- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Waar kan ik ook alweer melden dat er (bv.) een film dubbel op de site staat?
Het gaat om deze twee:
Bedankt voor de tip!
Ja dat kan hier prima. 
Of in dat andere topic waar je het ook hebt gemeld. 
Ik zal BBarbie even vragen of hij zijn recensie opnieuw wil plaatsen bij de eerst toegevoegde.
Door de korte titels krijg ik het bericht namelijk niet op normale wijze verplaatst.
Daarna zal ik de laatst toegevoegde pagina verwijderen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Top 50 beste noir films aller tijden
Komt er nog een optie bij dit soort lijsten om de films die ik al gezien heb uit de lijst te halen, óf dat ik ergens kan zien welke stem ik heb gegeven? (liefst beide)
Dat is helaas nog niet zeker of deze functionaliteit bij toplijsten terug komt.
Wat wel zeker terug komt is stemtabelfunctie bij regisseurs / acteurs en bij on demand pagina's. Die is bijna klaar, die zijn we nu aan het testen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Misschien een gek iets, maar ik vond het eigenlijk altijd wel fijn om mijn stemgemiddelde of die van anderen te zien op de profielpagina's. Dan kan ik in 1 oogopslag zien wat voor stemmer iemand is. Wel handig als ik een leuke mening zie en diegene wil volgen. Zit het ergens anders nu, of is het er volledig uitgesloopt?
Ik heb enkel vernomen dat dit is uitgesteld, maar of dit ook afstel betekent, hopelijk niet dat laatste.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik ben geen websitebouwer, dus ik heb geen idee of zoiets veel rekenkracht, capaciteit of wat dan ook kost? Kan zoiets niet van een code oid overgenomen uit de oude site.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het stemgemiddelde mis ik ook in het nieuwe layout.
Nog iets, wellicht weet kappeuter de oplossing. Wanneer ik in het nieuwe lay-out op mijn profiel kijk zie ik dat ik een stem heb gezet op een serie. Ik heb laatst al mijn stemmen verwijderd en als ik in mijn stemoverzicht kijk zie ik ook staan dat hij geen stem kan vinden maar, de grafiek er boven geeft aan dat er nog een vijf sterren stem staat genoteerd. Ik zou niet weten waar en had dit graag zien verdwijnen. Wellicht weet jij waar die staat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee dat weet ik helaas ook niet.
Volgens mij is de weergave van Series-stemmen nog steeds niet helemaal zoals je zou verwachten.
Misschien weet Heino hier meer over.
Je kunt zulke kwesties overigens het beste hier posten:
Bugs en wensen Series gedeelte nieuwe site - De Site: Algemeen - serieforum
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De stemtabel functionaliteit is vanaf vandaag weer beschikbaar!

Je kunt je eigen uitgebrachte stemmen meteen zien bij de filmografie-pagina's en waar je nog niet gestemd hebt zie je nu een pulldown.
https://i.ibb.co/KjX6LJm/Screenshot-2021-09-02-at-10-42-51-Filmografie-Quentin-Tarantino.png
Bij alle toplijsten vind je de stemtabel ook!
Last but not least; de VOD pagina's en tv-gids zijn nu ook voorzien van deze functionaliteit.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Dat is helaas nog niet zeker of deze functionaliteit bij toplijsten terug komt.
Wat wel zeker terug komt is stemtabelfunctie bij regisseurs / acteurs en bij on demand pagina's. Die is bijna klaar, die zijn we nu aan het testen.
Overigens vermoed ik dat dit ook een bug is:
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
De stemtabel functionaliteit is vanaf vandaag weer beschikbaar!

Je kunt je eigen uitgebrachte stemmen meteen zien bij de filmografie-pagina's en waar je nog niet gestemd hebt zie je nu een pulldown.
(afbeelding)
Bij alle toplijsten vind je de stemtabel ook!
(afbeelding)
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Overigens, ik moest net even zoeken bij welk bericht de quotefunctie hoort. In mijn ervaring zitten die bij fora meestal bovenaan een bericht, maar hier staan ze onderaan een bericht. Ik ben geen UX-designer, dus ik heb de oplossing niet voor handen, maar wellicht dat dit nog een puntje van aandacht kan zijn.
Het was voor mij in ieder geval niet direct duidelijk of ik nou het bericht boven of onder de quoteknop zou quoten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Nee dat weet ik helaas ook niet.
Volgens mij is de weergave van Series-stemmen nog steeds niet helemaal zoals je zou verwachten.
Misschien weet Heino hier meer over.
Je kunt zulke kwesties overigens het beste hier posten:
Bugs en wensen Series gedeelte nieuwe site - De Site: Algemeen - serieforum
Ik heb in de klassieke modus geprobeerd om alle seriestemmen in 1 keer te verwijderen, maar ook hierna bleef deze ene stem staan (ook daar is overigens niet te zien bij welke serie deze stem hoort).
Wat er misschien aan de hand kan zijn is dat dit een stem is geweest op een seizoen dat inmiddels verwijderd is, maar dat deze stem is blijven bestaan. Ik zal de developers vragen om hier verder naar te kijken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Op het forum, waar het typvenster onderaan de pagina staat, heb ik er geen last van.
Maar op de filmpagina's waar het venster boven de reacties staat verdwijnt mijn getypte tekst altijd als ik van staande/portrait modus ga naar liggend/landscape en vice versa. De pagina ververst dan heel snel en je komt ook weer bovenin uit.
Heel vervelend en al langer aan de gang.
Browsers: Bij zowel Google Chrome als Samsung Internet last van.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Kondoro Deze stem was inderdaad een vraagteken en niet te traceren, we denken dat dit een stem op een inmiddels verwijderde serie is geweest. Dankzij de hulp van de developer is deze stem inmiddels toch verwijderd.
Super, bedankt
. Het bleef maar een raadsel en zat al oude series door te spitten of ik daar misschien een stem zag staan.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Volgens mij noemde laatst iemand het al, maar nu ik weer naar kantoor ga, valt het me op dat MovieMeter het vaak niet doet rond 7 uur in de ochtend, wanneer die scripts draaien. Maar net om half 8 kon ik de site nog steeds niet bereiken, en dat was volgens mij een paar dagen terug ook zo.
Op zich is dat wel een tijdstip dat ik de site graag check, is er een manier om te zorgen dat het het om 6 uur - 6:30 klaar is? Of uiterlijk 7 uur?
In de trein naar het werk beetje MovieMeter afstruinen zou ik wel leuk vinden 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Tis erg hinderlijk inderdaad. Ook discussies kapotmodereren bij de ochtendkoffie zit er niet in.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij noemde laatst iemand het al, maar nu ik weer naar kantoor ga, valt het me op dat MovieMeter het vaak niet doet rond 7 uur in de ochtend, wanneer die scripts draaien. Maar net om half 8 kon ik de site nog steeds niet bereiken, en dat was volgens mij een paar dagen terug ook zo.
Op zich is dat wel een tijdstip dat ik de site graag check, is er een manier om te zorgen dat het het om 6 uur - 6:30 klaar is? Of uiterlijk 7 uur?
In de trein naar het werk beetje MovieMeter afstruinen zou ik wel leuk vinden
Wel lullig dat je nu de mensen die tussen 6 en half 7 MM bezoeken wil pesten 
Ik dacht dat MM vroeger altijd midden in de nacht dat werk deed, rond 2 of 3 ofzo.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zoals jullie hebben kunnen zien zijn er wat problemen met enkele VOD overzichten (Netflix, MUBI, Pathé Thuis).
Het is niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Wel lullig dat je nu de mensen die tussen 6 en half 7 MM bezoeken wil pesten
Dat wil ik bijna elke dag. Zit elke werkdag 6:30 aan het ontbijt en dan wil ik inderdaad even bijlezen of wat snelle crewklusjes doen.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Het zou leuk zijn als de devs daar wat op kunnen vinden, op termijn.
Maakt naar je bezoekers toe ook nog eens een betere indruk, en meer clicks want je bent bereikbaar 
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke customer journey de ontwikkelaars in gedachten hebben.
Want het menu op de nieuwe site dat is me nogal wat.
De charme en kracht van de klassieke versie is juist dat je in een oogopslag alles ziet maar goed. Misschien dat digital natives hier heel anders mee omgaan.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Volgens mij kon je eerder op de mobiele versie van de site een stemtabel zien per regisseur en dat zie ik nu niet meer. Ik vraag me af waarom. Het is een erg fijne functie. Zo kun je overal in 1 oogopslag zien welke films van een bepaalde regisseur je nog niet hebt gezien.
De STEMTABEL!!!!! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Haha, inderdaad!
Ik had eerste week bij nieuwe baan afgelopen week, alle avonden doodop, dus weinig meegekregen! Maar fijn, Kapp!
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het is echt een enorme verbetering (dat wil zeggen, enorm fijn dat deze oude en vertrouwde functie terug is). Ook meteen de regisseurscredits vooraan gekomen, wat ook al eerder aangegeven was als wens.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Mag ik één van de mods erop attenderen dat de documentaire "De Zandvoort Formule" (vanavond op tv) volgens mij twee keer op de site staat?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9720 votes
Mag ik één van de mods erop attenderen dat de documentaire "De Zandvoort Formule" (vanavond op tv) volgens mij twee keer op de site staat?
De zoekmachine vindt hem twee keer, maar de tweede is een niet bestaande pagina. Waarschijnlijk hebben twee mods tegelijkertijd dezelfde toevoeging behandeld en is er daarna eentje weggegooid.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee het liep toch anders. Vanwege lunch had ik nog niet tbouwh bedankt voor zijn tip. Bij deze alsnog bedankt!
De film was 25 september 2020 door mij toegevoegd en vandaag vanuit de wachtrij opnieuw.
De IMDb-code was destijds nog niet bekend, vandaar dat de toevoeging niet automatisch werd herkend bij het toevoegen.
De dubbele toevoeging is verwijderd en de eerste toevoeging is verbeterd met poster en IMDb-code.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is echt een enorme verbetering (dat wil zeggen, enorm fijn dat deze oude en vertrouwde functie terug is). Ook meteen de regisseurscredits vooraan gekomen, wat ook al eerder aangegeven was als wens.
Het is ook deels een uitbreiding. Sowieso hadden we voorheen geen acteurspagina's en dus ook geen bijbehorende stemtabel functie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.