- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bedankt voor het vele werk Jawaddedadde! En proficiat aan mrmojorisin natuurlijk, iemand met een verwijzing naar Jim Morrison in zijn naam kan gewoon niet slecht zijn 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Bedankt Tom en mrmojorisin123 veel succes!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Tom 'Jawaddedadde' erg bedankt voor het vele verzette werk en het prettige samenwerken! 
Tom 'mrmojorisin123' ook langs deze weg welkom bij de crew - succes en veel plezier! 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Ook van mijn kant: Jawaddedadde, hartstikke fijn om met je samengewerkt te hebben. Voor herhaling vatbaar. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Bedankt en succes zou ik zeggen! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bedankt Tom en mrmojorisin123 veel succes met je taak
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
Proficiat aan Jawaddedadde en ik zal mijn best doen 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bedankt iedereen en erg veel succes voor mrmojorisin123 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bedankt voor je harde werk Jawaddedadde en succes gewenst voor mrmojorisin123!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bedankt Jawadde, hopelijk blijf je wel op de site actief!
En succes aan je volger gewenst!
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Bedankt Jawa, en mrmojorisin123 inderdaad veel succes gewenst.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Ai, da's jammer, weer een goed crewlid weg. Jawaddedadde, hartelijk bedankt voor je tijd, moeite en inzet! 
Ik snap het wel hoor, jouw besluit. Crewlid en Moderator zijn lijkt me ook erg intensief en tijdrovend.
En heel erg veel succes en plezier als crewlid gewenst mrmojorisin123! 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Jawaddedadde hartelijk dank voor je inspanningen en de fijne samenwerking.
En mrmojorisin123 succes en veel plezier met je crewtaken gewenst!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bedankt Jawaddedadde
mrmojorisin123 veel plezier
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Bedankt Tom en mrmojorisin123 welkom
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Jawaddedadde hartelijk dank voor je inspanningen en de goede samenwerking.
Mrmojorisin123 succes en alvast bedankt voor het behandelen van toevoegingen en correcties.
SPT
-
- 433 messages
- 3237 votes
Eigenlijk meer een vraag dan feedback of een opmerking; maar hoe gaat het eigenlijk met het aanpassen van de website n.a.v. die nieuwe wet omtrend het gebruik van cookies?
Worden jullie hierdoor met veel extra werk opgezadeld, of valt dat wel mee? Of gaan jullie deze uiterst zinvolle en weldoordachte toevoeging aan het Nederlands recht gewoon negeren...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik kijk de kat uit de boom. De oplossing die sommige sites nu kiezen (een wegklikbare banner) is net zo rechtsgeldig als helemaal niets doen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is het misschien niet interessant om een soort van 'Like' button te maken voor de recensies.
Ik zie inderdaad bij IMDb dat ze zoiets ook hebben. Eigenlijk ben ik ook niet de juiste persoon om daar antwoord op te geven. Wel is mijn ervaring, komt er geen antwoord op de vraag is hij eerder gesteld. En als mijn antwoord fout is word ik wel gecorrigeerd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het persoonlijk niet zo bij deze site passen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Heb weer (zo kwart voor tien / kwart over tien) last van een site met de snelheid van een achteruitkruipende slak. MuMe ook, op andere sites nergens last van.
edit: Inmiddels zo'n tien minuten later weer helemaal prima. Gaat met vlagen (een beetje zoals weeën
)
zxstyle
-
- 274 messages
- 499 votes
De top250 is volgens mij laatst vernieuwd of iets dergelijks.
Misschien met een rood of een groen pijltje aangeven welke films nieuw zijn binnengekomen of ze zijn gezakt zou handig zijn.
Een beetje zoals de Top40 lijsten voor muziek.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@zxstyle, dat vind ik ook wel een mooi idee 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Waarschijnlijk al wel eens genoemd, maar volgens mij kan dit nog niet. Een functie die de films uit de top 250 laat zien waar je al wel, of juist niet op gestemd hebt. Vooral waar je nog niet op gestemd hebt kan handig zijn. Volgens mij is dat vooralsnog alleen mogelijk met de zoekfunctie.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Je kunt de Top250 aanklikken en dan bij het kopje 'acties' 'genereer stemtabel' aanklikken. Dan zie je meteen de films die nog jouw stem missen.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ja dat kende ik al wel, maar dat is nog steeds niet erg overzichtelijk vind ik. Maar goed, je kunt niet alles hebben. ^^
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ja dat kende ik al wel, maar dat is nog steeds niet erg overzichtelijk vind ik. Maar goed, je kunt niet alles hebben. ^^
Het doet toch precies waar je naar vraagt? Het laat zien waar je nog niet op gestemd hebt 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Is bij jullie de tekst van iedereen onder het bericht van Spetie en het menu aan de zijkant ook schuin gedrukt? Is nu al een paar dagen zo bij mij op die pagina.
edit: Browsertestje gedaan. Het probleem dient zich voor bij alle browsers die ik heb. Dit zijn: Chrome, Firefox en IE.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er stond een tag verkeerd. Ik heb gefixed.
Bedankt voor het melden!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.