- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dat is inderdaad iets dat de user zelf doet, als je klikt op de poster om de grote versie te zien of alleen het filmnummer invult is dat idd wat je krijgt. Maar via afbeeldingslocatie kopiëren of afbeeldingsinfo bekijken krijg je gewoon de link van de kleine versie.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zag het onmiddellijk nadat ik hier gepost had en dus nadat ik enkele minuten vruchteloos had gezocht, dus berichtje verwijderd.
Ik had het dus al gevonden. Gaat het vast verdwijnen = rare plek (stond het daar al tijd al ?- zo zie je hoe snel je eraan went dat je het nu in het drop down menu bovenaan verwacht). Rare plek want: op je profiel pagina staan vier van de zes opties om met je top 10 hebt staan en inhet aparte menuutje dan nog twee extra waaronder 'bewerken'.
Sorry maar ik begrijp echt helemaal niets van dit bericht 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Modern times staat op plaats 35 in de top voor recente films, straf voor een film uit 1936.
foutje ingeslopen?
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Modern times staat op plaats 35 in de top voor recente films, straf voor een film uit 1936.
foutje ingeslopen?
Volgens mij komt dat omdat deze film binnenkort weer in de bioscoop te zien is. Staat ook op de pagina van de film zelf. 'Recent' wil dus zeggen: nu of binnenkort in de bioscoop.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik wilde mijn Top 10 wijzigen, maar zocht in mijn profiel, maar ik moest ergens in de linker balk zijn. Daar zoek ik eigenlijk niet veel meer sinds er 'bovenin' van alles is bijgekomen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aha. Ja dat hinkt inderdaad momenteel op 2 gedachten. In het nieuwe design zitten al dat soort persoonlijke linkjes straks in het popupje rechtsboven
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
@kappeuter & DonOswaldo
Aha, bedankt voor de info. Had het zelf ook nog niet gehad dus vond het al vreemd 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
mrmojorisin123, sorry dat ik wat laat ben, maar bedankt voor de behandeling van mijn toevoegingen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Nee, je wordt op de hoogte gehouden van iedereen die het aanvinksysteem gebruikt.
Dat je recensies mist omdat mensen ze niet aanvinken als recensie is onoverkomelijk, net als dat je meningen mist die niet worden aangevinkt. De user moet er zelf natuurlijk zelf ook iets aan doen, of verwacht je dat Jordy alle niet aangevinkte recensies aan gaat vinken...
Via gebruikersupdates kun je alle berichten van een user volgen, recensie of niet, aangevinkt of niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Als ik in het forum zit en druk op index, dan krijg ik enkel een wit leeg scherm. Ook op de andere meter-sites trouwens.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
In De Site > Algemeen > Spoileren + series spoliler:
Ik vind dat elke lid die zich vanaf nu registreerd op deze sites eerst een spoiler test moet afleggen. Hoe gaat dat in zijn werk?
Dat iedereen weet hoe je een tekst moet onzichtbaar maken. Door 2 eenvoudige tekstjes onzichtbaar te maken.
Nog steeds merk ik veel op dat gebruikers klakkeloos schrijven zonder bij na te denken dat ook mensen die de film nog moeten bekijken de spoiler lezen.
Ik blijf ook nog het irritant vinden als je een forum van een serie leest dat niemand boven zijn topic schrijf welke seizoen en aflevering hij beschrijft!!!
lizzy123
-
- 93 messages
- 1802 votes
In De Site > Algemeen > help zoekbalk werk bij mij niet meer:
Als ik een film wil zoeken in de zoekbalk, geeft die helaas niet automatisch de films te zien. ik dacht dat ik het had opgelost door weer uit te loggen, en dan weet in te loggen, dan werkt het 1 keer, dat de zoekbalk het dan wel weer doet, en daarna niet meer, helaas heeft dat niet geholpen. Wie weet hoe je dit kunt oplossen, want het is heel irritant.
lizzy123
-
- 93 messages
- 1802 votes
Als ik een film wil zoeken in de zoekbalk, geeft die helaas niet automatisch de films te zien. ik dacht dat ik het had opgelost door weer uit te loggen, en dan weet in te loggen, dan werkt het 1 keer, dat de zoekbalk het dan wel weer doet, en daarna niet meer, helaas heeft dat niet geholpen. Wie weet hoe je dit kunt oplossen, want het is heel irritant.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je cookies (en geschiedenis) moet je na het uitloggen ook even verwijderen en dan pas weer inloggen. Probeer maar even.
lizzy123
-
- 93 messages
- 1802 votes
Je cookies (en geschiedenis) moet je na het uitloggen ook even verwijderen en dan pas weer inloggen. Probeer maar even.
Het is gelukt ontzettend bedankt eigenlijk heel simpel als je er over nadenkt hihi
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Het werkt wel...
Test
Het is spoiler en niet spoliler.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Is het niet wat om het toevoegen van trailers hetzelfde te laten verlopen als het toevoegen van videoclips op MusicMeter? Ik zou niet weten hoe het nu gaat eigenlijk. Zijn het enkel de moderators die momenteel deze trailers toevoegen?
Bij het toevoegen van een film is het namelijk niet mogelijk een trailer bij te voegen en ook bij het corrigeren van een film bevindt zich die mogelijkheid niet. Wel staat het bij de updates alsof het een belangrijk onderdeel van de site betreft.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Is het niet wat om het toevoegen van trailers hetzelfde te laten verlopen als het toevoegen van videoclips op MusicMeter? Ik zou niet weten hoe het nu gaat eigenlijk. Zijn het enkel de moderators die momenteel deze trailers toevoegen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het is inderdaad iets wat denk ik beter bij een mod of (eventueel indien nodig) een specifiek crewlid neergelegd kan worden. Op MusicMeter vind ik een foutje bij de videoclips toch net wat minder erg dan een foute trailer. Vooral straks in het nieuwe ontwerp als de trailer een prominenter onderdeel van de filmpaginas wordt.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Oké, dat is duidelijk.
Ik wilde toevallig een trailer toevoegen en het viel me op dat het niet kon. Ik snap dat er in het verwerken van een correctie (via bijbehorende pagina/tabblad) een hoop werk zit, dus het toevoegen van een trailer als correctie is ook wat overbodig.
Wél vind ik het jammer dat het bij een toevoeging niet meegestuurd kan worden, want op deze manier zal dat alleen maar extra werk opleveren. Een mogelijkheid om een link naar een YouTube- en/of Appletrailer mee te sturen bij een toevoeging zal al wat tijd schelen denk ik. Al moeten die trailers dan natuurlijk alsnog worden gecontroleerd door moderators of crewleden.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Je kan de link van de trailer (youtube of Apple) gewoon via PM naar Kappeuter sturen. Doe ik ook vaak. Die zet hem er dan bij. Let er wel op dat in principe alleen HD trailers geplaatst worden. Minimaal 720P dus.
Wanneer je achter de youtube link "&hd=1" zet heb je direct de link naar de HD versie van de trailer.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Bedankt voor de tip! 
Zo kan het ook natuurlijk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even iets anders. Nu het buiten koud en regenachtig wordt en de bezoekersaantal van deze site weer omhoog gaan, valt ook weer op dat de server het af en toe wat moeilijk heeft.
Goed nieuws, over 1 a 2 weken zal de hele boel verhuisd worden naar een spiksplinternieuwe server die het hopelijk allemaal weer wat beter aan kan.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als je in een forumcategorie (bijvoorbeeld Festivals en evenementen) naar een volgende pagina gaat, verdwijnt de locatiebalk bovenin.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.