- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeg XAV ken,ge zijt wel een pezenwever hé.en een beetje concecroiks(tegenstrijdig en tegen uzelf niet eerlijk maar met de bedoeling op alles negatief te reageren)dus er zijn véél kosten aan U.Sorry
Mag dit eerst door Google Translate gehaald worden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Persoonlijke aanval + reacties verwijderd.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Wildebert doet zijn naam wel eer aan
Die hoeft ie niet te veranderen 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik eis dat het wordt veranderd naar Wilde Bert.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
De naam moet gewoon blijven. Je zit hier tenslotte niet op facebook. Ik wil graag weten wie welke gebruiker is om zo ook meningen te volgen. Als 'disneystore' volgende maand 'starwarsman' heet en de maand daarop 'yogibear' weet ik niet meer dat het over dezelfde persoon gaat als ik een discussie volg of recensies lees.
Wat als er nou eens tussen je informatie je oude gebruikersnaam stond? Als je dan even naar z'n pagina gaat weet je meteen wie hij was. Vind ik toch zelf een goed idee?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Zei ik ook al. Zelf zit ik er niet zo mee(ik heb gewoon een bijzonder mooie en herkenbare username), maar het gebeurt zo wel op enkele andere fora. Deel ook redelijk mee in het argument dat je gewoon een normale username uitkiest wanneer je je inschrijft.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Ik zou gewoon écht graag willen veranderen. Toen ik me 3 weken geleden inschreef op de site had ik gewoon geen inspiratie. 
Ik weet wel dat ik misschien twee keer had moeten nadenken, maar ik wist niet dat het niet mogelijk was om je username te veranderen en zou het gewoon één keer willen veranderen naar iets waar ik permanent mee tevreden kan zijn.
Zou dat alsjeblieft kunnen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Stop nou eens met zeuren, het is toch al duidelijk gemaakt dat dat niet gebeurt.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Stop nou eens met zeuren, het is toch al duidelijk gemaakt dat dat niet gebeurt.
Ik denk anders niet dat ik de enige ben die gewoon 1x zijn username wil veranderen...
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Het is toch eigenlijk hetzelfde als het regelmatig veranderen van je avatar? Je zou dan ook kunnen zeggen: ze hadden de eerste keer maar een goede avatar moeten kiezen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als je in de kleuterschool drie keer nee hebt gezegd begrijpen ze het wel, maar hier....
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Het is toch eigenlijk hetzelfde als het regelmatig veranderen van je avatar? Je zou dan ook kunnen zeggen: ze hadden de eerste keer maar een goede avatar moeten kiezen.
Hoewel je als persoon elke dag andere kleren kan aantrekken, kan je je naam ook niet zomaar elke dag meeveranderen.
Een naam blijft nu eenmaal het primaire herkenningspunt van een persoon, zowel online als offline.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik denk anders niet dat ik de enige ben die gewoon 1x zijn username wil veranderen...
Denk gewoon maar 'ach, ik had ook Pitakaas kunnen heten'.
Zo, en dan kunnen we nu weer over op de orde van de dag!
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha, en maar blijven klagen inderdaad
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tips over veranderen van username verwijderd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wat ik een handige toevoeging zou vinden is dat je vanuit updates en het forum gelijk een aantal items (updates bij films en regisseurs en forum discussies en threads) zou kunnen aanklikken als 'toevoegen aan Mijn Updates'. Nu kan dat alleen door het betreffende forum te openen en ze 1 voor 1 toe te voegen. Of heb ik een functionaliteit over het hoofd gezien?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik weet wel dat ik misschien twee keer had moeten nadenken, maar ik wist niet dat het niet mogelijk was om je username te veranderen en zou het gewoon één keer willen veranderen naar iets waar ik permanent mee tevreden kan zijn.
Het is nochtans echt wel duidelijk aangegeven:

Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Is het eigenlijk bekend dat sticky topics niet worden weergegeven in het snelzoekvakje?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wordt toch wel weergegeven? Tik maar eens 'opmerkingen' in het zoekvenster en dan kom je op dit topic uit.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Hoewel je als persoon elke dag andere kleren kan aantrekken, kan je je naam ook niet zomaar elke dag meeveranderen.
Een naam blijft nu eenmaal het primaire herkenningspunt van een persoon, zowel online als offline.
Je kan niet zomaar elke dag je naam veranderen maar je kan wel je echte naam wel veranderen. Meer mogelijkheden om je echte naam te veranderen dan je MM naam.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Yups, de nationale administratie heeft dan ook veel meer middelen dan MM. Daarbij wordt het volgens mij ook niet altijd goedgekeurd.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Volgens mij kan iedereen gewoon zijn naam veranderen in Nederland en hoeft dat niet te worden goedgekeurd (tenzij het een aanstootgevende naam is). Moet je wel voor betalen. Ik denk dan ook dat als je hier een paar honderd euro overmaakt aan Jordy, je ook best je naam mag veranderen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Was laatst zo'n campagne van Porsche geloof ik, wie het eerst z'n naam wist te veranderen kon een nieuw model winnen. Bleek allemaal zou eenvoudig niet te zijn.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
OH die mij vertelt hoe het in Nederland werkt. Het moet niet gekker worden
. Interessant in elk geval.
Grappig bij reden om je achternaam te wijzigen;
'omdat u vindt dat u een ongepaste of bespottelijke achternaam heeft;'
En ook een zwaarwegende reden bij je voornaam;
'u vindt uw naam lelijk.'
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ik heb een Nederlandse schoonfamilie en kijk meer NL TV dan BE TV. Dus hou me in de gaten 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Wordt toch wel weergegeven? Tik maar eens 'opmerkingen' in het zoekvenster en dan kom je op dit topic uit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Misschien omdat dat geen open thread is?
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Het gaat ook maar over één keer..
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Wat je vandaag een leuke nickname vindt, kun je morgen alweer kut vinden. Ik zou er als mod ook niet aan beginnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.