• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Kan het zijn dat er iets is verandert met de oranje aanduiding van nieuwe berichten sinds je laatste bezoek? Ik krijg ze niet meer te zien terwijl er wel nieuwe berichten zijn gepost sinds mijn laatste bezoek.

edit: blijkbaar in orde. Zal wel slecht hebben gezien ofzo

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Had ik net ook, nu inderdaad niet meer.

En ik heb op de home pagina een vreemd lettertype (gekke kleine lettertjes, met schreven) in mijn zoekschermpje rechtsboven. Als ik het op andere pagina's probeer is het normaal. Is dat vreemd??

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Ik moet nu al enkele malen tweemaal na elkaar inloggen voor ik daad werkelijk ingelogd ben. Nog iemand dit probleem?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik niet. Uitloggen, cookies, ... verwijderen. Misschien helpt dat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

En ik heb op de home pagina een vreemd lettertype (gekke kleine lettertjes, met schreven) in mijn zoekschermpje rechtsboven. Als ik het op andere pagina's probeer is het normaal. Is dat vreemd??

opgelost?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Kan het zijn dat er iets is verandert met de oranje aanduiding van nieuwe berichten sinds je laatste bezoek? Ik krijg ze niet meer te zien terwijl er wel nieuwe berichten zijn gepost sinds mijn laatste bezoek.

edit: blijkbaar in orde. Zal wel slecht hebben gezien ofzo

Toevallig in Chrome? Is een langlopend probleem dat zo nu en dan gemeld wordt, kan het niet reproduceren.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik heb er sinds gister ook weer last van. Safari 5.1.10.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er ging inderdaad iets niet goed, ook bij mij. Lijkt wat anders te zijn dan eerder genoemd probleem. Gaat nu bij mij weer goed

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik had gisteren ook dat probleem (Chrome) maar is zoals je zegt nu weer opgelost.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

(quote)

opgelost?

PC waar ik nu zit wel. Op de laptop waar ik gister achter zat nog niet geprobeerd.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik had het gisteren ook eenmalig in Chrome, nu werkt het weer.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wanneer ik op mijn smartphone 2 films achter elkaar een stem geef dan wordt de 1e stem netjes op facebook geplaatst maar de 2e stem krijg ik een foutmelding en moet ik de stem eerst weer verwijderen en dan opnieuw stemmen om het weer te laten werken. Op mijn pc volgens mij hetzelfde trouwens.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bij deze film Bingo (2013) gaat er iets niet goed wanneer je op de poster klikt. De grote poster verschijnt dan niet namelijk.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Bij de film After Earth, zijn er 2 die bewust hoger stemmen om de lage stemmen te compenseren.

gl1706 en kolk2580

Ze zeggen het zelfs in hun bericht erbij.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Stemfraude e.d. in het vervolg svp via alerts melden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kappeuter wrote:

Stemfraude e.d. in het vervolg svp via alerts melden.

Oh ja, sorry stond ik even niet bij stil. Vorige keer deed ik dat wel en toen was er niet voldoende bewijs zeg maar

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Kan het Game of thrones-topic wat meer in de gaten gehouden worden? Het gaat daar meer over de boeken, inclusief spoilers, dan over de serie. BoekMeter is er niet voor niks.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jawel, al werken spoilertags daar wel, zolang ze maar gebruikt worden.

Ik heb die boeken niet gelezen, maar ik heb alvast een oproepje in het topic geplaatst.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik heb net een Docu ingestuurd maar door dat de still niet goed was moest ik een andere bron zoeken. Alleen kon ik dus geen bron mee sturen waar ik de nieuwe still van heb. Het gaat om Een Daad van Liefde.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Als ik een andere avatar wil gebruiken, is de oude weer zichtbaar (ook na refresh en Ccleaner)?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb even in de logs gekeken, je afbeelding bleek te groot te zijn.

Could not store photo: size too big

Probeer het eens met een kleiner / op maat gemaakt plaatje.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

kappeuter wrote:

Ik heb even in de logs gekeken, je afbeelding bleek te groot te zijn.

Could not store photo: size too big

Probeer het eens met een kleiner / op maat gemaakt plaatje.

Vreemd. Probeer 108x108 en 5,79kB .jpeg, maar lukt niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat snap ik het niet. Ik stuur je even een PM.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

jarno1975 wrote:

Bij deze film Bingo (2013) gaat er iets niet goed wanneer je op de poster klikt. De grote poster verschijnt dan niet namelijk.

Een beetje ondergesneeuwd en nog niet opgelost zag ik, dus een klein schopje

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Denk dat de grote poster even opnieuw geplaatst moet worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dogie Hogan wrote:

(quote)
Vreemd. Probeer 108x108 en 5,79kB .jpeg, maar lukt niet.

Als je de afbeelding even wilt mailen naar [email protected], zal ik na het weekend even kijken wat er mis gaat.

Tot die tijd. Kun je eens proberen on bv een 200x200 versie te plaatsen? Wellicht heeft het daar mee te maken

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

(quote)
Als je de afbeelding even wilt mailen naar [email protected], zal ik na het weekend even kijken wat er mis gaat.

Tot die tijd. Kun je eens proberen on bv een 200x200 versie te plaatsen? Wellicht heeft het daar mee te maken

OK. Zojuist 200x200 versie ingediend, maar krijg weer de oude avatar. Avatar zojuist met mail verstuurd.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Ik heb net een Docu ingestuurd maar door dat de still niet goed was moest ik een andere bron zoeken. Alleen kon ik dus geen bron mee sturen waar ik de nieuwe still van heb. Het gaat om Een Daad van Liefde.

Hij staat er zelfs dubbel in zie ik nu, het is dus helemaal fout gegaan. Kan iemand er eens naar kijken, want zo wordt die dubbele ook nog mee geteld in beoordeling.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975 wrote:

Bij deze opnieuw geplaatst, nu is 'ie weer zichtbaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dogie Hogan wrote:

OK. Zojuist 200x200 versie ingediend, maar krijg weer de oude avatar. Avatar zojuist met mail verstuurd.

Ik zie wel een blokkering op jouw bestand. Zie rechtermuisknop > eigenschappen (properties).

Ik weet niet of dat door mijn eigen beveiligingsinstellingen komt, of dat die blokkering er al bij jou op gezet is.

Met een vinkje kan ik de blokkering uitschakelen. Probeer dat ook eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.