• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.154 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

De crewleden en moderators zijn vrijwilligers die meestal zich geëngageerd hebben voor de overname van MovieMeter en zich vooral bezig houden met film en de afspraken die er hier altijd geweest zijn. Wij plaatsen die berichten niet en bepalen ook niet de visie die de nieuwe eigenaars hebben. Als het over film gaat is het eenvoudiger om te modereren omdat je dan meestal maar met spoilers of off topic berichten zit. Bij provocerende clickbait als dit, is dat veel moeilijker en doen we ons best om ook daar mee om te gaan als crew. Meestal in overleg trouwens. Het is dat of vertrekken en we kiezen dan liever om te focussen op film en tv en er toch nog het beste van te maken.

Een andere optie is gewoon om de oude regels los te laten, dat doen de eigenaren ook. Scheelt jullie gezeik en de eigenaren mogen niks zeggen, zij lokken het zelf uit.

Het is nogal krom dat je een topic over politiek of iets ander gevoeligs af kapt, terwijl het artikel gewoon bedoeld is om een politiek verhaal te vertellen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Overigens klapt de site er nu constant uit als je wat wil posten...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens klapt de site er nu constant uit als je wat wil posten...

And again...

Hostingsproblemen. Iemand?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Wanneer komt er antwoord op mijn vragen over het op alfabetische volgorde zetten van de stemmenlijst en de onvolledige lijst van films die verdwijnen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

BlueJudaskiss

Er is een probleem met de scrapers, daar wordt momenteel naar gekeken. Dankjewel voor het melden.

Jouw andere punt staat op de wensenlijst. EDIT: Vanaf midden oktober wordt er weer gewerkt aan de belangrijkste punten op de bugs- en wensenlijst.

Afgelopen maanden was men vooral druk aan het werk voor de .com site.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Oceanic Six wrote:

Hostingsproblemen. Iemand?

De configuratie wordt momenteel uitgebreid, maar de site kan tijdens het werken aan de site iets trager zijn.

Er wordt vandaag ook gekeken hoe de performance verbeterd kan worden.

Dit kan er dus tijdelijk voor zorgen dat de site minder bereikbaar is of trager is. Uiteindelijk moet het allemaal weer vlot gaan.

Excuses voor het ongemak.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Meer mensen die zeer regelmatig onterecht de rode button bovenin bij hun avatar zien verschijnen? Vaak verdwijnt hij al bij een keer refreshen (dus zonder naar updates zelf te gaan). En soms kun je er wel op klikken en staat het icoontje vervolgens bij de berichtjes waar in dat geval geen nieuw bericht staat.

Gebeurd op de mobiele versie (iOS)

Kevinmastah

• 105 messages
  • 624 votes

Op mijn Iphone met Safari doet de site moeilijk laden.

Chrome werkt nog wel

Stephan123

• 236 messages
  • 1224 votes

Beste crew van MovieMeter,

Ik heb 12,50 betaald op 24 september om geen ads te krijgen op jullie website. Alleen krijg ik ze nog steeds.

Kan dit nagekeken worden?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Stephan123: het is doorgespeeld aan de developer, die kan de advertenties uitzetten. Laat me even weten als je over een paar dagen nog geen verschil ziet.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Zit je een forum te lezen, schiet er ineens een spotje over menstruatie over de teksten heen... En niet één keer...

Klasse Moviemeter...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zouden de ontwikkelaars door hebben hoe waanzinnig ergerlijk het is dat er constant pop-ups verschijnen met video's die dan worden afgespeeld en die je pas na een paar seconden weg kan klikken, elke fucking pagina weer? Ik sta soms ook wel eens niet ingelogd op deze site te koekeloeren maar dat is gewoon niet te doen. Je scrolt door 100 meter reclames, dat is nog een ding, maar die video's zorgen er voor dat je gewoon niet de site kunt gebruiken. Moviemeter is net een koe geworden die 24/7 aan elke uier wordt uitgeknepen om elke cent aan inkomsten die je kan bedenken eruit te persen, goedschiks of kwaadschiks. Jammer.

frans123

• 4459 messages
  • 1184 votes

Ik heb nergens last van hier.......bij mij schieten nooit reclames voorbij...

En het geheim?....inloggen!!!

graaf10

• 1 messages
  • 0 votes

Bij De Site > Algemeen > trailers niet meer af te spelen:

Zijn de film en serie trailers niet meer af te spelen op het forum????

kan ze vanaf heden niet meer af spelen.

Is dit bekend.

graaf10

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

graaf10

Sommige users die adblockers gebruiken hebben gemeld dat het afspelen van trailers dan ook niet meer werkt.

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

The Oceanic Six wrote:

Zouden de ontwikkelaars door hebben hoe waanzinnig ergerlijk het is dat er constant pop-ups verschijnen met video's die dan worden afgespeeld en die je pas na een paar seconden weg kan klikken, elke fucking pagina weer? Ik sta soms ook wel eens niet ingelogd op deze site te koekeloeren maar dat is gewoon niet te doen. Je scrolt door 100 meter reclames, dat is nog een ding, maar die video's zorgen er voor dat je gewoon niet de site kunt gebruiken. Moviemeter is net een koe geworden die 24/7 aan elke uier wordt uitgeknepen om elke cent aan inkomsten die je kan bedenken eruit te persen, goedschiks of kwaadschiks. Jammer.

Je kunt in je browser instellen dat filmpjes niet zonder je toestemminf automatisch afspelen. En een ad blocker doet wonderen, ook al werken trailers dan niet meer maar dan ga je gewoon naar yt toch

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Wordt er trouwens nog wat gedaan met die lijst met films die van Netflix verdwijnen?

Stephan123

• 236 messages
  • 1224 votes

eRCee wrote:

Stephan123: het is doorgespeeld aan de developer, die kan de advertenties uitzetten. Laat me even weten als je over een paar dagen nog geen verschil ziet.

Dank je !

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Soms is het heel lastig een een film te zoeken.

Als je bijvoorbeeld Sostenu'to zoekt. Kun je typen wat je wilt in de zoekbalk maar hij vind de film niet. Tot dat je besluit op regiseur te gaan zoeken en blijkt dat hij er toch op staat. Wat logisch is omdat deze film de gouden kalf voor korte film won in 1987, maar dat terzijde

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vreemd, ik heb de titel gecopy-paste en vind 'm wel meteen:

https://ibb.co/d72YStV

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Richardus wrote:

(quote)

Je kunt in je browser instellen dat filmpjes niet zonder je toestemminf automatisch afspelen. En een ad blocker doet wonderen, ook al werken trailers dan niet meer maar dan ga je gewoon naar yt toch

Op de laptop ken ik de trucjes wel, op de mobiele telefoon is dat toch een stuk lastiger.

Kan je ook mobiel aangeven dat video's niet meer mogen spelen?

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

Ik in Brave wel, geen idee hoe dat bij andere browsers is

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

kappeuter wrote:

Vreemd, ik heb de titel gecopy-paste en vind 'm wel meteen:

(afbeelding)

Idd vreemd.

Ik heb het best vaak.

Ook dat ik heel andere zoekresultaten krijg die niet eens lijken op de ingetoetste zoekopdracht. Ik benader MM in 99% van de gevallen via mijn tel. (A52s) en Chrome als browser.

Ik zal het eens via mijn desk/laptop proberen en of met andere browser(s)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

https://i.imgur.com/cRYxCE1.png

Wat gebeurd er toch met die serie pagina’s in de lay-out?

frans123

• 4459 messages
  • 1184 votes

gebeurT

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Ik heb rond 11:50 een veld in de database toegevoegd. Dit heeft er voor gezorgd dat je waarschijnlijk een timeout hebt gezien. Dit was noodzakelijk. Ik wilde dit eerder sturen, maar toen kwam mijn bericht niet door.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

schram101 wrote:

(afbeelding)

Wat gebeurd er toch met die serie pagina’s in de lay-out?

Bedankt voor het doorgeven. Er ging inderdaad iets goed mis met het inladen op mobiel. Dit is opgelost.

Van Bommel

• 37 messages
  • 2527 votes

BlueJudaskiss wrote:

Wordt er trouwens nog wat gedaan met die lijst met films die van Netflix verdwijnen?

Ik heb ooit van iemand hier deze site gekregen wat er op netflix is te zien.

New Movies on Netflix - All recently added movies - justwatch.com

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is weer eens een crime om een bericht te kunnen plaatsen...

Stephan123

• 236 messages
  • 1224 votes

eRCee wrote:

Helaas zie ik ze nog steeds:

CLAIM €100 BONUS OP

JE 1E STORTING!

Dat lijkt mij ook reclame

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.