• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Fortune wrote:

Misschien iets voor in de toekomst

Reken daar maar niet op. (Dit is al vaak ter sprake gekomen). Je kunt wel per serie een topic aanmaken als die er nog niet is en daar gaan schrijven wat je ervan vindt.)

Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Reken daar maar niet op. (Dit is al vaak ter sprake gekomen). Je kunt wel per serie een topic aanmaken als die er nog niet is en daar gaan schrijven wat je ervan vindt.)

Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

Ja, ik weet dat het ter sprake is gekomen maar misschien door mijn overtuigende argumenten is het iets voor Jordy om erover na te denken. Waarom niet? Het verrijkt de site alleen maar. Het is meer een geheugensteun voor mij. Na afloop van een serie ben ik na een jaar echt wel vergeten welke aflevering/seizoen goed werkte voor mij en welke niet.

Ik zal niet ontkennen dat er redelijk wat werk inzit om dat te bewerkstelligen. Maar het is totaal niet handig om 45 pagina's terug te scrollen om te kijken wat ik ook alweer van aflevering 2 van seizoen 3 vond. Dan ga ik dus naar IMBD waar je per aflevering reviews kan lezen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zou zeggen, maak een mooie site en ik ben de eerste die zich inschrijft. Dit is een site over films.

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Oke, heb verder zelf geen intenties om een filmsite te gaan bouwen maar ook erover na te denken om dat ooit te intrigeren zit er niet in.

Alst niet bevalt dan maakte maar mooi zelf een website jongen

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Op TV.com - Free Full Episodes & Clips, Show Info and TV Listings Guide kun je wel alles per aflevering bespreken, mocht je dat willen Fortune.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Jordy wrote:

Dit is een site over films.

En gelukkig maar!

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Het is toch veel handiger om dat onder een dak te hebben en in het Nederlands. Ben verder wel op de hoogte van andere sites waarop dat kan.

OH is er blij mee maar je kan het ook heel makkelijk vermijden verder. Genoeg topics op het forum die veel verder verwijderd zijn van films dan series. Maar goed, afgesloten, klaar, done, finito, fertig.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Dk2008 wrote:

Maar bij Musicmeter gaat het toch vooral om recentere albums en cd's. Weet je hoeveel elpees er zijn verschenen?? Nog maar te zwijgen van The best of ..... Heel veel films zijn ook nog niet op dvd verkrijgbaar, maar die staan wel op de site.

Op MusicMeter staan ook heel veel oude albums hoor, waar veel over gediscussieerd wordt. Vanaf grofweg 1930 staan er nu ruim 300k albums op de site. En daarvan zijn er ook heel wat die nog niet op cd zijn verschenen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat noem ik echt niet heel veel. Tot 1930 staan hier al meer als 1000 films op.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Minotaures wrote:

Nee. Het is een losstaande mini-serie. Het is vergelijkbaar met Falcone.

Ja dan is die gewoon toevoegbaar.

Vreemd dat dat nog niet was gebeurd.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Dk2008 wrote:

Dat noem ik echt niet heel veel. Tot 1930 staan hier al meer als 1000 films op.

Niet echt heel veel? Volgens mij is 300k wel meer dan 1k. Maar MusicMeter richt zich op albums en dat is pas in de jaren '60 een leidend format geworden binnen de populaire muziek. Niet zo raar dan dat er niet zoveel muziek van voor 1930 op staat. Overigens zijn er wel specifieke forumtopics die zich richten op de muziek uit de jaren '10 t/m jaren '50.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ja dan is die gewoon toevoegbaar.

Vreemd dat dat nog niet was gebeurd.

Murder of a General - IMDb

Staat gewoon onder TV Movie

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Als ik bij forumupdates bij De Site >> Algemeen >> Beoordelingen geven op deze permalink van het laatste bericht van Koerok klik, kom ik op de 5de pagina uit ipv bij de 23ste (laatste).

En het valt me op dat er steeds pas bij het 33de/34de bericht een nieuwe pagina aangemaakt wordt. Dus het lijkt dan alsof de laatste 3 à 4 berichten ineens naar een nieuwe pagina verplaatst worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat eerste heeft te maken met een bekende bug, dat bij modereer acties als verplaatsen of verwijderen de permalinks soms niet meer kloppen

Dat tweede klopt inderdaad

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

De tweede is de bedoeling om geen pagina's met een enkel bericht te krijgen denk ik?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wanneer je via de snelzoekfunctie op een regisseur zoekt komt de foto er niet meer bij te staan (indien die aanwezig is). Dit was eerst altijd wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, gelijk even opgelost

• 10970 messages
  • 2790 votes

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4512 votes

Mag deze film eigenlijk wel op de site? Burlesque on Carmen (1915)

IMDB geeft aan dat het origineel slechts 31 minuten is, net als de versie die ik thuis heb. Wiki geeft 44 minuten, evenals Rotten Tomatoes en ook Allmovie.com.

Overigens staat hier een versie van net iets meer dan 45 minuten: A - SEARCH ENGINE : TWITTER, FACEBOOK, WEB, IMAGES, VIDEO AND MOVIES - wibika.com (4e filmpje)

Maar die 67 lijkt me sowieso niet kloppen.

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

goed gezien, niet toevoegbaar...

31 minuten veel te kort

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Burlesque on Carmen (1915) - Trivia - IMDb

Er is dus ook een officiële 4-reel-versie en die voldoet wel aan de toevoegingseisen...

YouTube - 48 Burlesque on Carmen - Charlie Chaplin (1915)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Waarom wordt er eigenlijk niet meer gedaan met filmfestivals. Ik denk dat het best een toevoeging zou zijn voor de site wanneer je per film festival per jaar kan zien welke films er zijn vertoont. Uiteraard zou er dan een wel een keuze gemaakt moeten worden welke festivals. Maar denk dat de grote film festivals die nu in de wiki staan (IFFR, IDFA, Berlinale (Berlijn), Cannes, Venetië, Locarno, Sundance, Toronto, South by Southwest (Austin, Texas), New York Film Festival en Telluride Film Festival) voldoende zijn.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Klopt het dat er momenteel geen correcties ingediend kunnen worden?

Als ik een poster wil aanpassen krijg ik de melding dat deze minimaal 300px breed moet zijn. Terwijl de poster groter is als 300px.

Edit: Mmm, probeer zojuist een andere film en daar lukt het wel.

Deze poster kan ik op de een of andere manier niet corrigeren: The Affair (2004)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Heb daarnet nog een still kunnen corrigeren. Over welke film/poster gaat het?

Edit: ok, ik kijk of ik er wat mee kan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik heb hier net wel iets aangepast, hoe breed is de afbeelding die je probeert te plaatsen?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

jarno1975 wrote:

Klopt het dat er momenteel geen correcties ingediend kunnen worden?

Als ik een poster wil aanpassen krijg ik de melding dat deze minimaal 300px breed moet zijn. Terwijl de poster groter is als 300px.

Edit: Mmm, probeer zojuist een andere film en daar lukt het wel.

Deze poster kan ik op de een of andere manier niet corrigeren: The Affair (2004)

Is zonder problemen gelukt. Ging het om deze poster?

http://ww1.prweb.com/prfiles/2004/04/13/118606/Affair_SellSheetFront_copy.jpg

• 10970 messages
  • 2790 votes

Klopt het was die poster. Vreemd dat het bij mij niet lukte. Andere gaan wel goed.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Jordy wrote:

ik heb hier net wel iets aangepast, hoe breed is de afbeelding die je probeert te plaatsen?

Dat was dus 612 x 792.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het betrof een corrupt jpg bestand. De check werd alleen bij "normale" users gedaan, niet bij crewleden.

Dat is rechtgezet. Je krijgt nu een nette melding in dit soort gevallen.

Dit is zo'n geval waar je eerder altijd zo'n "onbekende fout opgetreden" melding te zien kreeg. Openen en opslaan in een grafisch programma lost dit meestal op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.