- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Laatst stond er bij het televisieoverzicht een film die op Fox was. Nu is er bijvoorbeeld Scary Movie 2 maar die staat er vanavond niet bij. Worden films op Fox wel of niet vermeld in de toekomst?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja die worden wel vermeld. Dat is wel de bedoeling.
Ik weet niet waarom stinissen deze niet heeft ingevoerd.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Die worden wel vermeld alleen is de programmering van FOX nog niet zo als het moet zijn.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Father's Day , Harold & Kumar Go to White Castle, Jay and Silent Bob strike back, One Night At McCool's, Copland, Death Sentence , Reindeer Games, Rounders, Scary Movie en SCREAM
Helaas geen info betreffende de uitzendtijden bij FOX als je een film tegen komt die nu niet bij het tv-overzicht staat zouden jullie me een PM kunnen sturen zodat ik het kan corrigeren bij het tv overzicht.
Alvast bedankt voor de moeite.
FOX TV - De officiële website van FOX in Nederland - foxtv.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Waarom wordt er eigenlijk niet meer gedaan met filmfestivals. Ik denk dat het best een toevoeging zou zijn voor de site wanneer je per film festival per jaar kan zien welke films er zijn vertoont. Uiteraard zou er dan een wel een keuze gemaakt moeten worden welke festivals. Maar denk dat de grote film festivals die nu in de wiki staan (IFFR, IDFA, Berlinale (Berlijn), Cannes, Venetië, Locarno, Sundance, Toronto, South by Southwest (Austin, Texas), New York Film Festival en Telluride Film Festival) voldoende zijn.
Dat heb ik ook al eens geopperd, bijvoorbeeld met een tagsysteem.
Het is vooral een kwestie van prioriteiten.
Eerst heeft het nieuwe ontwerp alle prioriteit. Als die goed draait kan er eventueel nagedacht worden over nieuwe / aanvullende functionaliteiten.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat heb ik ook al eens geopperd, bijvoorbeeld met een tagsysteem.
Hoe ziet dat er uit? / Hoe zie je dat voor je ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat je per film kunt aangeven 'naam festival' + 'jaartal editie', dus bijvoorbeeld IFFR 2013. Als label bij een film, waar je op kunt klikken voor verder overzicht.
Dat je vervolgens ook overzichten hebt per festival en per jaar kunt zien wat er draait / draaide.
Volledig zijn wordt dan wel moeilijk, met de vele bijprogramma's en dergelijke...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik wou zeggen en films zijn ook te zien op meerdere festivals. En het word tnog ingewikkelder als je ook prijzen (Oscar is geen festival, maar wel bekender en herkenbaarder) gaat doen. Op zich vind ik de imdb-feature hiervoor best overzichtelijk.
Op imdb kun je een overzicht per jaar krijgen van winaars: Dit is een voorbeeld van de Competitie in Cannes van 2009 en op wikipedia zie je de volledige competitie. Er zijn al topics voor de diverse festivals ook natuurlijk.
Ik vind het zeker zinnige info, maar of het werk opweegt voor info die elders ook goed te vinden is betwijfel ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat zou de afweging kunnen zijn om het toch niet te doen.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Er gaat hier iets mis met de spoilers in de quote. De letters hebben de kleur van de verkeerde achtergrond, waardoor de spoilers 'gewoon' te lezen zijn. Daarnaast komen de spoilers in de quote niet overeen met de oorspronkelijke inhoud van het bericht
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip!
Ik zie dat er 1 tag verkeerd stond. Nu opgelost?
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Ah, nu zie ik (pas?) dat je bij de meningen rechtstreeks naar de films kunt gaan zonder de permalink te gebruiken. Bedankt!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Is er een manier om stemwijzigingen te verbergen in de filmlog? Dat vindt ik zo ontzettend lelijk staan.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ja of dat in ieder geval de films die je werkelijk hebt herzien wel getoond worden en de films waarvan je een stem later aanpast niet. Het verpest in ieder geval de chronologie van je filmlog.
Ik gebruik het trouwens ook wel eens wanneer ik een film tussen twee cijfers vind vallen, maar hem dan het voordeel of nadeel van de twijfel geef.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Filipijnen staat in de landen data-base met tweemaal 'p' als Filippijnen. Dat kom je vaker tegen, omdat het in andere talen (ook) zo is (behalve in de transcriptie uit het Talalog), maar het is bij voorkeur met één: Filippijnen / Filipijnen (Taalunie).
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Jordy, heb je al een oplossing gevonden voor dit probleem bij de berichten?
[13:14] Je correctie van NULL is geaccepteerd door ...
Waarom staat soms geen titel van de film bij de bericht, Jordy?
Jordy schreef:
dat zal ik binnenkort even uitzoeken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Filipijnen staat in de landen data-base met tweemaal 'p' als Filippijnen. Dat kom je vaker tegen, omdat het in andere talen (ook) zo is (behalve in de transcriptie uit het Talalog), maar het is bij voorkeur met één: Filippijnen / Filipijnen (Taalunie).
Dan kunnen wij dat ook beter zo spellen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jordy schreef:
Dacht het opgelost te hebben, zal het weer terug op de lijst zetten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee zal binnenkort de landenlijst even bijwerken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is er een manier om stemwijzigingen te verbergen in de filmlog? Dat vindt ik zo ontzettend lelijk staan.
Het staat op de wensenlijst om het fimlog te verbeteren, andere zaken hebben de komende maanden echter voorrang.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jordy schreef:
Dit probleem heb ik 30 augustus opgelost, alle notificaties die je hierna hebt ontvangen hebben dit probleem als het goed is niet meer
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Een tijdje geleden voor mij dat ik dat heb gedaan, maar er is een functie dat je op genre kan zoeken onder de films waar je een stem hebt gegeven. Hoe ging dit ook al weer?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Zoeken --> Zoeken in eigen stemmen --> Genre selecteren
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Inmiddels is deze vraag een beetje ondergesneewd, dus ik schop hem even omhoog 
Waarom wordt er eigenlijk niet meer gedaan met filmfestivals. Ik denk dat het best een toevoeging zou zijn voor de site wanneer je per film festival per jaar kan zien welke films er zijn vertoont. Uiteraard zou er dan een wel een keuze gemaakt moeten worden welke festivals. Maar denk dat de grote film festivals die nu in de wiki staan (IFFR, IDFA, Berlinale (Berlijn), Cannes, Venetië, Locarno, Sundance, Toronto, South by Southwest (Austin, Texas), New York Film Festival en Telluride Film Festival) voldoende zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik twijfel of het bij de site past, het kost veel werk om te bouwen en bij te houden, en denk dat het slechts voor een klein deel van de bezoekers interessant is.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik denk dat dit toch voor best veel mensen interessant is. Als je kijkt in de topics over de diverse festivals wordt daar toch best veel in gediscussieerd. Daarnaast zou het ook een leuke toevoeging zijn om de diverse prijswinnaars van festivals in een oogopslag te kunnen zien. Ik denk dat er best veel, en leuke mogelijkheden in zitten die juist erg goed bij de site passen. Voor het bijhouden (of misschien ook wel voor het vullen van de database) zou je iemand kunnen aanstellen (een beetje hetzelfde als Stinissen nu doet voor het TV overzicht).
Ik snap dat het best een hoop werk is om het te bouwen, en momenteel de prioriteiten op het nieuwe design van de site liggen.
Maar wellicht dat je het eens wilt overwegen voor in de toekomst 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.