• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat zou kunnen ja, maar op de homepage staan ook elementen uit beide compartimenten.

Ik kan niet goed beoordelen of het mogelijk is of niet. Ik zou denken van wel, maar dat is iets wat de ontwikkelaars beter kunnen beantwoorden.

Tim94

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hoe kan het trouwens dat op het forum bepaalde topics niet te openen zijn als je nog de klassieke modus gebruikt?

BV deze: Krasse knarren (wie leeft en/of werkt nog tot je verbazing?) - Film: Cast en crew - filmforum

Ik vind dat wel jammer. Weet niet of het veel werk is om dat te fixen, maar het zou worden gewaardeerd.

In 90 procent van de topics kan ik wel.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Oceanic Six

De topics onder 'Cast & Crew' zijn alleen nog via het nieuwe MovieMeter forum te gebruiken. Dit omdat veel berichten niet doorkomen op de nieuwe persoonspagina's. Via instellingen kun je schakelen naar de huidige website.

Er wordt zoals je weet niks meer gedaan aan de oude layout.

Ik heb een quick fix voor je gevonden:

Krasse knarren (wie leeft en/of werkt nog tot je verbazing?)

Even van .nl .com maken dan werkt het wel. Dan kun je in ieder geval lezen wat er is gepost.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nouja, misschien zijn het een paar vinkjes aanpassen? Waarom werkt 90 procent van de topics wel en 10 procent niet? Terwijl het geen nieuw topic is, dat topic over krasse knarren bijvoorbeeld is er al jaren. Is het misschien een bepaalde forumsectie die niet goed staat?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Daar ga ik niet over. Dat kan ik niet beoordelen.

Het is puur service dat die layout nog steeds beschikbaar is. Er is meteen al gezegd dat men daar geen bugs meer voor gaat fixen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik maak hierbij bekend dat BlueJudaskiss de crew komt versterken als moderator.

Maarten ik wens je veel plezier en succes bij je crewtaken!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Welkom bij de ploeg!

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Succes!

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11863 votes

Nogmaals welkom en veel plezier!

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Kak! Helemaal gemist dit bericht.

@BlueJudaskiss heel veel succes en vooral plezier gewenst, en fijn dat je wilt helpen!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Universal kondigt vervolg aan op bloedstollende horrorfilm 'The Black Phone', releasedatum bekend

Welk crew/redactie lid heeft weer zitten gummen hier?

Ik had hier een bericht staan dat de redactie misschien eens hun termen als bloedstollend/angstaanjagend weg kan laten, dat mensen dit zelf wel kunnen bepalen voor zichzelf.

Dat is ook weer gewist? Of krijgen we nu weer de dooddoener dat niemand het gedaan en het ongetwijfeld weer een bug was?

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Zou op zich wel een aardige grap zijn als ze een script hebben draaien dat at random een op de vier van je reacties weghaalt, terwijl jij je afvraagt waar het nou aan ligt.

Das Experiment 2.0

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

John Milton wrote:

Zou op zich wel een aardige grap zijn als ze een script hebben draaien dat at random een op de vier van je reacties weghaalt, terwijl jij je afvraagt waar het nou aan ligt.

Das Experiment 2.0

Ik zou er bijzonder pissig van worden, maar daar is zo'n script eigenlijk niet eens voor nodig.

Doet me overigens denken aan NU.nl. Ik weet vrij zeker dat daar zo'n script de dienst uit maakt. Maar je mag het er niet zeggen...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Universal kondigt vervolg aan op bloedstollende horrorfilm 'The Black Phone', releasedatum bekend

Welk crew/redactie lid heeft weer zitten gummen hier?

Ik had hier een bericht staan dat de redactie misschien eens hun termen als bloedstollend/angstaanjagend weg kan laten, dat mensen dit zelf wel kunnen bepalen voor zichzelf.

Dat is ook weer gewist? Of krijgen we nu weer de dooddoener dat niemand het gedaan en het ongetwijfeld weer een bug was?

Geen reactie van de crewleden?

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik denk dat het een bug was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

And again.

dion.ollie

eRCee

Film Pegasus

Misschien helpt taggen. Normaal gesproken staan ze vooraan om uit te leggen wat er aan de hand is.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

And again.

dion.ollie

eRCee

Film Pegasus

Misschien helpt taggen. Normaal gesproken staan ze vooraan om uit te leggen wat er aan de hand is.

Verrassing: ik weet nergens van! Maar ik ga eens even bij de redactie na of zij hier meer van weten. Mocht dat het geval zijn, dan zal ik ze daarop wijzen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Top, bedankt.

• 634 messages
  • 1247 votes

Ik heb beide redactieleden gevraagd, maar zij beweren allebei dat ze niets hebben weggehaald. Ik kan niet anders dan dat geloven. Ik wil niet meteen de bug-kaart weer spelen, maar ik heb enige tijd geleden ook iets in het forum geplaatst, om er twee uur later, bij het checken van de reacties, achter te komen dat mijn bericht weg was.

Ik kan, nogmaals, alleen voor de redactie spreken, en weet dat zij in het verleden altijd eerlijk zijn geweest als zij onbewust iets deden waar ze geen toestemming voor hebben. Het verwijderen van reacties is zoiets. Ik zou niet weten waarom één van hen, zeker een reactie als deze, zou verwijderen en dat niet zou toegeven.

Daar wil ik het eigenlijk bij laten. Blijf melding maken van dit soort zaken, zodat we erachter kunnen komen waar het misgaat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wel toevallig dat berichten steeds verdwijnen waar iets richting de schrijvers word gemeld. Of een moderator moet het weggehaald hebben.

Maar ik geloof je redactie dan maar. Bedankt voor het vragen.

• 634 messages
  • 1247 votes

The Oceanic Six wrote:

Wel toevallig dat berichten steeds verdwijnen waar iets richting de schrijvers word gemeld. Of een moderator moet het weggehaald hebben.

Maar ik geloof je redactie dan maar. Bedankt voor het vragen.

Ik denk dat we inmiddels alle drie heel wat fellere kritiek te verwerken hebben gekregen dan dit. Bovendien lijkt me dit geen reactie waarmee een moderator iets zou doen. Desondanks snap ik wel waar je vandaan komt. Houd het de komende tijd gewoon even goed in de gaten.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ik post met de horrorchallenge een shitload aan berichten en heb het ook een paar keer gehad dat mijn bericht niet werd gepost. Overigens viel me dat wel direct op omdat het meest recente bericht niet van mij was. Even vorige in de browser, voila daar is mijn bericht weer in het tekstvak, nogmaals op ‘plaatsen’ klikken en opgelost.

Maar bij jou is hij er eerst wel en later weg? Dat heb ik zelf alleen ‘Verklaarbaar’ gehad. ☺️

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Even ter verduidelijking, al heeft dion wel al de nodige uitleg gegeven.

De redactie achter de nieuwsberichten zijn geen mensen van de crew of moderators, maar via dion hebben we wel contact. Ik ben het niet altijd eens met de berichten, maar ik vertrouw dion wel voor de opvolging en zijn gesprek met de redactieleden.

eRCee stop gaandeweg als moderator, maar volgt nog wel een tijdje mee op. Hij zal ook niet meer actief de nieuwsberichten opvolgen. Ikzelf had al lang met de andere moderators afgesproken dat ik mij daar ook niet mee bezig hou. Maar voor de site is dat eerder een praktische taakverdeling, dus veel verschil is er niet. En alle moderators hanteren ook dezelfde afspraken: bij twijfel bespreken we het met elkaar. En als we toch iets verwijderen (off topic, beledigend, dubbele post, ...) laten we dat altijd weten aan de schrijver van het bericht.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Daarenboven zijn reacties met concrete kritiek op een nieuwsartikel (op inhoud/stijl) nooit verwijderd door de mods en ook in dit geval niet.

Er verdwijnen soms ook andere berichten, kappeuter heeft het een keer ervaren met een recensie en ook met toevoegingen behandelen zijn er achter de schermen grote problemen waarbij data verdwijenen. Helaas is het de developer nog niet gelukt dit op te lossen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Ik ben al vaak (niet al te populaire) films tegengekomen waarbij voorheen toch een aantal berichten stonden en nu niet meer. Dus er verdwijnen al jarenlang vaker berichten.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Lijkt me een tag waard voor Tim94. Zie bericht van Baggerman en TOS hierboven.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Eindelijk een normale lay out op mijn Fold met een mooie brede zoekbalk. De site is eindelijk weer full-screen normaal te gebruiken. Goede update!

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Op mobiel kun je al langere tijd amper meer fatsoenlijk een filmpagina bekijken door schermvullende advertenties die je niet weg kunt klikken, omdat het kruisje achter het hoofdmenu valt.

Vind buiten dat de enorme hoeveelheid (niet relevante) advertenties die je moet doorploegen om bij relevante content te komen een doorn in het oog.

Ik snap dat het kacheltje moet branden, maar er zijn tal van websites die hier in slagen zonder zulke enorme consessies in gebruikservaring te doen.

Peace!

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

https://i.ibb.co/rwGmXtX/2.jpg wellicht even kijken hoe dit gescraped/verwerkt wordt?

En ja, ik kijk dit met Miss Milton. Carrie Coon is een baas!

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8966 votes

John Milton wrote:

En ja, ik kijk dit met Miss Milton. Carrie Coon is een baas!

Ik heb het aangepast. Is volgens mij een bug sinds de overstap naar de nieuwe lay-out. Als een seizoen wordt toegevoegd, worden er met behulp van profielnummers de juiste mensen toegevoegd. Ik zie dat deze serie dat niet heeft; vermoedelijk aangemaakt in de oude lay-out. Het is nu in orde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.