films) te delen op Facebook.
Er verschijnt wel een popup waar ik kan inloggen, maar vervolgens opent internet een nieuw (kleiner) kader, waarin normaliter de link met FB wordt gelegd, maar nu enkel dezelfde pagina (de pagina van de film waar ik net op heb gestemd) opnieuw opent.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Waarom? Schijnbaar willen die mensen gewoon geen avatar bij hun naam. Ik meen gelezen te hebben dat bv neo het helemaal niks vind. Dat moet je iemand dan ook niet opdringen. Als je met je muis over de naam heen gaat dan merk je meteen of iemand uitgeschreven/geband is of niet.
Mee eens. Een avatar is toch meer voor jezelf, zodat je je berichten snel kunt terugvinden?
Wel vind ik het jammer dat er staat uitgeschreven/geband. Ik kom users tegen die ik graag had terug gezien op de site. Dus beter was: user is geband, user heeft zich uitgeschreven.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bestaat er een mogelijkheid om films waarop je al gestemd hebt met 1 knop te verwijderen uit een filmlijst (bijv: nog zien)?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wel vind ik het jammer dat er staat uitgeschreven/geband. Ik kom users tegen die ik graag had terug gezien op de site. Dus beter was: user is geband, user heeft zich uitgeschreven.
Bij bans zie je tegenwoordig wel degelijk dat de user geband is:
user is geband (datum tussen haakjes)
Mogelijk bij oudere uitschrijvingen en bans dat het niet gespecificeerd is.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mogelijk bij oudere uitschrijvingen en bans dat het niet gespecificeerd is.
Dat klopt. Ik kom dit vaak bij oudere films tegen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Hoe lang gaat MuMe eruit, want hij is er nu al ruim een half uur uit.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Is er een mogelijkheid om een x-aantal stemmen bij een film niet mee te laten tellen? Bijvoorbeeld de vijf laagste en hoogste beoordelingen niet mee laten tellen, of misschien kan het beter in %, de laagste en hoogste 1% ofzo.
Ik merk aan mezelf dat ik me steeds meer erger aan mensen die alleen maar 0,5 of 5* geven aan een film, of puur en alleen een film 5* geven om te trollen. Hierdoor is de gemiddelde waardering ook niet meer representatief, vooral bij films die weinig stemmen hebben.
Kijk bijvoorbeeld maar eens bij 2012 Doomsday (2008), waar alleen al op de laatste comments page (#12) twee users zijn die de film 5* hebben gegeven.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Verdenking van stemfraude kun je aangeven bij een mod.
Zolang je nog niet aan kunt geven middels een vinkje of je stem puur om te trollen is of dat hij oprecht en weloverwogen is gekozen, kun je het niet maken een stem niet mee te laten tellen in het gemiddelde.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Is er een mogelijkheid om een x-aantal stemmen bij een film niet mee te laten tellen? Bijvoorbeeld de vijf laagste en hoogste beoordelingen niet mee laten tellen, of misschien kan het beter in %, de laagste en hoogste 1% ofzo.
Ik merk aan mezelf dat ik me steeds meer erger aan mensen die alleen maar 0,5 of 5* geven aan een film, of puur en alleen een film 5* geven om te trollen. Hierdoor is de gemiddelde waardering ook niet meer representatief, vooral bij films die weinig stemmen hebben.
Kijk bijvoorbeeld maar eens bij 2012 Doomsday (2008), waar alleen al op de laatste comments page (#12) twee users zijn die de film 5* hebben gegeven.
Waarom zouden ze geband moeten worden? Het betreft altijd een minderheid die het leuk vind om zo te stemmen. Dan moet je ook mensen bannen/weren die Shawshenk Redemption, The Godfather en Pulp Fiction vijf sterren geven, wanneer ze ook aangeven dat ze bepaalde dingen uit de film helemaal niet zo super vinden?
En wat als ik oprecht een flop 100 film de maximale score geef? Ben ik dan ook een troll? Als iemand helemaal uit zijn plaat gaat op Doomsday 2012, dan heb ik daar geen moeite mee. Het hoort er volgens mij om te gaan wat je zelf van een bepaalde film vind. Wat doet een stemgemiddelde er dan toe?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
IIk merk aan mezelf dat ik me steeds meer erger aan mensen die alleen maar 0,5 of 5* geven aan een film, of puur en alleen een film 5* geven om te trollen. Hierdoor is de gemiddelde waardering ook niet meer representatief, vooral bij films die weinig stemmen hebben.
Het is helemaal niet nodig om je daar aan te ergeren. Ik heb overigens naar aanleiding van die film hier in het verleden ook een opmerking geplaatst, maar eerder omdat ik verbaasd was. Maar het antwoord dat ik kreeg vond ik prima. Sommige users gebruiken maar twee stemmen, goede film = 5.0, slechte film = 0.5. Niks mis mee.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Moviemeter heeft weer beperk toegang.
Dan doet ie het weer maar als je even een paar minuten/seconde bezig bent dan word maar een kwart van de layout weergeven.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hup hup, Jordy zit al de hele avond verwachtingsvol naar zijn schoen te kijken. 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Jordy heeft vanaf gister een nieuwe Email: [email protected].
Groeten Sint.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.