- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We houden dan gewoon IMDb aan inderdaad.
Titels kunnen ook gewoon inconsequent zijn aangehouden bij uitbreng. Dat gaan we dan niet verbeteren omdat dat mooier staat.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Is er een bom gevallen op Nederland? Het laatste uur werd er amper gepost. Grootschalig internetprobleem?
Ajax 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax speelde niet op dinsdagavond... 
Nee, het was toch echt GTA V denk ik 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wat is eigenlijk het nut/functie om bij te houden in de statistieken wanneer de film op tv is geweest? (Een aantal films komt ieder jaar één danwel meerdere keren op tv).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die vraag kun je bij alle onderdelen van de site wel stellen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Er zijn wel topics geweest, die gingen inderdaad daarover, o.a. de bedoelding van de site. Verder niet zo belangrijk
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Voor iemand die uit principe (en ook omdat niemand het mij ooit heeft uitgelegd hoe dat moet. Het is nu te laat om dat nog te vragen) nooit downloadt, is het wel handig om te zien hoe vaak een film op tv komt. Als ik film X zou willen zien, heb ik dus alleen de keuze om de film op tv te zien of te kopen. Nou, het scheelt wat in mijn portefeuille als ik kan zien dat de desbetreffende film vaak op tv komt. Dan oefen ik gewoon wat geduld uit. Geluk zit hem in de kleine dingen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
In die zin kan het wel interessant zijn. Ik hoop niet dat ik al te veel in herhaling val. Maar mensen hebben steeds meer een uitgebreid zenderpakket. Meer dan in het televisieoverzicht en in de statistieken terug te zien is. Duitsland, Arte, TCM om wat te noemen.
Statisch gezien vind ik pakweg 5 jaar ook wel voldoende.
Maar ik zeg al, verder niet zo belangrijk al zie ik het nut niet helemaal.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Het geeft wel een beeld of een film veel op tv is geweest, en als hij dan al op tv komt welke zender. Kwestie van 'die' zender voor 'dat' genre in het oog te houden. In Vlaanderen heb je helemaal andere films op Canvas dan op 2Be of Vitaya.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Toen ik nog stemde twijfelde ik wel 's of ik een film wel of niet (op tv) gezien had. In zulke gevallen komt het ook van pas.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En het is leuk om bij te houden wanneer Kiss the Girls (1997) of Groundhog Day (1993) er voor de zoveelste keer weer op zijn 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik vroeg mij af waarom bij de film Lore Duitsland als eerste land vermeld wordt terwijl de film de Australische inzending was voor de oscars als ik mij niet vergis.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Film +1 is niet te vinden als je op +1 zoekt, wel op subtitel Plus One. Maar +1 is hoofdtitel.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er eigenlijk ergens een overzicht te vinden van de shortcuts die je kunt gebruiken in een bericht? Bijvoorbeeld:
alt + s => spoiler
alt + i => cursief
...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Is er eigenlijk ergens een overzicht te vinden van de shortcuts die je kunt gebruiken in een bericht? Bijvoorbeeld:
alt + s => spoiler
alt + i => cursief
...
Zo leer je nog eens wat! Idee om deze mee in de flyout hintjes (bij hover) te zetten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik wist eerlijk gezegd niet eens meer dat dit nog werkte. Volgens mij alleen onder Windows in ieder geval, in sommige browsers. Wellicht dat ik het ooit nog eens goed ga fixen, tot die tijd blijft het wat mij betreft een verborgen functionaliteit.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Hey verrek! Op Mac (chrome) werkt het deels: alt-shift en hij plaatst dan ook het symbool dat er onder die combi zit (bijv. alt-shift-i = ˆ).
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Ik wist eerlijk gezegd niet eens meer dat dit nog werkte. Volgens mij alleen onder Windows in ieder geval, in sommige browsers. Wellicht dat ik het ooit nog eens goed ga fixen, tot die tijd blijft het wat mij betreft een verborgen functionaliteit.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
In Chromium werkt het ook perfect op Ubuntu
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee dan is het wellicht alleen de Mac waar het niet goed gaat omdat daar speciale karakters onder die sneltoetsen zitten.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Onder Windows werkt het perfect in Opera, in Firefox ook maar dan komt er wel eens een menuutje naar beneden omdat die dezelfde shortcut gebruiken (alt+s geeft history bijvoorbeeld).
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Zie het bericht van zadarovje:
Nebesnye Zeny Lugovykh Mari (2012) en Nebesnye Zheny Lugovykh Mari (2012) is tweemaal dezelfde.
edit: inmiddels al opgemerkt
Om het nog ingewikkelder te maken de naam van de regisseur wordt op MoMe op 3 verschillende wijzen gespeld: Aleksei Fedorchenko Aleksey Fedorchenko en Aleksej Fedorchenko (is inmiddels al verwijderd). imdb houdt nu Aleksey Fedorchenko aan.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik zou Aleksey Fedorchenko aanhouden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja klopt (IMDb spelling aanhouden). Bij deze doorgevoerd.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wanneer ik rechtsboven op het icoontje van berichten ga staan komen de laatste 5 berichten tevoorschijn. Echter komen daar nu ook de avatars bij te staan, waardoor de layout uit zijn verband wordt gerukt. Dus denk dat er ergens iets fout zit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedankt voor het melden, dat klopt niet inderdaad, gelijk even opgelost
(ik haal je screenshot even weg ivm de niet-publiceren-van-pm's-policy)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
(gedeeltelijk) opgelost. Volgens mij stonden de gebruikersnamen altijd vet gedrukt toch? Net zoals bij notificaties.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.