• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Ik ben niet zo ingebakken in de community als sommigen hier dus misschien praat ik onzin maar als er een technisch persoon in de community is dan kan er een eigen forum opgezet worden. Echt 'voor en door filmliefhebbers'. het zal wel een stuk lastiger zijn dan ik denk maar ja soms zie je ook van die wordpress sites met een template, dat bestaat ook wel bij een forum misschien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tijs.k wrote:

Ik ben niet zo ingebakken in de community als sommigen hier dus misschien praat ik onzin maar als er een technisch persoon in de community is dan kan er een eigen forum opgezet worden. Echt 'voor en door filmliefhebbers'. het zal wel een stuk lastiger zijn dan ik denk maar ja soms zie je ook van die wordpress sites met een template, dat bestaat ook wel bij een forum misschien.

Een forumpje lukt vast wel, maar een database zoals MM bezit is natuurlijk wel andere koek. Daar zit 20 jaar werk in.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

ja dat is ook waar maar volgens mij is veel data nu tmdb. maar ja het klinkt allemaal makkelijk maar is het natuurlijk niet, getuige de staat van de site.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan

Er zijn sinds gisteren opnieuw aanpassingen gedaan om het probleem te verhelpen. De oorzaak is helaas nog niet gevonden.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Twee films die werden goedgekeurd moesten respectievelijk tien en zeven keer behandeld worden door het crewlid. Dat nam per film tot 16 minuten in beslag. Uit respect voor de crew overweeg ik voorlopig te stoppen met films toe te voegen tot dit probleem opgelost is want zoals het nu verloopt is het niet meer menselijk.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Filmografie Hayao Miyazaki

Het sterretje bij 2010 verwijst naar Toy Story 3?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

chevy93 wrote:

Filmografie Hayao Miyazaki

Het sterretje bij 2010 verwijst naar Toy Story 3?

Ja dat is vrij dubieus. Hij heeft een bedankt credit bij deze film. Vandaar dat de film toch in dit overzicht terecht is gekomen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat gebeurt er momenteel met de Meter-sites? Ze lopen constant vast, laden niet en gister was de boel ook lange tijd niet te openen. Wat een waardeloze staat verkeert de boel in zeg.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Viel mij gisteravond in de late uurtjes ook al op. Eén of andere grapjas had gisteren hun Google pagina ook op 'Permanently Closed' gezet, toen schrok ik overigens wel even. Dat is nu gelukkig wel weer veranderd.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ja dat is vrij dubieus. Hij heeft een bedankt credit bij deze film. Vandaar dat de film toch in dit overzicht terecht is gekomen.

Mij ontgaat een beetje de logica waarom deze dan in dat overzicht staat? Want in de lijst daaronder (acteur, regisseur, producent, schrijver) staat die film niet.

Even inbreken hier... Kun je bij de desbetreffende filmpagina's je eigen plempsel omzetten van 'opmerking' naar 'mening/recensie'?

Ik heb afgelopen tijd met terugwerkende kracht mijn gekeken films in 2023 van een minireview voorzien. In mijn persoonlijke Filmlog/Logboek kan ik die mooi terugzien. Alleen enkele heb ik blijkbaar als 'opmerking' gepost. Die staan dus wel in dit overzicht, maar zonder begeleidende tekst.

(Copy/paste en opnieuw als 'mening/recensie' posten is overigens een optie - maar het kan vast wel wat netter.)

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

Beun de Haas BV wrote:

Even inbreken hier... Kun je bij de desbetreffende filmpagina's je eigen plempsel omzetten van 'opmerking' naar 'mening/recensie'?

Ik heb afgelopen tijd met terugwerkende kracht mijn gekeken films in 2023 van een minireview voorzien. In mijn persoonlijke Filmlog/Logboek kan ik die mooi terugzien. Alleen enkele heb ik blijkbaar als 'opmerking' gepost. Die staan dus wel in dit overzicht, maar zonder begeleidende tekst.

(Copy/paste en opnieuw als 'mening/recensie' posten is overigens een optie - maar het kan vast wel wat netter.)

Klikken op de ster die (naast je eventuele waardering) bij de betreffende post staat.

TMP wrote:

Klikken op de ster die (naast je eventuele waardering) bij de betreffende post staat.

Zo simpel, maar blijkbaar toch goed verstopt. Thanks!

rikrik

• 87 messages
  • 3879 votes

Ja hallo en welkom bij BOOS, waar wij erachter zijn gekomen dat ons mooie logo gebruikt wordt als poster voor The Insider.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

rikrik wrote:

Ja hallo en welkom bij BOOS, waar wij erachter zijn gekomen dat ons mooie logo gebruikt wordt als poster voor The Insider.

Bedankt!

Easter eggs zijn leuk maar liever toch maar niet op filmpagina's.

Het juiste plaatje staat er nu weer.

djoize

• 58 messages
  • 0 votes

Hallo, sinds enkele weken staat filmhuis Cameo Zoetermeer niet meer in de lijst met Nederlandse bioscopen. Ook de films van Cameo zijn niet zichtbaar, zoals bv Jeanne du Barry op 2 januari.

Filmhuis Cameo Zoetermeer - filmhuiscameo.nl

Al aan Tim94 gestuurd maar mogelijk is hij met vakantie?

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

djoize wrote:

Al aan Tim94 gestuurd maar mogelijk is hij met vakantie?

Ja naar Oost-Indië geloof ik

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

De iDeal-link om een donatie te kunnen doen werkt niet ferrywim. Hoe kom ik nu van die irritante advertenties af? Tim94

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

De tien best beoordeelde films van de jarige Jared Leto (52)

Je kan niet op het artikel reageren, noch staat er bij wie het geschreven heeft. Foutje of nieuw beleid?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

jippie2010 wrote:

Foutje of nieuw beleid?

Volgens mij stonden er twee vinkjes verkeerd. Ik heb dat even aangepast, met the powers that have been bestowed unto me.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Thanks!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hartelijk dank voor de tip!

Ik heb de dubbele titel verwijderd.

Stephan123

• 236 messages
  • 1223 votes

Gretz wrote:

De iDeal-link om een donatie te kunnen doen werkt niet ferrywim. Hoe kom ik nu van die irritante advertenties af? Tim94

Dit is al maanden zo...

Iemand van de crew.had het al naar Tim94 gestuurd maar die doet er niks aan. Advertenties leveren meer geld op denk ik .

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Of het is een complexe bug. We hebben geen idee of Tim dat zomaar op kan lossen (communicatie kan wel beter, maar ik snap ook dat hij zich er niet in mengt).

Als het echt niet vol te houden is Gretz (and I know it isn't, ik zag de site laatst terwijl ik niet ingelogd was, terwijl ik bij de happy few oudgedienden hoor die geen reclame ziet), en de site geeft jou niet de optie te betalen, dan moet je wat anders verzinnen. En dat is ook je recht, vind ik.

-Je kunt Brave gebruiken als browser (vind ik erg fijne chrome variant)

-Of je download een Adblocker, welke variant dan ook.

Ik doe dat liever niet op sites waarvan ik het voortbestaan wens, maar het moet wel een beetje van twee kanten komen. Tot de betaaloptie terug is (of de reclames acceptabel zijn), lijkt me zulks je beste weg naar een ervaring die vol te houden is.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik gebruik ook Brave. Met Firefox kan ik soms de submenu's niet aanklikken omdat ze wegflitsen. Hoe dan ook, op de Moviemetersite zijn er een karrevracht bugs die maar niet opgelost geraken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

John Milton wrote:

Of het is een complexe bug. We hebben geen idee of Tim dat zomaar op kan lossen (communicatie kan wel beter, maar ik snap ook dat hij zich er niet in mengt).

Hou op, het is schandalig dat niemand van die eigenaren hier communiceert terwijl er tig kritieken zijn op zelfs maar de meest nodige dingen zoals technische problemen.

Kwestie van tijd zo voordat de toevoegers stoppen met toevoegen en de bezoekers geen content meer achter willen laten. Blijven ze over met hun commercial-site vol met debiele nieuwsberichten. Echt, zo weinig respect hebben zij voor wat Moviemeter was en kan zijn.

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hou op, het is schandalig dat niemand van die eigenaren hier communiceert terwijl er tig kritieken zijn op zelfs maar de meest nodige dingen zoals technische problemen.

Kwestie van tijd zo voordat de toevoegers stoppen met toevoegen en de bezoekers geen content meer achter willen laten. Blijven ze over met hun commercial-site vol met debiele nieuwsberichten. Echt, zo weinig respect hebben zij voor wat Moviemeter was en kan zijn.

Helemaal mee eens. Dat er nog mensen zijn die dit willen goedpraten...? Sinds de overname, inmiddels alweer jaren geleden, is dit nooit meer een stabiele en fijn werkende site geweest. Er worden door betrokken users een hoop verbeterpunten en meldingen gedaan, maar men is nog te beroerd om daarop te reageren, laat staan dat men er iets aan doet. (De eigenaren bedoel ik, niet de crew uiteraard!)

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Het is wel zo stil vanuit Het Beheer dat het erop lijkt of ze de stekker er uit zullen trekken.. Steeds meer "bugs" en geen reactie van de eigenaars. We hebben het inzicht niet maar de site valt steeds dieper in een ravijn..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.