- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hoe zit het met het genre biografie Walk the Line (Film, 2005) er zijn namelijk een heleboel (muziek)biografische films bijvoorbeeld The Glenn Miller Story (Film, 1954) , aanduiding drama. Volgens mij was deze genre aanduiding bij de oude moviemeter nog niet.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat komt vaker voor. Dat is soms tijdelijk wanneer de lijsten opnieuw worden opgebouwd. Als je op later moment weer kijkt staat de hele lijst er.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Jup, ze staan er nu allemaal weer. Ook allemaal gezien, op Dune Part Two na. Het lukt maar niet die af te kijken met Miss Milton.
Stephan123
-
- 236 messages
- 1223 votes
In dit nieuwsbericht ->
De geprezen actiefilm Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One van regisseur Christopher McQuarrie is vanaf volgende week te zien op Netflix. De film, met hoofdrollen voor Tom Cruise, Hayley Atwell en Esai Morales, verscheen in juli vorig jaar op het witte doek en is vanaf 9 februari in het aanbod te vinden.
Staat volgende week , maar moet volgende maand zijn .
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Super bedankt! Ook voor het taggen kappeuter! Ik heb het aangepast. 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik heb zeker zes keer geprobeerd die film te corrigeren in Firefox op MacOS. Iedere keer verdwijnen de knoppen "Voorbeeld" en "Versturen" nadat ik de poster heb upgeload en de acteurs heb gekoppeld. Dan maar met een andere browser geprobeerd en daar lukte het wel. Pfff. Weer een bug?
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Zou graag twee afzonderlijke pagina's van Trenque Lauquen: Parte 1 en Trenque Lauquen: Parte 2 willen voorstellen op MM. De twee films gingen een paar jaar geleden op het filmfestival van Venetië in première en kon je daar los van elkaar zien. Uiteindelijk heb ik na het eerste deel - die een behoorlijke lange aftiteling had - besloten om te gaan dineren. Hoe kijken de moderators hier tegenaan?
Viennale:
Mubi:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Aangezien deel 1 ook al op de site staat, hebben we er geen problemen mee als beide delen afzonderlijk op de site staan.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Op bovenstaande lijst heb ik verschillende films een paar dagen geleden van posters voorzien (deze recenter dan 1966), maar in de lijst zijn die niet zichtbaar. Bij andere lijsten wel. Hoe komt dat?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op bovenstaande lijst heb ik verschillende films een paar dagen geleden van posters voorzien (deze recenter dan 1966), maar in de lijst zijn die niet zichtbaar. Bij andere lijsten wel. Hoe komt dat?
Ik zie ze wel. (vanaf 1966)
Waarschijnlijk browser caching probleem.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Inderdaad, ik heb het eens met Safari geprobeerd in plaats van Firefox en daar zie ik ze ook. Bedankt.
HydePark
-
- 2748 messages
- 714 votes
Ik weet niet waar ik dit het moet melden, maar ik heb ingelogd als ZAP!, maar mijn username is opeens HydePark… Die heb ik tijdelijk wel eens gebruikt geloof ik, maar nu is er ergens iets misgegaan. Heel weird, maar is dit op te lossen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Geen probleem. Ik zal het terugzetten naar ZAP!
EDIT: hmmm hij zegt dat ZAP! al in gebruik is.
Ik zie dat je twee accounts hebt; probeer uit te loggen en opnieuw in te loggen met ZAP!:
HydePark
-
- 2748 messages
- 714 votes
Dat is het vreemde juist, ik heb ingelogd met de username ZAP,…
Ik zal het nog eens proberen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je had 2 accounts met hetzelfde e-mail adres. Daar zal het wel mis zijn gaan.
Ik heb bij Hydepark nu een fictief e-mail adres ingevoerd. Wil je het nog eens proberen?
En ik zou het Hydepark account kunnen sluiten, dan zou het helemaal niet meer mis moeten gaan.
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Check… nu lijkt het okay. Thanks!
- edit - en sluit die HydePark maar als je wilt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Ik kan het icoontje nog steeds niet aanvinken, dus ik kan geen meldingen bekijken. Ligt aan mijn tablet. Of aan mij…. Wordt vervolgd. - edit - gelukt. 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Als je in dit artikel op de film Detroit clickt dan kom je uit bij de film Crash.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 634 messages
- 1247 votes
Als je in dit artikel op de film Detroit clickt dan kom je uit bij de film Crash.
Dank, het is aangepast!
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Ik heb al een paar weken geleden een antwoord gegeven op de vraag of er een tweede seizoen van de jeugdserie Hein zou komen ( https://www.moviemeter.nl/series/show/11054/nieuwseizoen ), en een week later opnieuw. Meestal komt er vrij snel een reactie, maar tot nu toe is die uitgebleven. Is mijn bericht misschien niet goed doorgekomen, of is de redactie daar te druk of onderbezet?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als je via pm naar crew daar dit laat weten krijg je wel antwoord, via forum weet ik niet.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Vraag foto's bij acteurs is dat zoals bij posters ook rechtenkwestie. Ik zie steeds vaker acteurs zonder foto erbij was eerst niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vraag foto's bij acteurs is dat zoals bij posters ook rechtenkwestie. Ik zie steeds vaker acteurs zonder foto erbij was eerst niet.
Dat is al jaren het geval, ook al in Jordy's tijd zijn we uiteindelijk alleen rechtenvrije afbeeldingen gaan gebruiken.
Het gaat om plaatjes die op Wikimedia Commons staan:
Wikimedia Commons - commons.wikimedia.org
Het kan wel eens gebeuren dat een plaatje ten onrechte is aangemerkt als rechtenvrij. Dan kan het zijn dat een plaatje niet meer getoond wordt.
DjFrankie
-
- 3412 messages
- 3495 votes
Spadek (Film, 2022) staat niet op Netlix. De link gaat naar Spadek 2024 ook Pools maar een totaal andere film. Heb deze net toegevoegd
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Spadek (Film, 2022) staat niet op Netlix. De link gaat naar Spadek 2024 ook Pools maar een totaal andere film. Heb deze net toegevoegd
Scherp! 
Bedankt voor de toevoeging. Ik heb 'm met voorrang behandeld en de Netflix link staat nu bij de juiste film.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.