• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.941 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Het is wel klaar ondertussen, het gaat er tot mijn spijt niet komen dus ik zal er maar mee moeten leren leven

mister blonde

• 12696 messages
  • 5828 votes

Bovendien als slechts 1% van de gebruikers dat wil, zitten we morgen met 1300 naamswijzigingen.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

mister blonde wrote:

Bovendien als slechts 1% van de gebruikers dat wil, zitten we morgen met 1300 naamswijzigingen.

Er zijn genoeg oplossingen. Wat als de oude gebruikersnaam in 't klein onder de nieuwe staat. Wat als op je pagina tussen echte naam en leeftijd je oude gebruikersnaam komt. Het is gewoon idioot dat je als gebruiker geen enkele mening mag geven op deze site. Alles wordt gewoon direct genegeerd of afgewezen. Er is altijd iemand die niet tevreden is, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben. Vooral met zo'n gebruikersnaam als ''disneystore''. En als ik de enige ben, des te beter. Dan zie je niet te veel gewijzigde gebruikersnamen.

mister blonde

• 12696 messages
  • 5828 votes

Je mag altijd je mening geven of een verzoek indienen, maar er zijn andere gebruikers die langer op de site zitten en weten waarom bepaalde regels er zijn. Bovendien mogen ook anderen hun mening dan geven over de regels. Er is altijd een mits of een maar te verzinnen, maar het is m.i. geheel logisch in dit geval. Houd lekker je naam, is niets mis mee.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zeur je thuis ook zo lang door als je je zin niet krijgt?

Als ik zie hoe vaak je je avatar hebt veranderd in een week geloof ik er geen pest van dat je maar één keertje (ah, toe alsjeblieft, ik wil er maar eentje) van username zou veranderen.

Ik geloof dat we even een bezem nodig hebben in het topic om hier vanaf te komen.

Even mijn verzoek herhalen, want dat raakt een beetje ondergesneeuwd in dit gezever:

Mochizuki Rokuro wrote:

Wat ik een handige toevoeging zou vinden is dat je vanuit updates en het forum gelijk een aantal items (updates bij films en regisseurs en forum discussies en threads) zou kunnen aanklikken als 'toevoegen aan Mijn Updates'. Nu kan dat alleen door het betreffende forum te openen en ze 1 voor 1 toe te voegen. Of heb ik een functionaliteit over het hoofd gezien?

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Het is gewoon belachelijk. En dan ook hoe jij erop reageert. Ik ben nog maar twee weken lid van de site en zoek gewoon een juiste avatar. Je kunt dat ook gewoon zeggen inplaats van je woorden er bijna uit te spitten.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Wat maakt het nou in vredesnaam uit wat voor nickname je hebt.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Misschien moet de ignore button toch maar heroverwogen worden

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Wow, wat vriendelijk ook

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Wat ik een handige toevoeging zou vinden is dat je vanuit updates en het forum gelijk een aantal items (updates bij films en regisseurs en forum discussies en threads) zou kunnen aanklikken als 'toevoegen aan Mijn Updates'. Nu kan dat alleen door het betreffende forum te openen en ze 1 voor 1 toe te voegen. Of heb ik een functionaliteit over het hoofd gezien?

Ik wil dit binnenkort eens onder handen gaan nemen, wat je wil kan momenteel inderdaad nog niet

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

disneystore wrote:

Het is gewoon idioot dat je als gebruiker geen enkele mening mag geven op deze site. Alles wordt gewoon direct genegeerd of afgewezen.

Beetje krom om dit na twee weken op de site te spenderen al direct vast te stellen. Als je in de geschiedenis van Moviemeter kijkt, zul je zien dat er in de loop der jaren heel wat is verandert. De gehele layout o.a. maar ook de intrede van avatars (oudere gebruikers zullen zich die discussie vast en zeker nog wel herinneren) en de recensiefilter zijn hier maar voorbeelden van.

Jordy (en de rest van de moderators/crew, zowel nu als die van vroeger) hebben in mijn inziens altijd open gestaan voor suggesties van gebruikers. Zo is de 24 film op de site geraakt via Ajax&Litmanen1 (er waren ook anderen bij geloof maar die namen ben ik jammerlijk genoeg vergeten) en zijn er nog verscheidene voorbeelden te vinden zoals de toevoeging van muziekdocu's.

Ik snap dat het vervelend is als je je naam beu bent en wilt inwisselen maar het staat duidelijk aangegeven dat dit niet mogelijk is en bij de regels van iemand anders (Jordy is tenslotte eigenaar van de site, heeft daar veel werk ingestoken en houdt die ook de lucht in) moet je je nu eenmaal neerleggen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Dankjewel

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Jordy wrote:

Ik ken bijna geen grote fora waar je je gebruikersnaam kunt wijzigen, [...]

Hier en hier kan het anders wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

disneystore wrote:

Het is gewoon idioot dat je als gebruiker geen enkele mening mag geven op deze site. Alles wordt gewoon direct genegeerd of afgewezen.

Lang niet alles, maar dit specifieke punt wel. Ik denk dat de site er slechter op wordt als mensen hun gebruikersnaam kunnen aanpassen. Ik denk dat oplossingen als "zet de gebruikersnaam op het profiel" of "zet tijdelijk de oude gebruikersnaam onder de nieuwe" dit niet beter maken. Het is vervelend voor de mensen die spijt hebben van hun keuze, dat wel. Maar goed, er staat nou eenmaal bij het inschrijven heel duidelijk vermeld dat een naam op deze site niet gewijzigd kan worden. Drammen helpt niet, maar werkt eerder averechts.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Metalfist wrote:

Jordy (en de rest van de moderators/crew, zowel nu als die van vroeger) hebben in mijn inziens altijd open gestaan voor suggesties van gebruikers. Zo is de 24 film op de site geraakt via Ajax&Litmanen1 (er waren ook anderen bij geloof maar die namen ben ik jammerlijk genoeg vergeten) en zijn er nog verscheidene voorbeelden te vinden zoals de toevoeging van muziekdocu's.

Klopt. Na een intensieve strijd die maanden duurde had ik eindelijk de crew overtuigd

Overigens vind ik de regels soms wel strikt op MM, maar ik ben maar een gast hier, dus ik heb niks te zeuren. Hoogstens kan je zaken eens aankaarten, maar als je dan een nee krijgt moet je het ook accepteren. Tenzij het om de 24 film gaat uiteraard

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ik zie geen 24 film staan? Mja ik kijk die troep toch niet

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat is een 24 film ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

Ik zie geen 24 film staan? Mja ik kijk die troep toch niet

Ga je mond spoelen!

Als je het zou volgen, dan zou je met respect over 24 praten, zoals je doet over iets heiligs!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Heeft men het hier al is gehad over een Moviemeter App? Ik zou er wel bij gebaat zijn eigenlijk

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Misschien omdat dat geen open thread is?

Scherp. Blijft irritant, ook als het slechts gesloten sticky topics betreft.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ja het gaat maar om (volgens mij) twee topics op de hele site waarbij het sluiten van het topic "misbruikt" wordt om te zorgen dat het mod-only is. Wellicht een idee om hier een keer een netje oplossing voor te verzinnen, maar het lijkt me allemaal ook weer niet zo'n ramp.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nieuwe embed mogelijkheden:

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

vimeo support

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

vimeo

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Top Jordy

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Mooi hoor. Het zijn er vier trouwens.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat is een Embed ? snap het niet helemaal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.