• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

christian

• 518 messages
  • 1546 votes

John Milton wrote:

(quote)
Wat de reclames betreft (als die er een hand in hebben): je zou voor de leuk even Brave kunnen installeren als Browser, kijken of je het wat vindt. Die houdt opdringerige reclame tegen en beschermt je privacy. Ik vind hem erg fijn.

Is het niks, verwijder je hem weer

Bedankt voor de tip

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Wat een vreselijke derrie van complottheorieën-tuig bij Sound of Freedom.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Is er niks op die reclames weg te houden. Want wat is moviemeter.nl zo toch irritant geworden zeg zeker op je telefoon

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Je kan toch betalen voor een reclame vrije site dacht ik. Hoe werkt dat. Of is dat niet meer

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Q Jones wrote:

Je kan toch betalen voor een reclame vrije site dacht ik. Hoe werkt dat. Of is dat niet meer

Jazeker. Dat kan via deze link.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Natasja Froger weg bij RTL na 'onjuiste behandeling' door omroep: 'Bepaalde dingen doen zeer'

Zijn nou serieus alle berichten hier zonder melding weggehaald?

De mijne was gewoon geheel ontopic.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik zal even informeren of dit vanuit de mods is gedaan, maar denk het niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben heel benieuwd. Stonden minstens 4 berichten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is er al een antwoord? Of heeft een redacteur zitten gummen omdat mensen de belangrijkheid van het artikel bespotten?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Vanuit de moderators werd er in elk geval niets verwijderd. Dion zoekt nu nog uit of iemand van de redactie het per ongeluk heeft verwijderd, of dat er gewoon iets technisch misgelopen is.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

De absurde hoeveelheid reclame maakt de site onoverzichtelijk en ontoegankelijk voor nieuwe gebruikers. Het is dat ik hier al 10 jaar bezoeker ben, anders zou ik deze site niet serieus kunnen nemen. De zoekmachine werkt verschrikkelijk. Waarom is het niet mogelijk de oude weer te laten werken? Als ik "Schindler" intyp vind ik niet eens Schindler's List. Dat is toch niet acceptabel?

Waarschijnlijk is het al zo vaak vermeld dat het de mod's etc. niets meer doet maar deze site is ontzettend verpauperd en het is doodzonde. Wanneer je Musicmeter bezoekt voel je direct hoeveel beter het voorheen was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als ik Schindler typ dan krijg ik bij de 1e hit meteen jouw titel.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het werkt vreemd genoeg alleen in de klassieke modus.

Misschien kan de programmeur dit oplossen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha dit vind ik dan wel weer grappig, dat de klassieke modus nu beter functioneert dan de nieuwe

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Als ik, in de nieuw modus, "Schindler" intoets, dan krijg ik eerst Schindler: The Documentary (Film, 1983), vervolgens een lijstje acteurs en regisseurs en nog wat lui die 'Schindler' heten, dan nog een paar die een naam hebben die op Schindler lijkt, en de eerstvolgende is Schindler's List (Film, 1993).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat zie ik alleen als ik op Enter klik 'alle 94 resultaten'.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ach ja, op de laptop klik ik automatisch op enter. Nu op de smartphone niet, en dan zie je alleen de eerste resultaten.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Jazeker. Dat kan via deze link.

Hoe werkt het betalen. Er is geen link ofzo

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tim94 kan jij dit fixen?

Rodrigo87

• 13 messages
  • 1527 votes

Goedendag, het valt me op dat er regelmatig beschikbare titels van On demand kanalen niet getoond worden bij een film in het lijstje 'Bekijk via...'. Deze films draaien bijvoorbeeld bij Amazon prime maar dit staat er niet bij:

Michiel de Ruyter (Film, 2015)

Blow Out (Film, 1981)

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Gisteren lag (opnieuw) de website er weer eens uit voor enkele uren. Waar ligt dat aan?

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Ja ik had er ook last van. Duurde echt even.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Hier klopt het niet met de stemmen en het gemiddelde.

Treason (Film, 1933)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

De site werkt echt brak in Tablet modus (Google Chrome en Samsung browser) . Aangezien dit standaard is op mijn Fold 5 is dit niet chill. Je komt niet bij de menuknop linksboven en de zoekfunctie is ook verdwenen. Pas wanneer ik in split screen ga komt de mobiele site naar voren en werkt het. Ik sta voorlopig ook maar weer even in de klassieke modus. Ook niet optimaal en buggy, maar beter dan de nieuwe site.

https://i.postimg.cc/Kv4ChnYQ/Screenshot-20230730-164707-Chrome.jpg

https://i.postimg.cc/4dDwCh22/Screenshot-20230730-164719-NOS.jpg

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ter info: de reactiesecties onder twee artikelen over uitspraken van Carice van Houten, die niets met film te maken hadden, zijn gesloten. De klimaatdiscussie hoort niet op MM, tenzij bij uitzondering specifiek bij een film over dat onderwerp.

davidov

• 3466 messages
  • 2164 votes

Begrijpelijk en terecht, maar het lijkt mij dan ook handig om zo'n artikel als bij van Houten om die niet op MM te plaatsen.

Immers het verwijt is dat de reacties niks met film/tv te maken hadden, maar dat had dat artikel zelf ook niet, de enige link is dat ze een "GoT-ster" is. Geeft nogal weinig om op film/tv in te haken nietwaar? Het is ook niet de meest logische plek voor een GoT-discussie zover dat wel relevant zou zijn.

Wat rest is dat men alleen nog maar op de klimaatdiscussie kán reageren, wat nou juist niet de bedoeling is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

davidov wrote:

Begrijpelijk en terecht, maar het lijkt mij dan ook handig om zo'n artikel als bij van Houten om die niet op MM te plaatsen.

Immers het verwijt is dat de reacties niks met film/tv te maken hadden, maar dat had dat artikel zelf ook niet, de enige link is dat ze een "GoT-ster" is. Geeft nogal weinig om op film/tv in te haken nietwaar? Het is ook niet de meest logische plek voor een GoT-discussie zover dat wel relevant zou zijn.

Wat rest is dat men alleen nog maar op de klimaatdiscussie kán reageren, wat nou juist niet de bedoeling is.

Precies. Redactie plaatst artikel over actrice met mening over het klimaat. Mensen reageren dan en de mods halen het weg, want offtopic. Beetje vreemd. Deze redactie moet zich diep schamen, elke dag van die clickbait-titels gericht op discussie over moeilijke onderwerpen en als het dan begint grijpt een ander deel van de medewerkers in.

dion.ollie misschien een reactie?

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Moderator: Hele discussie over het klimaat verwijderd. Daar is deze site en zeker deze topic niet voor bedoeld. De drie berichten hierboven laat ik wel staan aangezien die inhoudelijke opmerkingen over de site zelf zijn. Maar dat ik die laat staan betekent niet dat die een uitnodiging zijn weer een hele klimaatdiscussie te houden.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Je zou er een film over kunnen maken. John Milton en kos aan het stuur van een groot schip die denken de ijsberg te kunnen ontwijken. Oceanic six die op de boeg aan het vliegen is met zijn meisje. En Carice die met de overige passagiers feest staat te vieren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.