• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.992 actors
  • 9.370.973 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Graaf Machine wrote:

Ik heb er geen probleem mee dat berichten worden verwijderd, maar doe dat niet met een leugen als argument en met een moderator als lakei.

Jij denkt echt dat de eigenaren zich bemoeien met het moderatiebeleid? Of dat de redacteur hierom gevraagd heeft? Laat me je uit de droom helpen: nog nooit is dat gebeurd en ook nu niet. Lees de gedragsregels. Offtopic posten en slowchatten zijn op deze site niet toegestaan.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Moderator: persoonlijke aanval verwijderd.

Toelichting: bij vragen over de moderatie-beslissing mag je me een PM sturen. Ik ga hier niet publiekelijk met jou over jouw issues in discussie treden.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

En mocht ik dan geband worden, dan moet dat maar. Ik ga niet kruipen voor gedoe van een moderator.

badfans69

• 3962 messages
  • 6126 votes

Graaf Machine wrote:

En mocht ik dan geband worden, dan moet dat maar. Ik ga niet kruipen voor gedoe van een moderator.

Heel verstandig, dat moet je nooit doen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ik vermoed dat ik mijn langste tijd op deze site heb gehad. Een fatsoenlijk bericht naar de betreffende moderator werd wel heel vreemd beantwoord. Of ik kan niet meer schrijven wat ik wil, of ik durf het niet meer omdat het zou leiden tot dat ik het niet meer kan. Beide leidt tot hetzelfde: Exit.

Nou ja, dat moet dan maar. Net als in de tijd van voor de Karolingen zijn het de hofmeiers die de dienst uit maken, niet de koningen. Laat hofmeier Royal Club, het dan maar doen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Graaf Machine wrote:

Ik vermoed dat ik mijn langste tijd op deze site heb gehad. Een fatsoenlijk bericht naar de betreffende moderator werd wel heel vreemd beantwoord. Of ik kan niet meer schrijven wat ik wil, of ik durf het niet meer omdat het zou leiden tot dat ik het niet meer kan. Beide leidt tot hetzelfde: Exit.

Nou ja, dat moet dan maar. Net als in de tijd van voor de Karolingen zijn het de hofmeiers die de dienst uit maken, niet de koningen. Laat hofmeier Royal Club, het dan maar doen.

Ja, en dan opeens hoor je niets meer. Gelukkig dan maar, denk ik, terwijl er een andere gedachte door mijn achterhoofd kruipt. Nu ja, zo gaan die dingen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Zo hee, vanmorgen even flink op de bek gegaan met gewoon een stukkie fietsen van de apotheek naar huis toe. Dat was even schrikken. Altijd wat lacherig gedaan over die luitjes met fietshelmen, maar nu ook eentje besteld. Tjezes, dan zie je de stoeptegels op je af komen, en je kan er niks meer aan doen. Flinke hoofdpijn, dicht en dik oog. En natuurlijk een lelijke kop, maar dat was al zo.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

eRCee wrote:

(quote)

Lees de gedragsregels. Offtopic posten en slowchatten zijn op deze site niet toegestaan.

Behalve voor de moderator zelf natuurlijk. Die strooit er lustig op los en laat persoonlijke aanvallen gewoon staan.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik weet niet waar je op doelt en ik wil het ook eigenlijk niet weten. Dit topic is voor opmerkingen en feedback over de site. Als je een moderator beslissing niet snapt, dan kan je een PM sturen. Insinuaties en verdachtmakingen horen hier niet en ondergraven hoe deze site werkt.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

eRCee wrote:

Ik weet niet waar je op doelt en ik wil het ook eigenlijk niet weten. Dit topic is voor opmerkingen en feedback over de site. Als je een moderator beslissing niet snapt, dan kan je een PM sturen. Insinuaties en verdachtmakingen horen hier niet en ondergraven hoe deze site werkt.

Ik doel op het recente artikel van Dion Olbach over Jimmy Savile. Daar staan nog al wat off topic berichten en feitenvrije verdachtmakingen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Bij deze film - Kuchh To Hai (Film, 2003) - staat dat 'ie op Prime staat maar dat is niet het geval - jammer, ik had 'm graag willen zien. Waar is deze fout ontstaan?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

BlueJudaskiss wrote:

Bij deze film - Kuchh To Hai (Film, 2003) - staat dat 'ie op Prime staat maar dat is niet het geval - jammer, ik had 'm graag willen zien. Waar is deze fout ontstaan?

Geen fout hoor.

Staat onder merkwaardige Nederlandse titel op Prime Video:

Prime Video: Kucch Toh Hai - primevideo.com

• 11900 messages
  • 5305 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Geen fout hoor.

Staat onder merkwaardige Nederlandse titel op Prime Video:

Prime Video: Kucch Toh Hai - primevideo.com

Uiteraard, Prime en hun rare Nederlandse titels. Ik kan in het linkje niet de Nederlandse titel zien: kan je die hier neerzetten?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

BlueJudaskiss

Jazeker:

Er is iets daar

Ik heb de alternatieve titel ook maar even ingevoerd op MM.

• 11900 messages
  • 5305 votes

kappeuter wrote:

BlueJudaskiss

Jazeker:

Er is iets daar

Hoe verzinnen ze het Dank je wel in ieder geval!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

MisterPink wrote:

Ik doel op het recente artikel van Dion Olbach over Jimmy Savile. Daar staan nog al wat off topic berichten en feitenvrije verdachtmakingen.

Dit topic bedoel je.

Je kan een misbruikmelding insturen. Dit doe je door op het uitroepteken icoontje rechtsonder bij het betreffende bericht te klikken.

Ik zie zelf op dit moment niet iets wat ik zou weghalen, maar we kunnen afspreken dat een andere moderator naar je melding kijkt.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

[quote]MisterPink wrote:

(quote)

Het aanwijzen van willekeur in de moderatie is naar mijn bescheiden mening gewoon feedback over de site. Misschien geen leuke feedback. Dat kan.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Heeft thomas angelo een tijdelijke of een permaban?

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Jep, zie Bantopic

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Een persoonlijke aanval op iemand die geband is en zich niet meer kan verdedigen vind ik niet kunnen. Goed dat deze nu wel verwijderd is. Discussies voer je met argumenten.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Weet ik. Daar staat dat ie een ban heeft maar is verder geen termijn beschreven. Tenzij een ban automatisch een permaban inhoudt, wat hier naar ik meen niet het geval is, zegt dat dus niet veel.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Een ban heeft in principe geen einddatum. Als een gebruiker heel duidelijk inzicht toont en aangeeft niet in het oude gedrag terug te vallen, worden bans soms ongedaan gemaakt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De tien best beoordeelde films van de jarige Hugh Jackman (55)

Vandaag, precies 55 jaar geleden, werd...

Signalering onjuist kommagebruik. Kniesoor, die erop let, maar het is raak bij, elke, top 10 op de voorpagina.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

otherfool wrote:

De tien best beoordeelde films van de jarige Hugh Jackman (55)

Vandaag, precies 55 jaar geleden, werd...

Signalering onjuist kommagebruik. Kniesoor, die erop let, maar het is raak bij, elke, top 10 op de voorpagina.

Ik neem aan dat de eerste komma overbodig is? Of evt. zelfs allebei?

dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ik neem aan dat de eerste komma overbodig is? Of evt. zelfs allebei?

dion.ollie

Ik heb ze allebei weggehaald. Leest inderdaad een stuk vlotter. Bedankt voor de tip! Zal ze voortaan achterwege laten.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Ik ben nog wel benieuwd Tim94.

Jammer dat hier niet op gereageerd wordt. Laatste poging: Tim94?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Dit is eerder voorbijgekomen op het crewforum en Tim heeft daar het volgende over gezegd:

De logins worden minder lang bijgehouden dan eerder. Die tabellen werden zo groot, sloom en log.

Het staat nu op eens per 3 weken dat je uitgelogd wordt.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Dank voor de toelichting eRCee.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Montorsi wrote:

Ik vind het jammer dat nu MovieMeter en TvMeter al een tijdje zijn geïntegreerd met elkaar, updates van gebruikers die je volgt nog steeds enkel de reacties van MovieMeter weergeven, en niet die van TvMeter. Is dat iets dat nog nog op de planning staat?

Voor mij nog steeds een gemis dat de gebruikersupdates enkel de reacties/stemmen bij films weergeven en niet de reacties/stemmen bij de series. Wat is hier het idee achter? De twee sites zijn al lang geleden met elkaar geïntegreerd.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Voor zover ik weet zijn de sites op de achtergrond niet geïntegreerd maar juist los van elkaar. Als ik het goed heb is hier in het verleden door de crew ook in meegedacht, maar dat kan kappeuter misschien beter toelichten. Afgaande op andere zaken die er spelen rondom de relatie tussen de tv kant en de film kant, denk ik dat je wens technisch niet realiseerbaar is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.