- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik snap beide kanten, ik vind het vaak ook fijn om een recensie te schrijven vlak nadat ik de film heb gezien.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik snap beide kanten
Waar is dit een reactie op? 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
In De Site > Algemeen > MM s'nachts offline:
Ben ik de enige waarbij MovieMeter s'nachts niet goed functioneert? Is de website dan offline ofzo. Ik kan MM dan niet laden. Strange?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja 's nachts wordt er onderhoud uitgevoerd (update scripts, opnieuw berekenen statistieken etc.).
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heb er overdag ook last van. Lijkt wel steeds vaker voor te komen. Grote onderhoud gaande?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
De grote advertentie wordt in Opera 9 van de 10 keer spontaan geblokkeerd (nee, ik heb geen ad-blocker geïnstalleerd)

...en nee, ik heb ook nog niet betaald 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Same here! Dat is dus exact wat ik bedoelde enkele dagen terug. Dit gebeurd nu echt regelmatig.
Daarnaast is MM echt verrotte traag.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die ontbrekende banner in Opera zal misschien komen door een fout in de Flash player van Opera? zolang het alleen in Opera (soms) fout gaat vind ik het niet zo'n probleem
Ben wel benieuwd welke banner er had moeten staan in zo'n geval, misschien kun je me eens de broncode van de pagina mailen wanneer je een leeg veld ziet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Same here! Dat is dus exact wat ik bedoelde enkele dagen terug. Dit gebeurd nu echt regelmatig.
Daarnaast is MM echt verrotte traag.
Vervelend (en vreemd) dat de site bij jou steeds zo traag is. Meer mensen met een "verrot" trage site en pagina's die vaak niet willen laden? Dan heb ik het niet over een keertje een witte pagina, maar structureel een trage site.
Sinds m'n wijzigingen van vorige week heb ik zelf geen problemen meer gezien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb er overdag ook last van. Lijkt wel steeds vaker voor te komen. Grote onderhoud gaande?
Zou je eens een tijdstip kunnen noemen als dit weer gebeurt? Is het dan heel even mis, of is de site meerdere minuten niet bereikbaar? Doet MusicMeter.nl het op zo'n moment ook niet?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik blijf ook wel problemen houden, vooral met het zoekvenster dat niet reageert. Ik zou je niet kunnen zeggen of het aan het tijdstip op de dag ligt, maar het is op MusicMeter ook (zoniet erger bij mij). Ik zal proberen een patroon te herkennen. Ik gebruik overigens drie verschillende computers/laptop, met drie verschillende browsers.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Het overkomt mij zelden. Ik raak niet in paniek, maar probeer het bij vertraging gewoon nog een keer.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nou het is zo dat als ik de ene keer op MoMe kom dat ie het wel doet, dan ineens half en dan ineens die witte page of gewoon helemaal wit, dingen die niet echt kunnen laden. Dan start ik MoMe opnieuw op doet ie het weer en dan als ik even verder ga dan weer hetzelfte liedje. Heel wispelturig.
Op dit moment doet ie het wel goed overgens. Hoop dat het zo blijft.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zou je de volgende keer dat dat gebeurt eens kunnen kijken of je bv. musicmeter wel kunt bereiken?
Joost Bijnens
-
- 2 messages
- 1 votes
Zouden jullie de filter bij toplijsten, overigen eens willen updaten ?
Zodat je op meerdere velden kunt zoeken, zoals bv.: op jaar en genre.
Het zijn maar enkele ifkes toevoegen lijkt mij.
Het is maar een ideetje he.
Ik weet dat jullie een zoek machine hebben, ma het zou fijn zijn als dat daar ook zou gaan.
Grtz
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
zou je de volgende keer dat dat gebeurt eens kunnen kijken of je bv. musicmeter wel kunt bereiken?
Ok.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Nou het is zo dat als ik de ene keer op MoMe kom dat ie het wel doet, dan ineens half en dan ineens die witte page of gewoon helemaal wit, dingen die niet echt kunnen laden. Dan start ik MoMe opnieuw op doet ie het weer en dan als ik even verder ga dan weer hetzelfte liedje. Heel wispelturig.
Op dit moment doet ie het wel goed overgens. Hoop dat het zo blijft.
Bij mij wilt die ook af en toe traag laden, waar het resultaat negatief eindigt. En dan inderdaad zo'n blanco pagina die ik krijg, i.p.v. de startpagina van MM.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes

Warm welkom hier op MovieMeter, leuke spam van Kappeuter.
Veel meningen van mij zijn (terecht) verwijderd maar is het dan nodig om 46 aparte berichten te sturen? Wat ik me nog meer afvraag is of hij nou serieus 989 films heeft bekeken om te zien of ik daadwerkelijk een nette review had geplaatst.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Sommige bestonden uit een regel of waren een quote op iets. Nogmaals, ik vind het terecht maar ik vond het nogal overdreven.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Over "onterechte meningen" kunnen alerts ingestuurd worden. Als die behandeld worden en er zoals in dit geval meningen verwijderd zijn, volgt een automatisch bericht. Dat verklaart waren je er zoveel gekregen hebt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Dan heb je toch echt wat verkeerd gedaan als je opeens 46 verkeerde berichten hebt geplaatst binnen zo'n korte periode. En andere gebruikers zijn wel erg oplettend 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
@Knisper oke vandaar.
@rep_robert Ik snap je opmerking niet. Het waren allemaal recensies die al jaren op de site stonden. Wat ik me dan wel afvraag is of kappeuter alle films in mijn stemlijst is langs gegaan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ja oké dan is het ook raar inderdaad. Hij is sowieso actief bezig geweest vannacht heb ik gemerkt. Heeft Kappeuter misschien een verklaring hiervoor?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Pfoe, ben ik blij dat m'n recensies nog enigszins in orde zijn.
Nog nooit gehad, zoiets. Wel een keer omdat ik een oude recensie heb gequote en heb aangepast. Maar daar is verder niets mee gedaan, terwijl ik een bericht heb gekregen erover...
zyntex
-
- 139 messages
- 1312 votes
Soms als ik een stem wil uitbrengen dan blijft hij zeg maar oneindig laden (dat cirkeltje) en gebeurt er vervolgens niets meer... Ik heb wel een vermoede hoe dat komt namelijk dat ik dan te lang de site open heb staan zonder iets te doen. Maar ik ben dan rustig de comments te lezen en dan even later een stem uitbrengen. Hiervoor moet ik dan eerst de pagina refreshen...
Niet zo heel erg maar dit is soms een beetje verwarrend want meestal na het kijken van een film stem ik meteen en sluit ik de website. Waar ik nu achter ben gekomen is dat ik bij een paar films geen stem heb staan terwijl ik zeker weet dat ik de film gezien heb.
Ik hoop dat ik in een juiste topic zit met mijn opmerking...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
@jumpstylemovie
Je bent er al eerder door mij op gewezen en nu zag ik er weer onterechte recensie markeringen stonden.
Dus ik ben het nog eenmaal nagegaan, wat best veel werk was want het waren er nogal wat...
Ik wijs jou nu precies aan om welke recensies het gaat zodat je weet waar je op kunt letten en het kunt nagaan. Dat heb ik gedaan via de alert-tool, omdat je daarmee automatisch op de hoogte gesteld wordt van de aanpassing.
Hij is sowieso actief bezig geweest vannacht heb ik gemerkt.

Ik ben vannacht niet op MM geweest...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Soms als ik een stem wil uitbrengen dan blijft hij zeg maar oneindig laden (dat cirkeltje) en gebeurt er vervolgens niets meer... Ik heb wel een vermoede hoe dat komt namelijk dat ik dan te lang de site open heb staan zonder iets te doen. Maar ik ben dan rustig de comments te lezen en dan even later een stem uitbrengen. Hiervoor moet ik dan eerst de pagina refreshen...
Niet zo heel erg maar dit is soms een beetje verwarrend want meestal na het kijken van een film stem ik meteen en sluit ik de website. Waar ik nu achter ben gekomen is dat ik bij een paar films geen stem heb staan terwijl ik zeker weet dat ik de film gezien heb.
Ik hoop dat ik in een juiste topic zit met mijn opmerking...
Dit krijg ik ook omdat ik de site aan de lange kant open heb staan. Wel vreemd, inderdaad.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
@kappeuter Het is ook handig dat je mij meld bij welke films mijn "reviews" zijn weggehaald maar voordat Knisper uitleg gaf vroeg ik mij af waarom het niet gewoon in 1 bericht kon, in plaats van 46 losse berichten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is een technisch verhaal.
We kunnen geen alerts combineren en als ik het niet via het alertsysteem had gedaan was het voor mij nog 2x zoveel werk geweest. Ook had ik vantevoren niet gedacht dat het er zoveel zouden zijn... Vandaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.