- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik denk dat dit toch voor best veel mensen interessant is. Als je kijkt in de topics over de diverse festivals wordt daar toch best veel in gediscussieerd.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Zoeken --> Zoeken in eigen stemmen --> Genre selecteren
thnx!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Misschien kan er boven of onder het vakje waar je een bericht typt bij een film nog iets worden gemeld met betrekking tot posten van spoilers? Ik zie nog te vaak berichten staan bij films met spoilers erin.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Volgens mij moet je dat als user zelf melden Meld misbruik - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik denk dat Lefgozer eerder een aanduiding bedoelt zoals dit:
Let op! Discussies over de top 250-notering van deze film horen in het forum, niet bij de film.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik denk dat Lefgozer eerder een aanduiding bedoelt zoals dit:
Let op! Discussies over de top 250-notering van deze film horen in het forum, niet bij de film.
Dat is toch geen spoiler.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Metalfist doelt natuurlijk op het type mededeling, is als "Let op!.... ", maar ik denk dat Lefgozer hetzelfde bedoelt als met dat vinkje dat je moet zetten dat je berichten geen tekst bevat waarvan de rechten niet bij jou liggen (langere berichten met quotes). Dat je bij elk bericht moet er aan herinnerd wordt: "bevat je bericht geen spoilers?" voordat je het plaatst.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat zou een goede optie zijn, maar er staan ook veel spoilers van jaren geleden. (Meestal zie je dat als je zelf de film hebt gezien. Ook of iets een spoiler is of niet, is niet altijd gemakkelijk).
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik denk dat je ook niet te ver moet doordraven met al die waarschuwingen. Vaak heeft het dan een averechts effect.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Die discussies over de top 250-notering beginnen trouwens ook iedere keer. Niet zo vreemd, iemand die schrijft, "geweldige film, staat dan ook terecht op 1,2,3,..." Zou eigenlijk ook niet mogen, want dat kan een discussie uitlokken. Mijn idee is schrijf gewoon wat je van de film vindt, los van de (top)lijst.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4512 votes
Zelfde probleem als op Boekmeter Jordy, ook hier een reactie die staat als laatste (niet te vinden bij de film), en 13 berichten volgens de teller terwijl er maar 12 staan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik zal daar binnenkort even naar kijken
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik weet natuurlijk ook wel wat een spoiler is... Ik doelde inderdaad op het type mededeling en niet de inhoud.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Maakt verder niet uit, mensen moeten daar zelf op letten en anders kun je
Volgens mij moet je dat als user zelf melden Meld misbruik - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Bedoelde inderdaad het weggeven van belangrijke gebeurtenissen in films. Ik zie het nog erg vaak voorkomen (en meldt het dan ook). Ik bedoelde dat het misschien prominenter gemeld kan worden zodat het minder voorkomt.
Onslaught
-
- 591 messages
- 1160 votes
Is het misschien mogelijk in de toekomst om een netflix (of van meerdere on demand services) notificatie bij films te kunnen plaatsen. Zodat we weten of de film te zien is via netflix?
Dit zou ik erg handig vinden voor bij een site als Moviemeter. Mocht het technisch niet goed haalbaar zijn dan kun je het misschien aan de user overlaten die films kunnen corrigeren en dan aan kunnen klikken of ze bij die service beschikbaar zijn en wanneer niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja we moeten maar even kijken waar het heen gaat de komende jaren. Kan me voorstellen dat zoiets ooit wel interessant gaat worden. Vind dat nu nog wat te vroeg.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij deze opgelost. Dankjewel voor de tip.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zijn er hier nog Chrome gebruikers die problemen hebben met de markeringen van nieuwe berichten?
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Zijn er hier nog Chrome gebruikers die problemen hebben met de markeringen van nieuwe berichten?
Net met Chrome een mening aangevinkt en geen probleem drmee gehad
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee dat bedoel ik niet
ik bedoel de gele/witte icoontjes die aangeven of een bericht nieuw is sinds je laatste bezoek
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Oh suf dat ik het verkeerd lees. Maar ook dat werk goed bij mij
.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zat net even op Chrome ipv IE en het werkt zoals het hoort...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Nou gaat er in I.E. wat mis met het quoten van een bericht!!
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Is er een bom gevallen op Nederland? Het laatste uur werd er amper gepost. Grootschalig internetprobleem?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bij de American Pie films met presents, staat er bij twee wel een dubbele punt, en twee niet. Moet dat niet allemaal hetzelfde?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Bij de American Pie films met presents, staat er bij twee wel een dubbele punt, en twee niet. Moet dat niet allemaal hetzelfde?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.