• 178.139 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.557 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

wildebert wrote:

Zeg XAV ken,ge zijt wel een pezenwever hé.en een beetje concecroiks(tegenstrijdig en tegen uzelf niet eerlijk maar met de bedoeling op alles negatief te reageren)dus er zijn véél kosten aan U.Sorry

Mag dit eerst door Google Translate gehaald worden?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Persoonlijke aanval + reacties verwijderd.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Wildebert doet zijn naam wel eer aan Die hoeft ie niet te veranderen

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik eis dat het wordt veranderd naar Wilde Bert.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

De naam moet gewoon blijven. Je zit hier tenslotte niet op facebook. Ik wil graag weten wie welke gebruiker is om zo ook meningen te volgen. Als 'disneystore' volgende maand 'starwarsman' heet en de maand daarop 'yogibear' weet ik niet meer dat het over dezelfde persoon gaat als ik een discussie volg of recensies lees.

Wat als er nou eens tussen je informatie je oude gebruikersnaam stond? Als je dan even naar z'n pagina gaat weet je meteen wie hij was. Vind ik toch zelf een goed idee?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Zei ik ook al. Zelf zit ik er niet zo mee(ik heb gewoon een bijzonder mooie en herkenbare username), maar het gebeurt zo wel op enkele andere fora. Deel ook redelijk mee in het argument dat je gewoon een normale username uitkiest wanneer je je inschrijft.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Ik zou gewoon écht graag willen veranderen. Toen ik me 3 weken geleden inschreef op de site had ik gewoon geen inspiratie.

Ik weet wel dat ik misschien twee keer had moeten nadenken, maar ik wist niet dat het niet mogelijk was om je username te veranderen en zou het gewoon één keer willen veranderen naar iets waar ik permanent mee tevreden kan zijn.

Zou dat alsjeblieft kunnen?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Stop nou eens met zeuren, het is toch al duidelijk gemaakt dat dat niet gebeurt.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Stop nou eens met zeuren, het is toch al duidelijk gemaakt dat dat niet gebeurt.

Ik denk anders niet dat ik de enige ben die gewoon 1x zijn username wil veranderen...

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Het is toch eigenlijk hetzelfde als het regelmatig veranderen van je avatar? Je zou dan ook kunnen zeggen: ze hadden de eerste keer maar een goede avatar moeten kiezen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als je in de kleuterschool drie keer nee hebt gezegd begrijpen ze het wel, maar hier....

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

maxroelofs wrote:

Het is toch eigenlijk hetzelfde als het regelmatig veranderen van je avatar? Je zou dan ook kunnen zeggen: ze hadden de eerste keer maar een goede avatar moeten kiezen.

Hoewel je als persoon elke dag andere kleren kan aantrekken, kan je je naam ook niet zomaar elke dag meeveranderen.

Een naam blijft nu eenmaal het primaire herkenningspunt van een persoon, zowel online als offline.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

disneystore wrote:

(quote)

Ik denk anders niet dat ik de enige ben die gewoon 1x zijn username wil veranderen...

Denk gewoon maar 'ach, ik had ook Pitakaas kunnen heten'.

Zo, en dan kunnen we nu weer over op de orde van de dag!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Haha, en maar blijven klagen inderdaad

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tips over veranderen van username verwijderd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zo, en dan kunnen we nu weer over op de orde van de dag!

Wat ik een handige toevoeging zou vinden is dat je vanuit updates en het forum gelijk een aantal items (updates bij films en regisseurs en forum discussies en threads) zou kunnen aanklikken als 'toevoegen aan Mijn Updates'. Nu kan dat alleen door het betreffende forum te openen en ze 1 voor 1 toe te voegen. Of heb ik een functionaliteit over het hoofd gezien?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

disneystore wrote:

Ik weet wel dat ik misschien twee keer had moeten nadenken, maar ik wist niet dat het niet mogelijk was om je username te veranderen en zou het gewoon één keer willen veranderen naar iets waar ik permanent mee tevreden kan zijn.

Het is nochtans echt wel duidelijk aangegeven:

(afbeelding)

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Is het eigenlijk bekend dat sticky topics niet worden weergegeven in het snelzoekvakje?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wordt toch wel weergegeven? Tik maar eens 'opmerkingen' in het zoekvenster en dan kom je op dit topic uit.

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Hoewel je als persoon elke dag andere kleren kan aantrekken, kan je je naam ook niet zomaar elke dag meeveranderen.

Een naam blijft nu eenmaal het primaire herkenningspunt van een persoon, zowel online als offline.

Je kan niet zomaar elke dag je naam veranderen maar je kan wel je echte naam wel veranderen. Meer mogelijkheden om je echte naam te veranderen dan je MM naam.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Yups, de nationale administratie heeft dan ook veel meer middelen dan MM. Daarbij wordt het volgens mij ook niet altijd goedgekeurd.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Volgens mij kan iedereen gewoon zijn naam veranderen in Nederland en hoeft dat niet te worden goedgekeurd (tenzij het een aanstootgevende naam is). Moet je wel voor betalen. Ik denk dan ook dat als je hier een paar honderd euro overmaakt aan Jordy, je ook best je naam mag veranderen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Lijkt toch niet zo makkelijk

Was laatst zo'n campagne van Porsche geloof ik, wie het eerst z'n naam wist te veranderen kon een nieuw model winnen. Bleek allemaal zou eenvoudig niet te zijn.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

OH die mij vertelt hoe het in Nederland werkt. Het moet niet gekker worden . Interessant in elk geval.

Grappig bij reden om je achternaam te wijzigen;

'omdat u vindt dat u een ongepaste of bespottelijke achternaam heeft;'

En ook een zwaarwegende reden bij je voornaam;

'u vindt uw naam lelijk.'

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Ik heb een Nederlandse schoonfamilie en kijk meer NL TV dan BE TV. Dus hou me in de gaten

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Wordt toch wel weergegeven? Tik maar eens 'opmerkingen' in het zoekvenster en dan kom je op dit topic uit.

Hmm, maar probeer 'bantopic' 's.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Misschien omdat dat geen open thread is?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dat denk ik ook ja, NW.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Het gaat ook maar over één keer..

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Wat je vandaag een leuke nickname vindt, kun je morgen alweer kut vinden. Ik zou er als mod ook niet aan beginnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.