• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

scorsese

• 13158 messages
  • 11068 votes

Wat een vreemd lijstje trending films momenteel:

Trending Films

Babylon 5: The Road Home

Rise of the Footsoldier: Vengeance

La Nuit Se Traîne

Drop Dead Darling

Beed-o Baad

127 Hours

The Color of Money

Shrek

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Haha, wat een waanzin, Babylon 5: The Road Home heeft 4 stemmen

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Wat zijn eigenlijk de parameters waarmee bepaald wordt of een film trending is hier op MM?

Rick18

• 232 messages
  • 5294 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Wat zijn eigenlijk de parameters waarmee bepaald wordt of een film trending is hier op MM?

Je kon vroeger een lijst vinden hoevaak er op mm opeen film gestemd was in de afgelopen 3 dagen. Het is jammer dat men daar niks mee heeft gedaan maar gebruikt lijkt te maken van de populariteitslijst van tmdb

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Kan er op de homepage bij het artikel wat je brengt naar die gekke pagina met al die kleine artikeltjes een symbooltje of iets komen? Met ‘KORT’ of zo? Die pagina is (op de mobiele website in ieder geval) vrijwel onleesbaar en dat bespaart me de teleurstelling..

En dan bedoel ik dus die van Snow White vandaag bijvoorbeeld.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

+1 van mij, maar meer omdat het lijkt alsof je een artikel krijgt en vervolgens 1 alinea ziet waar je niet op kunt reageren. KORT erbij zou fijn zijn. Was dat eerder niet zo? Is wellicht simpelweg het labeltje vergeten?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Flipman

Weet jij of hier een label vergeten is o.i.d.?

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Nee, geen idee. Zoek ik morgen effe uit.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9721 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Ik zou dat eigenlijk ook graag willen weten. Het is in ieder geval niet MM-gerelateerd. Regelmatig komt er een film op Netflix die nog niet op MM staat. Dan voeg ik die toe aan MM en zodra de pagina actief is, staat er al "#... in trending". Heeft dus duidelijk niks met MM te maken en waarschijnlijk niet eens trending binnen NL/BE.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

kappeuter wrote:

Flipman

Weet jij of hier een label vergeten is o.i.d.?

Dit gaat om het liveblog en daar kun je sowieso niet op reageren. Ik zal de kwestie voorleggen om te kijken of er een label bij kan.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Overigens kan ik die berichten op mobiel prima lezen.

djoize

• 58 messages
  • 0 votes

Filmhuis Cameo Zoetermeer is verdwenen in de lijst van Nederlandse bioscopen. Ook zie je het filmhuis niet meer bij onze films van de komende tijd bv Le Proces Goldman

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Zoals ik ook al in de comments schreef: misschien is verwijderen niet te juiste route. Aangifte doen is wellicht een gepastere reactie. Het mag dan online zijn, het is wel degelijk strafbaar wat hij allemaal tegen davidov (en in het algemeen) roept. De mogelijkheden zijn er.

Niet elke vorm van bedreiging is strafbaar. Er is een verschil tussen je bedreigd voelen en wat er in de wet als bedreiging staat omschreven.

Bedreiging is strafbaar als iemand jou of je naaste bedreigd met:

de dood,

ernstig letsel,

aanranding of verkrachting.

Het is spijtig, maar de berichten voldoen daar wél aan.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vind dat er matig wordt gemodereerd bij films het kan zijn dat er soepeler mee wordt omgegaan maar in het verleden werd er al heel snel een discussie die niet meer echt over de film ging verplaatst naar het forum. Zo lees ik bij Pulp Function een hele discussie over wat is wel/geen kunst en bij Beverly Hills Cop over benadering van homo's. In hoeverre heeft dit nog te maken met het wel/niet goed vinden van een film.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Dk2008 wrote:

Ik vind dat er matig wordt gemodereerd bij films het kan zijn dat er soepeler mee wordt omgegaan maar in het verleden werd er al heel snel een discussie die niet meer echt over de film ging verplaatst naar het forum. Zo lees ik bij Pulp Function een hele discussie over wat is wel/geen kunst en bij Beverly Hills Cop over benadering van homo's. In hoeverre heeft dit nog te maken met het wel/niet goed vinden van een film.

We kunnen niet alles zien. Als je wat opvalt: meteen een melding maken dan kijken we er z.s.m. naar.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

BlueJudaskiss wrote:

We kunnen niet alles zien. Als je wat opvalt: meteen een melding maken dan kijken we er z.s.m. naar.

Dat weet ik maar ik vind dat je bij Pulp Fuction toch vrij veel hebt laten staan. Vandaar dat ik met deze opmerking kom.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Dat weet ik maar ik vind dat je bij Pulp Fuction toch vrij veel hebt laten staan. Vandaar dat ik met deze opmerking kom.

Staat genoteerd.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Nav hiervan:

Ik heb een grote schoonmaak gehouden. Dank voor diegenen die een melding maakten (22 stuks totaal) en dank aan diegenen die ook daartoe opriepen (al slaan die oproepen nu nergens meer op dus heb ze hier wel verwijderd). Een enkeling ging ook wel over de scheef als reactie, dat is dus nadrukkelijk niet de bedoeling maar dat is achter de schermen opgelost in dit specifieke geval.

Aanvullend op de meermaals gestelde waarom het zo lang duurt. Heel simpel, wij zijn een groepje van enkele vrijwilligers en hebben ook niet altijd tijd om even hier wat tijd aan te besteden, al is het maar vanwege werk en andere verplichtingen. Dus graag rapporteren en dan proberen wij hier wel prioriteit aan te geven. Maar dat kan niet altijd binnen een uur (ikzelf las deze berichten vanochtend pas bijv).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Omdat jij het niet boeiend vind wil niet zeggen dat het ook maar meteen weggehaald moet worden. Ik erger me er weer aan dat de crew meestal alles wist waar iemand over klaagt, terwijl het vaak zat wel kan blijven (zoals Pulp Fiction).

Ben overigens benieuwd wat er bij Dieuwertje Blok is gezegd in de comments. Niet gelezen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Omdat jij het niet boeiend vind wil niet zeggen dat het ook maar meteen weggehaald moet worden. Ik erger me er weer aan dat de crew meestal alles wist waar iemand over klaagt, terwijl het vaak zat wel kan blijven (zoals Pulp Fiction).

Ben overigens benieuwd wat er bij Dieuwertje Blok is gezegd in de comments. Niet gelezen.

Het hoeft niet weggehaald maar verplaats naar het forum. Die discussie over kunst is al sinds vorig jaar aan de gang. Dus vandaar mijn opmerking misschien gaat men er nu soepeler mee om.

Er was iemand die was blij dat Dieuwertje Blok er niet meer was, vanwege haar standpunt over zwarte piet. En toen liep de discussie uit de hand met lichamelijk bedreiging en racistische opmerkingen.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Rond Dieuwertje was er een troll die zich uitermate onsmakelijk uitliet. Wat betreft Pulp Fiction heb ik een keer wat weggehaald en de rest vind ik - voorlopig - wel kunnen, maar voel je vrij om er een melding van te maken zodat collega's ernaar kunnen kijken.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Soviet Bus Stops (Film, 2023) - MovieMeter.nl

Staat op NPO Start, maar dat komt niet terug in het overzicht van de streamingsdiensten. Zie hier: https://npo.nl/start/serie/close-up/seizoen-16/close-up-soviet-bus-stops

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Montorsi

Dat is helaas een technische kwestie waardoor we die niet kunnen linken.

In de link staat serie, dus deze verwerkt de scraper niet voor de filmzijde van de site.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

kappeuter wrote:

Montorsi

Dat is helaas een technische kwestie waardoor we die niet kunnen linken.

In de link staat serie, dus deze verwerkt de scraper niet voor de filmzijde van de site.

Ah oke ik snap het, omdat hij onder 'Close Up' valt.

Stephan123

• 236 messages
  • 1223 votes

Hallo, waar kan ik nieuws insturen over de verschrikkelijke niet werkende nieuwe app van Pathe die sinds maandag actief is?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Stephan123 wrote:

Hallo, waar kan ik nieuws insturen over de verschrikkelijke niet werkende nieuwe app van Pathe die sinds maandag actief is?

Nieuws toevoegen

Of stuur een berichtje naar de hoofdredacteur Dion Ollie.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Toen We van de Duitsers Verloren (2023) staat HBO Max niet bij de VOD aanbieders, gaat er iets mis bij het scrapen? I checked, en hij staat er wel op.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Waar zijn alle films in de overzichtslijsten van de meeste streamingsaanbieders gebleven?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.