• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

606 wrote:

Hij staat er zelfs dubbel in zie ik nu, het is dus helemaal fout gegaan. Kan iemand er eens naar kijken, want zo wordt die dubbele ook nog mee geteld in beoordeling.

Ik heb bij deze de dubbele toevoeging voor je verwijderd.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ik heb bij deze de dubbele toevoeging voor je verwijderd.

Hartelijk bedankt voor de snelle hulp

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ik zie wel een blokkering op jouw bestand. Zie rechtermuisknop > eigenschappen (properties).

Ik weet niet of dat door mijn eigen beveiligingsinstellingen komt, of dat die blokkering er al bij jou op gezet is.

Met een vinkje kan ik de blokkering uitschakelen. Probeer dat ook eens.

Als ik met rechtermuis op bestand klik, zie ik nergens een blokkering staan.

Getest met andere avatars (.jpeg, .png), heeft ook geen effect. Wil ik avatar plaatsen, dan wordt er door MM in mij avatar-verleden gekeken en zie ik oude, geannuleerde avatar weer terug ipv de nieuwe.

PS

Dezelfde avatar wijziging ook op andere forums gedaan: geen enkel probleem.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Probeer deze eens:

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

kappeuter wrote:

Probeer deze eens:

(afbeelding)

Lukt niet, weer komt de oude avatar te voorschijn, zie links.

Die had ik trouwens nog niet zo lang geleden van 54 pixels in 108 pixels gewijzigd, maar klik ik daar nu met rechtermuis op, geeft ie 54 pixels aan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik zal je avatar eens verwijderen, misschien werkt dat als een reset en gaat het vervolgens wel goed.

Zo niet, dan moet Jordy er toch nog even naar kijken.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

kappeuter wrote:

Ik zal je avatar eens verwijderen, misschien werkt dat als een reset en gaat het vervolgens wel goed.

Zo niet, dan moet Jordy er toch nog even naar kijken.

OK, bedankt.

Alleen op Moviemeter kan ik avatar niet wijzigen; op andere forums binnen luttele seconden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is heel merkwaardig ja. Dan zit er dus toch waarschijnlijk ergens een bug.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb hier recent wijzigingen in gedaan, dus er zal inderdaad wel een bugje in geslopen zijn. Zal er na het weekend even naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dogie Hogan wrote:

(quote)
OK, bedankt.

Alleen op Moviemeter kan ik avatar niet wijzigen; op andere forums binnen luttele seconden.

werkt het nu weer?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

(quote)

werkt het nu weer?

Ja.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mooi!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik surf momenteel tegen verlaagde snelheid bij Telenet omdat mijn volume is opgebruikt. Enkele maanden geleden heb ik dat ook eens moeten doen. In tegenstelling tot enkele maanden geleden is de site van Moviemeter veel veel trager geworden. Hij is nu quasi niet meer bruikbaar. Sommige pagina's hebben minuten nodig om te laden. Dat probleem heb ik niet bij andere sites.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mac Hammer Fan wrote:

veel trager geworden. Hij is nu quasi niet meer bruikbaar. Sommige pagina's hebben minuten nodig om te laden. Dat probleem heb ik niet bij andere sites.

Ik vond hem gisteren ook wel wat traag. En vanochtend kon ik er met moeite opkomen....gaat nu iets beter. (Ik wacht overigens geen minuten....met IE10. Maar als toevoeger kan dat begrijpelijk zeer lastig zijn)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ik surf momenteel tegen verlaagde snelheid bij Telenet omdat mijn volume is opgebruikt. Enkele maanden geleden heb ik dat ook eens moeten doen. In tegenstelling tot enkele maanden geleden is de site van Moviemeter veel veel trager geworden. Hij is nu quasi niet meer bruikbaar. Sommige pagina's hebben minuten nodig om te laden. Dat probleem heb ik niet bij andere sites.

De site gaat binnenkort over naar een nieuwe server. Ik weet echter niet of dat deze problemen oplost, aangezien de server het momenteel niet druk heeft en de site bij mij "gewoon" snel is. Lijkt me iets in de verbinding tussen jouw provider en MovieMeter.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik had laatst gehoord dat de hele look van Moviemeter opnieuw gaat veranderen. Waar kan ik dat teruglezen?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Thnx!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Eigenlijk is het wel lastig dat je een toevoeging na het indienen tussentijds niet meer kunt veranderen. Ik bedoel hierbij natuurlijk een toevoeging die je zelf hebt ingediend.

Bijvoorbeeld: ik heb zojuist nèt een film toegevoegd en ik zie in mijn lijst met ingediende toevoegingen dat ik het verschijningsjaar op 2013 staat (moet 1972 zijn) wat ik dus ben vergeten aan te passen. Ik kan er nu echter niets meer aan veranderen!

Nu is dat slordigheid van mijzelf, maar de crew moet nu onnodig werk verrichten. Daarnaast zou het óók zo kunnen zijn dat men -na iets al ingediend te hebben- bijv. een betere poster of plot vindt, waar men de toevoeging nog mee zou kunnen verbeteren of aanvullen.

Misschien is het handig als men de eigen toevoegingen tussentijds zou kunnen verbeteren?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mrmojorisin123 heeft aangegeven niet meer voldoende tijd te hebben voor zijn crewwerkzaamheden.

Daarom heeft hij besloten zijn crewtaken neer te leggen.

Tom, bedankt voor het werk dat je hebt gedaan en de prettige samenwerking!

Ik wens je nog veel plezier op MM als gebruiker.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Baggerman wrote:

Eigenlijk is het wel lastig dat je een toevoeging na het indienen tussentijds niet meer kunt veranderen. Ik bedoel hierbij natuurlijk een toevoeging die je zelf hebt ingediend.

Heb ik ook al vaker gehad. Verder zou ik het switchen tussen de opeenvolgende toevoegtabbladen ook erg handig vinden. Ik weet dat er aan gewerkt wordt, maar...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt voor het goede werk Tom!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Tom bedankt voor je inzet en al het werk dat je hebt verzet!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Baggerman wrote:

Bijvoorbeeld: ik heb zojuist nèt een film toegevoegd en ik zie in mijn lijst met ingediende toevoegingen dat ik het verschijningsjaar op 2013 staat (moet 1972 zijn) wat ik dus ben vergeten aan te passen. Ik kan er nu echter niets meer aan veranderen!

Nu is dat slordigheid van mijzelf, maar de crew moet nu onnodig werk verrichten. Daarnaast zou het óók zo kunnen zijn dat men -na iets al ingediend te hebben- bijv. een betere poster of plot vindt, waar men de toevoeging nog mee zou kunnen verbeteren of aanvullen.

Misschien is het handig als men de eigen toevoegingen tussentijds zou kunnen verbeteren?

Tuurlijk zou dat heel erg handig zijn, en is er e.e.a te verbeteren op dit vlak. Het is echter heel veel werk om het toevoegproces opnieuw te bouwen, waarbij bovendien weer allerlei nieuwe bugs geintroduceerd zullen worden. Dus het is niet iets wat "even" gedaan kan worden. Wellicht in de toekomst, maar de komende tijd hebben andere zaken nog even prioriteit.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Jordy wrote:

Tuurlijk zou dat heel erg handig zijn, en is er e.e.a te verbeteren op dit vlak. Het is echter heel veel werk om het toevoegproces opnieuw te bouwen, waarbij bovendien weer allerlei nieuwe bugs geintroduceerd zullen worden. Dus het is niet iets wat "even" gedaan kan worden. Wellicht in de toekomst, maar de komende tijd hebben andere zaken nog even prioriteit.

Begrijpelijk. Ik kan me bijv. voorstellen dat de crew en toevoeger tegelijkertijd een toevoeging behandelen/corrigeren, wat zeker bugs zal opleveren.

Ideeën spuien is eenvoudig, ze daadwerkelijk realiseren niet!

Bedankt voor je antwoord.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

2 kleine dingetjes die ik onlangs ontdekte en (volgens mij) niet horen.

Als ik naar de meningen van een user ga en daar op de username klik gaat het niet naar de userpage maar krijg ik dit:

http://oi44.tinypic.com/23sjcxd.jpg

In mijn filmlog valt bij sommige maanden de poster buiten het log:

http://oi39.tinypic.com/2mypxjq.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, eerste gaat op de lijst, tweede zal ik in het nieuwe design verhelpen

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

In het KO Poster topic hebben we tegenwoordig te kampen met de nieuwe MM posters die automatisch worden vergroot wanneer we deze linken. Is hier iets aan te doen?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik zag het onmiddellijk nadat ik hier gepost had en dus nadat ik enkele minuten vruchteloos had gezocht, dus berichtje verwijderd.

Ik had het dus al gevonden. Gaat het vast verdwijnen = rare plek (stond het daar al tijd al ?- zo zie je hoe snel je eraan went dat je het nu in het drop down menu bovenaan verwacht). Rare plek want: op je profiel pagina staan vier van de zes opties om met je top 10 hebt staan en inhet aparte menuutje dan nog twee extra waaronder 'bewerken'.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

schram101 wrote:

In het KO Poster topic hebben we tegenwoordig te kampen met de nieuwe MM posters die automatisch worden vergroot wanneer we deze linken. Is hier iets aan te doen?

Dan heeft de betreffende user toch echt de grotere poster gelinkt.

(afbeelding)

http://www.moviemeter.nl/images/cover/0/175.200.jpg 200 px

(afbeelding)

http://www.moviemeter.nl/images/cover/0/175.300.jpg 300 px

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.