- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Er verdwijnen soms ook andere berichten, kappeuter heeft het een keer ervaren met een recensie en ook met toevoegingen behandelen zijn er achter de schermen grote problemen waarbij data verdwijenen. Helaas is het de developer nog niet gelukt dit op te lossen.
Gaat dit dan prioriteit worden? Ik heb geen zin om mijn meningen kwijt te raken en weer op zoek te moeten gaan welke ik wel of niet kwijt ben. Daar zit veel werk in namelijk.
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Voor mij nog steeds een gemis dat de gebruikersupdates enkel de reacties/stemmen bij films weergeven en niet de reacties/stemmen bij de series. Wat is hier het idee achter? De twee sites zijn al lang geleden met elkaar geïntegreerd.
Nog steeds een groot gemis inderdaad, zelf ook al enkele keren aangekaart. Lijkt me technisch gezien eigenlijk ook geen issue.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Tim94 zou je even op musicmeter kunnen kijken, mensen willen betalen om.van de reclame af te zijn, alleen dit werkt niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
eRCee heeft aangegeven zijn crewtaken als moderator neer te leggen, vanwege gewijzigde omstandigheden.
Reinier ontzettend bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, en het vele crewwerk dat je hebt verricht.
Ik vond het altijd prettig om met je samen te werken.
Ik wens je nog veel filmplezier op MM als user. 
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Thanks Reinier! Ik sluit me daar bij aan, al was ik nooit crew. Je inzet werd altijd erg op prijs gesteld!
Welkom terug als user. 
joolstein
-
- 10829 messages
- 8915 votes
Dank je wel voor je inzet en crewwerk
(die denk ik ook niet altijd even makkelijk waren!) ik stelde het in ieder geval erg op prijs!
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
eRCee bedankt voor je inzet en je geduld. Het ga je goed.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik kan moeilijk zeggen bedankt voor de prettige relatie, want die hadden we niet, maar toch bedankt voor je inzet voor deze site, want dat is wel iets waar je gewoon veel werk voor verricht hebt. Hopelijk geen nare gewijzigde omstandigheden, en veel plezier met je overige werkzaamheden.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Bij de top 250 zie ik maar 25 films. Klopt dat of gaat er bij mij iets niet goed?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij de top 250 zie ik maar 25 films. Klopt dat of gaat er bij mij iets niet goed?
Dat hoort niet, maar dit gebeurt af en toe.
Meestal wordt dit automatisch wel hersteld. Probeer het op een later moment nog eens.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
dat heb ik vandaag al meerdere keren gezien bij het surfen op MM:
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Apache/2.4.52 (Ubuntu) Server at action.moviemeter.nl Port 80

John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Dorp aan de Rivier (Film, 1958) - MovieMeter.nl is niet geindexeerd bij het aanbod van Amazon Prime, maar hij staat er wel op.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dorp aan de Rivier (Film, 1958) - MovieMeter.nl is niet geindexeerd bij het aanbod van Amazon Prime, maar hij staat er wel op.
Bedankt voor de tip!
Zullen we terugkoppelen naar de leverancier van de VOD data.
FAC73
-
- 46 messages
- 137 votes
Geen idee of de ontwikkelaars nog zijn betrokken bij de metersites, maar toch even proberen...
Het lukt op Musicmeter niet meer om te doneren via Ideal. Zou fijn zijn als dat opgelost kan worden, al die reclame is niet te doen.
Kon hier trouwens ook niet inloggen via Facebook, Twitter en Google, wat wel wordt aangeboden.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Ik heb sowieso het idee dat simpele bugs op de lange baan worden geschoven. Zonde van de inzet van de crewmedewerkers.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Even een vraag. Als je op je profiel klikt staat er nog steeds dat je je top 10 van 2022 kan invullen. We hebben wel een link gekregen om je top 10 2023 door te geven, maar misschien is het handiger om dat ook via je profiel te doen?
FAC73
-
- 46 messages
- 137 votes
Ik heb sowieso het idee dat simpele bugs op de lange baan worden geschoven. Zonde van de inzet van de crewmedewerkers.
Is ook zo, maar als zelfs het doneren onmogelijk wordt gemaakt...
Op MovieMeter werkt ideal ook niet meer zie ik (moest wel even zoeken waar hier de donatieknop zat, aardig goed weggewerkt).
Gish
-
- 1445 messages
- 6901 votes
Net teruggeschakeld naar de klassieke status. Ik was vergeten wat een oase van rust dit is. Ik koop de reclame wel af, maar het blijft mij te rommelig en druk in die nieuwe omgeving.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Net teruggeschakeld naar de klassieke status. Ik was vergeten wat een oase van rust dit is. Ik koop de reclame wel af, maar het blijft mij te rommelig en druk in die nieuwe omgeving.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Klik rechtsboven op je avatar. Dan zie je in de rechterkolom mijn account staan. Klik op instellingen. Scroll een eind naar beneden en daar staat het ergens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben nooit geswitcht, altijd de oude modus behouden. Ik bezoek de site wel eens in nieuwe modus, gewoon verschrikkelijk irritant met al die spam en onzinnige dingen die ik niet wil. Ik neem wel voor lief dat niet alles meer 100 procent werkt in de antieke modus.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kimitachi wa dô Ikiru Ka (Film, 2023)
Als ik zoek op The boy and the heron krijg ik deze film niet in beeld.
Als ik zoek op ''How do you live'', de 2e alternatieve titel, dan wel.
Heb de film nu via Google op deze site moeten zoeken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wel in de nieuwe layout:
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Is inderdaad wel vaker met nieuwe films, zo kan ik de nieuwe Mission impossible niet zoeken via de zoekbalk op MovieMeter, heeft gewoon met de klassieke layout te maken..
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Klik rechtsboven op je avatar. Dan zie je in de rechterkolom mijn account staan. Klik op instellingen. Scroll een eind naar beneden en daar staat het ergens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.