- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
En dan nu iets heel anders.
Waarom staat het reactievakje bij de filmpagina’s bovenaan (boven de andere reacties) en bij seriepagina’s onderaan?
Mijn voorkeur, voor zover interessant, is onderaan. Dat stond het op de oude site ook meen ik. Maar als het in ieder geval maar op dezelfde plek is, het is nu één website toch.
Rodrigo87
-
- 13 messages
- 1527 votes
Goedendag, het valt me op dat er regelmatig beschikbare titels van On demand kanalen niet getoond worden bij een film in het lijstje 'Bekijk via...'. Deze films draaien bijvoorbeeld bij Amazon prime maar dit staat er niet bij:
Kan iemand mij hier nog duidelijkheid over geven? Alvast bedankt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip! 
Het is doorgegeven aan de externe partij die zorgt dat alle nieuwe aanbod van de VOD-diensten via een zgn. scraper wordt toegevoegd.
Dit moet eerst nog uitgezocht worden en daarna zullen de scrapers aangepast moeten worden.
Hopelijk wordt dit gauw opgelost.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Voor alles is een moment en een plaats. Het feedback-topic is in elk geval niet de plaats om over Disney te discussiëren.
Dus.... (waarom blijft het staan)
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
En dan nu iets heel anders.
Waarom staat het reactievakje bij de filmpagina’s bovenaan (boven de andere reacties) en bij seriepagina’s onderaan?
Mijn voorkeur, voor zover interessant, is onderaan. Dat stond het op de oude site ook meen ik. Maar als het in ieder geval maar op dezelfde plek is, het is nu één website toch.
Goeie. Tim94? Is dit een bewuste keuze?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
In overleg met Kappeuter onze discussie verwijderd. Het komt erop neer dat het weer is teruggezet naar hoe het was.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Trump en Merkel zijn nu de populairste acteurs op de homepage. Hoe werkt dit precies?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Trump en Merkel zijn nu de populairste acteurs op de homepage. Hoe werkt dit precies?
Dat viel mij ook al op. Nogal raadselachtig.
Deze data komen volgens mij van TMDb. Maar waarom zouden mensen nu zoveel op die namen gaan zoeken dat kan ik niet plaatsen.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Misschien een botnet of ze zijn gehackt?
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik zie dat een crewlid tot tien keer toe moest een van mijn toevoegingen op de site zetten voordat het lukte nadat hij hem had goedgekeurd. Kunnen de verantwoordelijken van de site die bug nu echt niet oplossen? Het euvel is al jaren bekend. Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommigen van de crew toch echt vervelend moet zijn. Fingers crossed.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Daar zal vermoedelijk een algoritme achter zitten. Lekker cashen.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Enig idee hoe het kan dat de laatste maand musicmeter en moviemeter vaker echt een kwartier lang soms niet kunnen laden? Terwijl ze het wel in andere browsers doen.
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Terwijl ze het wel in andere browsers doen.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Zojuist gedaan, ben benieuwd of het helpt, want die twee sites zijn de enige die vasthangen. Maar bedankt voor het meedenken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Goedendag, het valt me op dat er regelmatig beschikbare titels van On demand kanalen niet getoond worden bij een film in het lijstje 'Bekijk via...'. Deze films draaien bijvoorbeeld bij Amazon prime maar dit staat er niet bij:
Ze zijn nu eindelijk toegevoegd op MM aan het Prime Video overzicht.
Nogmaals bedankt voor de tip!
Rodrigo87
-
- 13 messages
- 1527 votes
Ze zijn nu eindelijk toegevoegd op MM aan het Prime Video overzicht.
Nogmaals bedankt voor de tip!
Heel fijn, graag gedaan!
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Waarom hebben diverse series bij alle afleveringen een speelduur van 1 uur per aflevering staan terwijl dit niet zo is?
En kunnen users dit ook corrigeren?
Voorbeeld: The Leftovers - Seizoen 1 (2014)
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Waarom hebben diverse series bij alle afleveringen een speelduur van 1 uur per aflevering staan terwijl dit niet zo is?
En kunnen users dit ook corrigeren?
Voorbeeld: The Leftovers - Seizoen 1 (2014)
Tijdens het toevoegen wordt over het algemeen IMDb gebruikt als bron voor de gegevens en daar staat vaak 1 uur per aflevering. Dit is ook het geval in jouw voorbeeld.
Mocht dit niet kloppen kun je dat aanpassen via een correctie (icoontje van vierkantje met potlood, rechtsboven op seriepagina). Dan kun je per aflevering de juiste speelduur invullen, daarna vul je onderaan in het commentaarveld in wat je hebt aangepast (incl. je bron) en dan kun je de correctie insturen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Mocht dit niet kloppen kun je dat aanpassen via een correctie (icoontje van vierkantje met potlood, rechtsboven op seriepagina). Dan kun je per aflevering de juiste speelduur invullen, daarna vul je onderaan in het commentaarveld in wat je hebt aangepast (incl. je bron) en dan kun je de correctie insturen.
Dit icoontje heb ik gezocht maar staat niet bij de seriepaginas. Alleen bij de films.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8965 votes
Inmiddels heb ik alle drie de seizoenen aangepast; heb de speelduur van Max overgenomen.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Dit icoontje heb ik gezocht maar staat niet bij de seriepaginas. Alleen bij de films.
Direct boven de titel (in jouw geval "The Leftovers - Seizoen 1 (2014)") staan 4 tabjes (Info, Stemmen, Cast & Crew en Statistieken). Op dezelfde hoogte, maar een stuk naar rechts staat het correctie icoontje, samen met een video icoontje. Het staat bij mij boven het blok "Gerelateerd nieuws".
Hopelijk kun je het zo vinden, anders kan er misschien iemand een screenshot plaatsen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Het staat er inderdaad. Alleen het staat (op de mobiele website) wel heel ver naar rechts. Bij de filmpagina’s staat het direct naast het linkje Statistieken. Bij de seriepagina (hoofdpagina niet, seizoenspagina wel) dus veel verder naar rechts.
Thanks, in ieder geval
Ik zal wat series aanpassen die ik laatst gezien heb
mcdaktari
-
- 7276 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Heel zwak van Moviemeter:
Niet alleen bij Vandaag Inside zijn ze bang voor een nationale rel, hier bij Moviemeter zo te zien ook. Want als ze hier denken dat een bepaald artikel weer een discusie veroorzaakt dan zorgen ze ervoor dat je niet op het artikel kunt reageren. En dan kunnen ze wel met excuus aankomen van "zo'n site zijn wij niet" Maar als dat zo is dan moeten ze geen artikelen plaatsen die totaal niks met films te maken hebben. Ze zijn blijkbaar allemaal bang voor wat een klein groepje ervan gaat denken/zeggen. Tja, zover is het inmiddels in Nederland, dat we monddood gemaakt worden. Het is me al vaker opgevallen dat Moviemeter de mogelijkheid tot reageren blokkeert op de site, en dan is toch hoogst merkwaardig voor een forum waar het juist de bedoeling is om een mening te geven.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Geen politieke discussie op MM, die regel is zo oud als de site.
Verder is dit al diverse keren toegelicht. Jij wil dit soort discussies misschien wel, maar legio anderen willen het niet. Er moet ergens voor gekozen worden en dit is het beleid.
mcdaktari
-
- 7276 messages
- 0 votes
Geen politieke discussie op MM, die regel is zo oud als de site.
Verder is dit al diverse keren toegelicht. Jij wil dit soort discussies misschien wel, maar legio anderen willen het niet. Er moet ergens voor gekozen worden en dit is het beleid.
Waarom word het dan geplaatst op de site. En welke legio andere? Dat heb ik er nooit uit op kunnen maken. Het zou het beste zijn wanneer je dit soort onderwerpen aan de daarvoor bedoelde programmas over laat en zeker als je er niet op mag reageren. Dit is toch een film /serie site, tenminste daar is het om begonnen. En dan met zo'n laf excuus komen van, geen politieke discussies op de site!! Geen politieke discussies maar wel politieke onderwerpen, toch? Nee, geef gewoon toe dat je bang bent voor woke Nederland. Of misschien hoor jij er zelf ook wel bij. Dat lijkt me nog het meest waarschijnlijke
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Wij hebben slechts beperkte invloed op wat er geplaatst wordt. De eigenaar en redactie bepalen dat. Waar we wel invloed op hebben is wat we binnen de community willen qua discussies. Lees mijn eerdere toelichtingen. Het herkauwen van steeds maar dezelfde discussie hierover is zinloos en vermoeiend.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ik word de laatste tijd heel regelmatig automatisch uitgelogd op zowel mobiel als desktop (niet tegelijkertijd maar de ene keer op het ene device, dan weer op het andere), en dan krijg je dus de site te zien zoals hij voor andere gebruikers is te zien.
Je zou bijna denken er een agenda achter zit, maar is dit iets dat aan mijn instellingen ligt? Ik kan er nergens iets over vinden.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Same here! Mijn voorbarige conclusie is dat dit elke keer gebeurd wanneer er wijzigingen zijn in de (te accepteren) cookies. Ik zet namelijk altijd alles uit, maar als ik verplicht ben om opnieuw in te loggen zijn er weer nieuwe derde partners die automatisch op akkoord staan. Kan ook toeval zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.