• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Er zijn zoveel dingen die hier niet werken op die site ...

En er wordt geen gehoor gegeven aan feedback door de ontwikkelaars.

Al een keer overwogen om als crew collectief de 'taken' neer te leggen? Een tijdlang geen invoer nieuwe films meer waardoor de site niet meer up to date is en aan commerciële waarde verliest. Misschien gaan ze dan wel luisteren naar de gratis werknemers (= crew).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Inderdaad. Hebben ze al eens gedaan, dacht ik.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11863 votes

Ook ik wil als crewlid benadrukken dat toevoegingen niet verloren gaan.

Deze komen terug in onze lijst met nog te behandelen toevoegingen.

Dat is niet ideaal, maar gelukkig verliezen we geen toevoegingen.

Dit is inderdaad een probleem, en dat moet opgelost worden.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Bobbejaantje wrote:

(quote)

Al een keer overwogen om als crew collectief de 'taken' neer te leggen? Een tijdlang geen invoer nieuwe films meer waardoor de site niet meer up to date is en aan commerciële waarde verliest. Misschien gaan ze dan wel luisteren naar de gratis werknemers (= crew).

Bij de series, waar de problemen ernstiger zijn dan bij de films worden er al meer dan één maand vrijwel geen toevoegingen meer behandeld.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mac Hammer FanWat jij daar schrijft over toeters en bellen zou best kunnen. (Je hebt alleen de verkeerde gebruiker genoemd, deze bedoel je Profiel van Jordy )

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Dk2008 wrote:

Mac Hammer FanWat jij daar schrijft over toeters en bellen zou best kunnen. (Je hebt alleen de verkeerde gebruiker genoemd, deze bedoel je Profiel van Jordy )

Sorry. Ik ben vol lof over Jordy. Maar ben begaan met crewleden zoals Kappeuter en Lui en zij die toevoegingen behandelen.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Voorpagina enkele lay-out wijzigingen gehad? Dit is rustiger! Beter

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

davidov

• 3466 messages
  • 2164 votes

John Milton wrote:

Voorpagina enkele lay-out wijzigingen gehad? Dit is rustiger! Beter

Ja, enorme verbetering!

Veel meer overzicht van de artikelen, en werkt ook eindelijk lekker op mobiel. Voorheen altijd een hele gedoe om door de artikelen zijwaarts te scrollen en het openen werkte ook niet goed.

Top dit!

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Bericht verplaatst naar Ads / reclame op de site

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Is die aangepaste lay-out een Tim94 implementatie? Zo ja, we like. Dank!

FAC73

• 46 messages
  • 137 votes

FAC73 wrote:

Het lukt op Musicmeter niet meer om te doneren via Ideal. Zou fijn zijn als dat opgelost kan worden, al die reclame is niet te doen.

Tim94, Tim94_dev, dit speelt nog steeds helaas.

Enige manier te doneren is nu via paypal, maar niet iedereen gebruikt dat.

NB. Ik meld het maar hier, aangezien je laatste inlog op MuMe alweer van oktober dateert.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik denk niet eens dat hij nog in dit topic kijkt lol.

FAC73

• 46 messages
  • 137 votes

Kondoro wrote:

Geen idee, maar hier loggen ze in ieder geval regelmatig in. meter_fan is op MuMe al bijna een half jaar niet ingelogd geweest.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Even ter info:

De ontwikkelaar is nu bezig te kijken naar de aanhoudende storingen, zoals bijv. die bij series waarbij toevoegingen verdwijnen.

De overige punten worden intern besproken en opgepakt.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Kondoro wrote:

Dan ziet hij mijn compliment ook niet. Dat is jammer.

Maar ik zou hem wel degelijk snappen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Even ter info:

De ontwikkelaar is nu bezig te kijken naar de aanhoudende storingen, zoals bijv. die bij series waarbij toevoegingen verdwijnen.

De overige punten worden intern besproken en opgepakt.

En geen van die mensen kan hier even een regeltje plaatsen met dat ze dit aan het doen zijn en snappen dat het storend is?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

En wie is nu intern? Ik kan natuurlijk wel schrijven "ik heb te doen met de crew" maar misschien valt het wel mee. Dan kan ik beter een volgende keer wat gerichter reageren naar bepaalde crewleden en anderen die een belangrijke bijdrage leveren aan de site.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Intern daarmee wordt hier bedoeld de mensen van RealTimes.

Maar er vindt ook afstemming met de vrijwilligerscrew plaats.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik weet niet wat ik lees, wat is dit voor asociaal geneuzel dat er niet eens aandacht wordt gegeven en gereageerd op serieuze zorgen van MM leden en crew.

Gaat Moviemeter nu serieus een opgekochte cashcow voor clicks worden waar helemaal geen aandacht aan de inhoud wordt gegeven? Over mijn lijk.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Realtimes - Publishing Network - realtimesnetwork.com

Ik quote:

Bekende merken als .... , .... , MovieMeter en .... zijn de afgelopen jaren zorgvuldig opgebouwd, met miljoenen loyale fans als gevolg

Ons toegewijde team van professionele contentmakers, in zowel Nederland als daarbuiten, blijft constant groeien. We hebben alles in eigen beheer. Van redactie tot videostudio en een technisch team dat onze websites en apps ontwikkelt, bouwt en beheert

... is kampioen van Realtimes met een uniek maandbereik van 6,5 miljoen. Daarna volgen .... , .... en MovieMeter met respectievelijk 5, 4 en 2 miljoen gebruikers per maand

Samenwerken met Realtimes betekent dat jij, als adverteerder - zowel van bureau- als merkzijde - toegang krijgt tot ons enorme bereik. Dit helpt bij het opbouwen van een sterk merkbewustzijn, het creëren van betrokkenheid van een loyaal publiek en het bereiken van jouw conversiedoelen

Wat een nachtmerrie... Zum kotsen gewoon!!!!

Ik wou dat ik het geld had om de toko op te kopen. Ik zou hem met alle liefde aan de mods en crew schenken zodat we er met z'n allen nog wat konden maken. Je moet er toch niet aan denken dat de clicks straks teruglopen en de stekker er zonder vooraankondiging uitgetrokken wordt en we alles kwijt zijn.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Tja... Voor de juiste prijs is eigenlijk alles te koop. Maar ik vermoed dat de community - alleen kopen hoeft natuurlijk niet - weinig enthousiast wordt van dat idee.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Misschien een idee om massaal een google maps review achter te laten. Als ze zo lopen te pochen met ons als 'trouwe fans', dan is het alleen maar fair om je ongezouten mening achter te laten in een review

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

kos wrote:

Gaat Moviemeter nu serieus een opgekochte cashcow voor clicks worden waar helemaal geen aandacht aan de inhoud wordt gegeven? Over mijn lijk.

Ik zal je een geheimpje verklappen; dat is het al. Ik weet niet of je vaak in dit topic kijkt maar, sinds de komst van het nieuwe beheer is vooral de kwaliteit achteruit gegaan (nieuwsartikelen, overvolle en overlappende reclames, etc.) en is er eigenlijk alles aan gedaan om kliks te krijgen. Daarnaast was er in het begin nog wel eens wederhoor (zoals bij de komst van de nieuwe lay-out) maar, sinds een paar maanden is er gewoon alleen maar ruis op de lijn, en moet de vrijwilligerscrew men hier rustig houden door vaak de zelfde berichten te plaatsen, omdat zij ook van niks weten.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

jippie2010 wrote:

(quote)

Misschien een idee om massaal een google maps review achter te laten. Als ze zo lopen te pochen met ons als 'trouwe fans', dan is het alleen maar fair om je ongezouten mening achter te laten in een review

Heb je de Google reviews al gelezen? Vooral Roy zelf geeft het vijf sterren maar op de klachten wordt zoals gewoonlijk niet gereageerd, of men komt met

Jammer dat je niet specifieker kan zijn.

Bij een klacht waar eigenlijk precies dat gene al in vermeld staat. Laat staan ook al die klachten over GPFans.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niet dat ik het idee heb dat er iemand wat mee doet, maar ik krijg vrij vaak een error op de mobiele versie als ik op een willekeurig filmtopic klik.

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.

Size of a request header field exceeds server limit.

Apache/2.4.52 (Ubuntu) Server at action.moviemeter.nl Port 80

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

kos wrote:

Ik weet niet wat ik lees, wat is dit voor asociaal geneuzel dat er niet eens aandacht wordt gegeven en gereageerd op serieuze zorgen van MM leden en crew.

worden? Dat is het toch al een paar jaar...

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

jippie2010 wrote:

(quote)

lol, twee uur geleden zijn er zeven vijf-sterren reviews geplaatst.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

horizons wrote:

(quote)

lol, twee uur geleden zijn er zeven vijf-sterren reviews geplaatst.

Ik dacht dat je een grapje maakte, het is serieus ook nog zo... Dus ze lezen het wel??

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Niet dat ik het idee heb dat er iemand wat mee doet, maar ik krijg vrij vaak een error op de mobiele versie als ik op een willekeurig filmtopic klik.

(quote)

Tim94

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.