- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
We hebben zoals aangekondigd de distributieregels m.b.t. VOD / betaalzenders wat uitgebreid.
Het betreft: Netflix, HBO, Ziggo On Demand, Ziggo MyPrime, Videoland.
Het zal niet voor grote veranderingen zorgen, want de meeste films op deze diensten krijgen wel een release op meerdere festivals / dvd etc.
Film1 ook?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee, die staat er niet bij he... 
Film1 is er natuurlijk al jaren (voorheen Filmnet). Op deze zender worden zulke bekende / reguliere films vertoond, die voldoen over het algemeen wel aan de distributie-eisen. Daarom is vermelding niet nodig. Het VOD gedeelte is ook vrijwel gelijk aan wat op de zender te zien is.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik zie het niet (meer?) in de bekende ideeënlijstje van Jordy staan, maar vroeger was er sprake om een keer een lijstje/tooltje te hanteren mbt het prioteriseren van de toevoegingen-wachtrij. Denkend aan een film/docu die binnen een week op tv is te zien of in de zalen draait.
Ik gooi het (na vele jaren) maar weer eens in de boksring. Dit doordat ik zonet een bericht van Decec zag dat de documentaire Beeldjagers (die gisteren op tv was) vandaag was afgekeurd. Het lijkt mij handig voor de gebruikers van de site als dat soort titels op de site staan met vermelding in het tv-overzicht voordat de titel daadwerkelijk te zien is.
Wellicht een hokje aanvinken in het toevoegformulier als een titel zeer binnenkort op tv is of in de zalen draait of zo?
Verder, ik stoor me er echt aan omdat het amper gebeurt, nogmaals de oproep aan de toevoegers van dit soort titels om aan stinissen de tv-data door te mailen (ook al is het achteraf). Het desbetreffende crewlid die het goedkeurt kan dit natuurlijk ook doen (er moet toch bewijslast zijn dat de titel op tv is/was te zien).
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Jordy, ik heb er eens over gesproken met een user hier op MovieMeter om eventueel een 'blokkeer' button te maken. Dit is handig als mensen helemaal gek worden van anderen of, ruzie beginnen te krijgen met iemand hier in de privé chat. Ook kan het handig zijn met de 'haat' op elkaar. Die is soms wat te veel hier op de site. Gewoon misschien een handige toevoeging.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Als jij in privé berichten onheus bejegend wordt kun je daar gewoon melding van maken natuurlijk. Een blokkeer button lijkt me wat aan de flauwe kant.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Als jij in privé berichten onheus bejegend wordt kun je daar gewoon melding van maken natuurlijk. Een blokkeer button lijkt me wat aan de flauwe kant.
Op veel fora's merk je al dat er een blokkeer button is. Niet op alle maar veel. Als er een blokkeer button zou komen dan, heeft het team daar ook minder werk aan. Zo kun je onderling het gesprek stop zetten als je het zat bent en dan kan Jordi en zijn team de dingen doen waar ze druk mee bezig zijn.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik wil Kondoro0614 hier graag in bijtreden. Op andere fora heb ik deze optie vaak gezien (en ook gebruikt). Ik verwacht niet dat ik die knop vaak zal nodig hebben maar het zou zeker een oplossing bieden als je genoeg krijgt van de commentaren of berichten van een bepaalde user.
schram101 op veel fora hebben ze zo een blokkeer of ignore button dat is soms ook de enige manier om bepaalde users te doen stoppen. Niemand gaat ook graag privéberichten die je krijgt gaan melden, denk ik. Daar vind ik niet dat de mods mee moeten lastig worden gevallen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Staat hier anders wel. Privébericht - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Met haat op elkaar op de site moet je elkaar mijden niet opzoeken. Dat staat hier Gedragsregels - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Lezen jullie de wiki wel eens, of....
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Staat hier anders wel. Privébericht - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Met haat op elkaar op de site moet je elkaar mijden niet opzoeken. Dat staat hier Gedragsregels - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Lezen jullie de wiki wel eens, of....
Dat is het tweede punt goed dat je er over begint. Veel gebruikers mijden vaan de wiki. Zo kijk ik er ook bijna niet op omdat het zo verstopt zit (onder aan de pagina). Alsnog kan een button voor minder werk zorgen aan de mod's en Jordi die dan bij deze films kunnen goed / afkeuren, bewerkingen kunnen goed / afkeuren en in Jordi's geval verder met de bugs en andere veranderingen die hij wilt doen met de site. Het is voor iedereen toch handiger en tja, het is maar 1 button.
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
maar het zou zeker een oplossing bieden als je genoeg krijgt van de commentaren of berichten van een bepaalde user.
Maar je kan toch ook gewoon over de berichten van die user heen lezen ?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zo kijk ik er ook bijna niet op omdat het zo verstopt zit (onder aan de pagina)
Dat heb ik een tijd terug (toen met het nieuwe design) ook gezegd. Niet erg opvallend. Mee eens.
Wel kan je gewoon negeren/niet reageren en als je dan toch lastig wordt gevallen kun je dit melden. Afijn, moet Jordy maar even antwoorden, anders krijg je weer een lange discussie.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Juist maar met pm's ligt dat toch een beetje anders. Ik ben toch geneigd om die te gaan lezen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie het niet (meer?) in de bekende ideeënlijstje van Jordy staan, maar vroeger was er sprake om een keer een lijstje/tooltje te hanteren mbt het prioteriseren van de toevoegingen-wachtrij. Denkend aan een film/docu die binnen een week op tv is te zien of in de zalen draait.
Ik gooi het (na vele jaren) maar weer eens in de boksring. Dit doordat ik zonet een bericht van Decec zag dat de documentaire Beeldjagers (die gisteren op tv was) vandaag was afgekeurd. Het lijkt mij handig voor de gebruikers van de site als dat soort titels op de site staan met vermelding in het tv-overzicht voordat de titel daadwerkelijk te zien is.
Wellicht een hokje aanvinken in het toevoegformulier als een titel zeer binnenkort op tv is of in de zalen draait of zo?
Komt dit vaak voor? Het gevaar bestaat natuurlijk dat hier misbruik van gemaakt wordt. Maar als dit echt een (regelmatig voorkomende) issue is, dan is dit wel een goed idee.
Als het goed is, wordt er bij films die op tv komen (en nog niet op de site staan) door stinnissen of een ander crewlid een imdb code ingevoerd. Wordt er een film toegevoegd met die code, dan zou alsnog automatisch de betreffende tv-melding ingevoerd moeten worden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jordy, ik heb er eens over gesproken met een user hier op MovieMeter om eventueel een 'blokkeer' button te maken. Dit is handig als mensen helemaal gek worden van anderen of, ruzie beginnen te krijgen met iemand hier in de privé chat. Ook kan het handig zijn met de 'haat' op elkaar. Die is soms wat te veel hier op de site. Gewoon misschien een handige toevoeging.
Niet mee eens, sorry. Als iemand zich niet gedraagt is dit een zaak voor moderators. Als iemand zich wel gedraagt maar je ergert je er toch aan, dan is dit helaas iets waar je mee moet mee zien te leven.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Even een bug melden. Bij tattoobob zijn filmlog stuit ik op een probleem. Wanneer ik naar beneden scroll zijn de berichten nog op het formaat zoals ze altijd zijn. Maar na een tijdje rekken ze opeens uit:
formaat zoals altijd:
http://www.mupload.nl/img/rtjssix0hlo.png
formaat uitgerekt:
http://www.mupload.nl/img/p54nqcqm3yv.png
Geen idee hoe dat kan!
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Het filmlog op Android 4.4.2 werkt ook niet goed. Na de posters volgen blanco regels i.p.v. de meningen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Het filmlog op Android 4.4.2 werkt ook niet goed. Na de posters volgen blanco regels i.p.v. de meningen.
Op mijn iPhone (meest recente ios, maar geen idee welke dat is) idem, maar dat is eigenlijk nooit anders geweest en gebruik die log eigenlijk nooit op mijn telefoon.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Als het goed is, wordt er bij films die op tv komen (en nog niet op de site staan) door stinnissen of een ander crewlid een imdb code ingevoerd. Wordt er een film toegevoegd met die code, dan zou alsnog automatisch de betreffende tv-melding ingevoerd moeten worden.
Maar het zijn regelmatig Nederlandse docu's die niet op imdb staan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De films waar ik op stem komen al heel lang niet meer automatisch op mijn facebook-pagina(wel twitter) terwijl ik dit wel aangevinkt heb bij instellingen. Moet ik ergens iets aanpassen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is een paar weken geleden wel het een en ander veranderd op dat gebied. Als het goed is zou je nu elke keer een popup-venster moeten zien waar je kunt aangeven je stem op Facebook te willen plaatsen. Misschien blokkeert je browser de popup ofzo.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Helaas, dat maakt geen verschil. Nog andere opties?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
He, Jordy. Heb ik nou iets nieuws ontdekt. Als je op een forum pagina blijft en ondertussen plaatst iemand anders er iets op dat je dan een (1) boven in beeld krijgt en op de pagina "Toon bericht" ziet staan. (Uiteraard is de tekst daar wel langer)? Of was dit al heel lang zo?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat is nieuw denk ik. Het bericht is verwijderd, is ook nieuw.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Bij de spoilers heeft er ook een verandering plaats gevonden, ze zijn nu
wazig in plaats van helemaal niet zichtbaar. Zeer goede aanpassing
.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Van dat wazig dat zie ik niet, blijft gewoon niet zichtbaar.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn. Het zou in alle moderne browsers moeten werken. Explorer vanaf versie 10. Maar goed als je nog steeds lege ruimte ziet is dat ook geen ramp natuurlijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nee is verder niet erg. In IE11 zie ik het niet, in Google Chrome wel. Als je erop klikt wordt het wazige meteen leesbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.