• 178.080 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.354 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

John Milton wrote:

-Kan er ergens gepost worden wat de nieuwe site aan veranderingen teweeg brengt voor toevoegen van films, kappeuter? Of is de wiki die ik even niet meer zie al bijgewerkt? aangezien acteurs nu geïmporteerd lijken te worden bijvoorbeeld, vervalt dat volgorde van de poster geneuzel (pardon my French) dan ook?

Als het goed is, blijft dat gewoon hetzelfde als voorheen. Dus je voert drie acteurs in (en als het kan op volgorde van de billing op de filmposter), de rest wordt aangevuld met data van TMDB.

Maar dat zou kappeuter nog even kunnen verifiëren.

joolstein

• 10829 messages
  • 8915 votes

John Milton wrote:

Als het straks uit de ‘tweede beta’ is, de ontwikkelaars een stap terug doen en iemand komt dan pas met ‘hee dit bevalt me niet’ sta je een stuk zwakker. Denk dat iedereen nu zijn vragen moet stellen en beargumenteerde feedback moet laten horen, na alles rustig te hebben bekeken en het een kans te hebben gegeven. Klassieke modus is uitstel van executie. Just my 2 cents.

Hahaha maar voor wie is het uitstel van executie? Feedback is voor kleine veranderingen of verbeteringen maar het is denk ik niet zo dat ze veel aan het uiterlijk gaan veranderen zo als het er nu uitziet! De veel gehoorde klacht gaat over een te druk design. Dat gaat echt niet veranderen! En ja er is zeker verbetering in stabiele werking en gedeeltelijk ziet het er ook best mooi uit!

Kan het ook niet echt goed uitleggen...maar ik mis zeg maar net dat gevoel van een beetje persoonlijke benadering! Als voorbeeld; een film waar ik op heb gestemd wordt nu mijn stem bijna weggemoffeld. Het draait meer om de filmdatabase die de site aanbiedt. Het klink misschien gek maar ik als gebruiker zag meer in gebruik maken van een stukje site om mijn gekeken films bij te houden. Dat de eigenaar van de site meer wil op schuiven naar één grote Nederlandse film database (uiterlijk lijkt het ook op IDMB) waar je films kan opzoeken, nieuws en weetjes kan lezen en waar je kan zien op welk platform het beschikbaar is of kan worden gekocht. (Nu te koop en On Demand staan natuurlijk ook niet voor niets prominent)

Dat is verder prima! Ook hun goede recht! Echter ...dat brengt met zich mee dat ik niet direct noodzaak ziet om in te loggen op een account. Dat is bij mij vergelijkbaar als bij IDMB, ook daar zoek ik wel eens naar een film maar nog nooit nodig gevonden om een account aan te maken. Het verschil zit hem dan ook meer in wat ze voor site willen aanbieden en wat mijn persoonlijke behoefte zijn om een site te willen gebruiken. Die vind ik afgezien dat het hier in mijn moerstaal is niet terug! Hahaha misschien ben ik ook wel wanhopig ouderwets! Ach wie weet verander ik toch van gedachte en zolang de '70 challenge loopt blijf ik de site nog proberen maar... daarna...time will tell!

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Hallo! Ik heb twee suggesties over de weergave van sterren en waarderingen (en ook positief commentaar maar dat bewaar ik tot het einde )

1) Bij lijstjes is nu bij elke film een gele ster te zien met daarnaast de gemiddelde waardering, maar daardoor kun je nog niet zo makkelijk zien of je er zelf op hebt gestemd (of hem hebt gezien; zie ook mijn tweede suggestie), tenzij je over de link scrollt.

--> Is het een idee om die ster grijs (of een andere kleur) te maken als default, en alleen bij films die je gezien hebt de ster als geel te laten verschijnen? Dat zou ook het gedoe wegnemen om eerst een stemtabel te genereren om te zien waarop je wel/niet hebt gestemd enzo.

2) Ik heb zelf, en ben geloof ik niet de enigie, in toenemende mate, de behoefte om niet te stemmen, maar wel te markeren dat ik iets heb gezien. Dit geldt met name voor series en documentaires.

--> Is het ook een optie om een functionaliteit te introduceren dat je gewoon op die ster kunt klikken (en daarmee geel maakt), zonder dat je er een stem bij plaatst? (Dus een beetje zoals je je 'mening' kunt markeren bij een film/serie?) Hoop dat duidelijk is wat ik bedoel.

Tot zover mijn constructieve suggesties. Algemeen: ik ben het allemaal nog wat aan het verwerken, maar ben in principe vrij positief, en dan met name over de integratie van verschillende functies. Ook logisch, met het toenemende marktaandeel van series/on-demand.

Iets negativer ben ik over de drukte van de voorpagina (vooral gezien vanaf een laptop). Daar kan wat mij betreft nog aardig gesneden/geherstructureerd worden om de boel wat rustiger te maken.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik vind het vandaag al een stuk prettiger ogen dan gisteren. En gisteren was ik ook niet negatief. Dit komt wel goed.

(En ik kan me nog goed de reacties herinneren toen Jordy de vorige layout presenteerde. Moord en brand zeg ik je.)

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

SilverGun wrote:

Wellicht is het al aangehaald maar ik mis de optie om stemmen van individuele gebruikers te zoeken bij een film.

Een van de meest gebruikte functies door mezelf ook. Zou dit terug kunnen komen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb wat moeite met de locatie van de like/quote/edit knoppen. Die lijken bij het volgende bericht te horen.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Zou het kunnen zijn dat de submenu's onder je gebruikersnaam (account, films toevoegen etc..) niet werken op een iPad? Bij mij verschijnen ze niet iOS 14.4.1.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Het is even wennen maar vind het wel een verbetering. Toffe nieuwe features ook waar ik gebruik van ga maken en het oogt allemaal een stuk professioneler.

1) Ik zit alleen het grootste gedeelte op mijn telefoon, wordt er ook nog gewerkt aan een app? Aangezien de browser niet optimaal is op een klein scherm.

2) Mij lijkt het wel prettiger als de grijze balken met de namen van gebruikers bijvoorbeeld dezelfde donkerblauwe kleur krijgen als de header (en namen wit of geel). Nu zijn ze hetzelfde als de 'quote'-vakken en lijkt het af en toe net een zebrapad.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

eRCee wrote:

ik kan me nog goed de reacties herinneren toen Jordy de vorige layout presenteerde. Moord en brand zeg ik je.

Ja heel leuk was dat. Mijn vrouw had als verrassing een romantisch weekendje weg geregeld, uitgerekend de dag nadat ik het nieuwe design live had gezet. Dus ik zat tussen etentjes en strandwandelingen discussies met boze mensen te voeren die woedend waren over teveel witruimte of linkjes die op een andere plek zaten. Wat ben ik blij dat ik daar van af ben Het helpt natuurlijk dat we/jullie dit keer veel nieuwe functionaliteiten krijgen samen met de introductie van een nieuw design, wat de pijn wat verzacht.

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Ten eerste, ik vind de nieuwe site er fraai uitzien. Het blijft verandering, dus het is natuurlijk even wennen, maar ik verwacht dat dat wel goed gaat komen. Maar kudos voor de nieuwe look! Jammer om te horen dat een aantal users het wel echt een mindere ervaring vinden, zou vervelend zijn om een aantal gewaardeerde leden te verliezen. Hopelijk valt dat in de praktijk mee.

Ik heb nog niet super-uitgebreid gebruik gemaakt van de nieuwe layout, maar wel her en der wat rondgesnuffeld. Een aantal zaken zijn hieronder ook al genoemd, maar hier ook nog wat UX-feedback van mijn kant:

- bij een film kan je niet direct zien of je wel of niet al gestemd hebt; dwz, je ziet altijd een gele ster met een score ernaast. Ik zou het handig vinden als bv de ster weer gewoon grijs was als ik nog niet gestemd had

- ik vind de berichten bij een film het interessantste, maar je moet nu best wel een eind scrollen voor je daar bent. Sommige van de info daartussen is nuttig (of commercieel cruciaal), maar een hoop ook niet. Sommige datadetails als bv oorspronkelijke titel vind ik in ieder geval niet nodig; en ook de streamingdiensten waarop het NIET te vinden is lijkt me overbodig

- Wat dat betreft, de vele plaatjes van de film en van de acteurs/actrices hoeft van mij ook niet; het lijkt op deze manier ook erg op een IMDb kopie. Ik zou dat liever achter een linkje hebben waarbij je dit soort specifieke film-details zou kunnen zien, mocht je dat willen. Maar misschien word ik ook gewoon een ouwe lul die niet zo grafisch is ingesteld

- Er zit ook een groot, vrij overbodig vlak met 'Voeg een video of trailers toe'; die moet toch wel verstopt kunnen worden, of niet?

- De uitgebreide zoekfunctie: ik heb 'm gevonden, maar die zit verstopt en kan pas gevonden worden als je al op bv een titel zoekt. Terwijl ik die juist vaak gebruik om juist niet op titel te zoeken, maar op bv land, speelduur, genre en combinaties daarvan. Wellicht net als eerder gewoon direct via de zoekbalk bereikbaar maken?

- Ik mis de details van eerdere stemmen; specifiek, het zoeken van stemmen van individuele gebruikers, en als statistiek-nerd vond ik de verdeling over de stemmen altijd wel een leuke toevoeging (maar niet zo heel belangrijk, eerlijk gezegd). Edit: verdeling over de stemmen heb ik gevonden, never mind :

- Zelfde punt als Jordy hierboven: de hartjes/quote/meld misbruik knoppen zitten te ver van het betreffende bericht (dwz het bericht erboven), en lijken meer bij het volgende bericht te horen

- Persoonlijk detail: ik zou graag direct mijn forumupdates kunnen zien, ipv via Updates > Mijn updates > Filmforum. Binnen updates staan dan wel weer allerlei andere opties die ik nooit zal gebrruiken (Trailers, Nieuws, Filmtoevoegingen, Serietoevoegingen). En er staat een spatiefout in 'Film toevoegingen' en 'Serie toevoegingen'

Hopelijk kunnen jullie er wat mee!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het belangrijkste verschil denk ik in deze nieuwe site, is dat de MovieMeter opgezet is als een simpele schil rond externe sites als IMDb en Wikipedia. Bewust beperkt, met het idee van "in een oogopslag" de belangrijke info geven, je klikt maar door als je meer wil weten. Zonder dat dat per se goed of slecht is, dat is nu veranderd. De site is nu grotendeels een volwaardig alternatief voor deze sites.

legian

• 777 messages
  • 0 votes

legian wrote:

Ik zie nu trouwens ook dat een deel van mijn berichten van TVmeter verdwenen zijn. Stemmen zijn ook weg, terwijl ze nog wel in de grafiek staan.

Deze zijn inmiddels weer terug zie ik. Stemmen en meningen van TV meter zijn echter nog niet bij het profiel zichtbaar. Je kan nu ook op de totaal serie stemmen zie ik, dat is dan ter vervanging van het gemiddelde cijfer van de seizoenen gekomen gok ik.

Verder bij deze maar even een opsomming van dingen die me opvallen, ik pak daarbij mijn eerdere opmerkingen ook even mee:

- Splitcreen modus gaat niet goed, profiel is niet meer bereikbaar via de avatar. (mijn ervaringen worden trouwens in zijn geheel vanuit splitcreen modus ervaren en in mindere mate vanuit de telefoon).

- Tekstvlak voor berichten typen is niet meer schaalbaar.

- Mogelijkheid om het bericht als voorbeeld te zien en tegelijkertijd de tekst aan te kunnen passen is wel fijn. Vond het altijd vervelend om weer terug te moeten schakelen.

- Avatars zijn klein en zouden van mij best groter mogen.

- informatie van TVmeter account is (nog) niet zichtbaar in het profiel.

- Ik begrijp dat de MoMe accounts leidend geweest zijn. Waardoor mensen met een ban op Mome maar wel een TVmeter account hadden dus ook uitgesloten zijn? Voor mij niet van toepassing, maar ik kwam op de andere Meters daar al wat reacties over tegen.

- Het lijkt me handiger om bij On demand bij films en series alleen degene weer te geven die het aanbieden. Als ze er niet bij staan snapt iedereen dat die provider het niet aanbied.

- Bij de series staan de beschrijvingen van de afleveringen standaard open, is het een idee om deze standaard gesloten te houden? of om middels een knop ze allemaal te sluiten?

- De pagina's zijn erg druk geworden met veel meer informatie. Daardoor schuift het forum gedeelde verder naar onder wat in mijn optiek erg jammer is.

- Daarbij wel fijn dat er een optie is om direct naar de berichten te springen.

- De videos/trailer en cast afbeeldingen nemen ook veel ruimte. Dat kleiner maken zou al veel schelen.

- De toevoeging van de cast vind ik trouwens wel een goeie. Handig om in een keer door te kunnen klikken en wat meer informatie te hebben. Daarvoor moest eerst IMDB altijd nog erbij gepakt worden. De acteurs pagina's zijn ook nuttiger met het overzicht van alle films en series. Het lijkt me leuk daar ook nog een mijn stemmen overzicht van te kunnen zien.

- Op die pagina's gaat trouwens ook iets niet goed mbt splitscreen modus. Onder filmografie kan ik naar rechts scrollen waar witruimte en social media icoontjes staan.

- Over splitscreen gesproken, de frontpage gaat daar ook niet goed. Ik zie het laatste nieuwsbericht en de rest staat in een lange balk rechts terwijl het merendeel links leeg is.

- En zouden de social media icons uit het menu of tenminste niet in een aparte balk gezet kunnen worden? deze nemen nu extra ruimte in namelijk.

- Over het algemeen vind ik de site erg druk geworden met de vele vrij grote afbeeldingen en videos. Het moment dat je dan weer in het forum deel komt met berichten is het een stuk rustiger.

- Een donkere modus zou trouwens wel zeer mooi zijn.

- het icoontje in de favorietenbalk bij Chrome is nu zwart met een gele M, is dat een bewuste keuze? de oude gele M zonder achtergrond was toch wat overzichtelijker.

- Qua stijl vind ik het wel tof geworden, vooral de films/serie pagina's zien er strak uit. Ben ook wel fan van de kleur combinatie die hier gebruikt is.

- De onderkant is wel erg groot met erg veel links. Zelf ben ik meer fan van de oude simpelere onderkant. Vooral omdat deze compleet beeld vullend is geworden.

Of het echt een vooruitgang is durf ik niet te zeggen, daarvoor moet ik het geheel nog meer gebruiken. De uitgebreidere informatie is wel een fijne toevoeging. Persoonlijk ben ik meer fan van een 'less is more' en rustigere stijl. Dit is dat zeker niet. Maar het ziet er over het algemeen wel strak uit. Het is ook geen wereldschok zoals sommige hier voordoen.

Ik ben benieuwd hoe de verdere ontwikkeling hiervan gaat verlopen. Er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander gefinetuned moeten worden. Hopelijk gaat dat onderhoud en de communicatie nu een stukje beter. En tot slot nog wel de vraag of deze layout ook op den duur doorgevoerd moet gaan worden op de andere meter sites?

Baldur

• 691 messages
  • 3072 votes

Nog twee punten die vast vaker zijn genoemd

- Bij "mijn updates" missen tabs om snel te kunnen switchen tussen de categorieën. Via het menu kost teveel tijd.

- Paginering graag ook bovenaan de pagina

Sergio Leone

• 4404 messages
  • 3091 votes

Zoals het hier reeds vaak gezegd is, heerst ook bij mij een drukke en (over)volle eerste (gisteren) en tweede (vandaag) indruk. De vorige MovieMeter vond ik eigenlijk een heel aangenaam en kalm design (en dito kleuren) hebben. Dat was natuurlijk ook meer een forum dan deze vernieuwde versie. Hoewel ik altijd eerder een 'passief' forumgebruiker ben geweest (meelezen i.p.v. mee discussiëren), vond ik het wel goed zo.

Deze nieuwe MovieMeter lijkt een tweede IMDB. Het zorgt voor een druk database-gevoel i.p.v. een forumgevoel. Dat is m.i. een spijtige evolutie, maar het zal voor de beheerders vast en zeker steek houden om deze ommezwaai te maken.

Enige realistische wijzigingen die mogelijks nog doorgevoerd kunnen worden, en waar ik dan op hoop, is dat de filmpagina's niet zo druk zijn en dat men voor de meningen en reacties niet een halve pagina omlaag hoeft te scrollen. Het is wel vaker aangehaald, maar er staat nu wel erg veel informatie à la IMDB op de pagina's, dan denk ik aan zaken als de castvermeldingen met foto's. Dat zorgt naar mijn bescheiden mening voor een te drukke en overvolle pagina. MovieMeter heeft in mijn online leefwereld althans perfect naast IMDB kunnen bestaan dus 2 databases naast elkaar is voor mij niet direct een meerwaarde.

Soit, uiteindelijk went alles wel, hoor. Of ik het een verbetering ga vinden, betwijfel ik wel.

Oh ja: als er ooit een mogelijkheid komt om de username te veranderen, zal ik mee vooraan de rij staan. Van de 10,5 jaar op MovieMeter heb ik wellicht al 10 jaar spijt van mijn username.

Gehenna

• 657 messages
  • 6730 votes

Ik wil er wederom op wijzen dat series alleen compleet zijn toe te voegen in een map en niet elk seizoen afzonderlijk wat ik erg jammer vind.

Aangezien ik een relatief grote collectie heb op verschillende media was ik erg blij met de toevoeging series op moviemeter zodat ik mijn collectie echt helemaal netjes compleet kan archiveren op de site. Dit is één van de belangrijkste redenen op films beoordelen na, dat ik moviemeter actief gebruik.

Wat ik wil is dat als ik naar een serie overzicht ga, dat als je op die pagina bent en de serie aan een map toevoegt dat het dan de complete serie is. Echter als je op seizoen 1 (of 2,3,4 etc.) klikt en het dan toevoegt aan een map dat het dan specifiek om dát seizoen alleen gaat.

Is dat binnen korte termijn mogelijk te realiseren? Ik was vol enthousiasme begonnen met het archiveren maar dit houd me tegen omdat ik echt niet elke serie die ik bezit compleet heb.

[EDIT] Nieuw probleem, ik heb een map aangemaakt in series dat 'In bezit digitaal Microsoft Store' heet, ik had daar een aantal series in toegevoegd eerst maar toen kwam ik erachter dat een serie compleet wordt toegevoegd en dat wilde ik dus niet. Ik heb ze daarom verwijderd maar ondanks dat de map helemaal leeg is blijft het consequent (1) aangeven in plaats van (0) zoals in dit geval zou moeten. Toen heb ik maar geprobeerd via instellingen om de complete map maar te verwijderen, maar kennelijk gaat dat ook niet, wat ik ook probeer de knop verwijderen doet niets...[/EDIT]

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77 wrote:

Als het goed is, blijft dat gewoon hetzelfde als voorheen. Dus je voert drie acteurs in (en als het kan op volgorde van de billing op de filmposter), de rest wordt aangevuld met data van TMDB.

Maar dat zou kappeuter nog even kunnen verifiëren.

Er verandert daar inderdaad niets.

Op IMDb staat de cast vaak op alfabetische volgorde vermeld en er zijn meer voordelen aan het zelf kunnen invoeren van de hoofdrollen.

magdiragdag

• 11 messages
  • 994 votes

Ik vind het ook maar een drukke boel, die nieuwe vormgeving... Maar dat zal wel wennen zijn. Een paar dingen:

- Kunnen de alternatieve titels terug in de zoekresultaten? Bij bijvoorbeeld Chinese films waar je de Chinese titel niet van kent (neem bijvoorbeeld A Sun, van Netflix) is het erg moeilijk zoeken. En over A Sun gesproken, die staat wel erg laag in de resultaten, nog onder films waarbij de A uit de titel komt en de Sun uit de alternatieve titel. Iets met greedy vs lazy regex, lijkt me.

- Nu de film en series verder zijn geïntegreerd (fijn!): kan ik de api in de toekomst ook voor series gaan gebruiken? Zou fijn zijn!

- Ik heb met 11 letters inderdaad geen korte username, maar ook weer niet erg lang. Toch wordt ie afgebroken met 3 puntjes rechts boven in beeld.

- Wat ik aan de oude vormgeving zo fijn vond was dat ik bijna alles in 1 oogopslag kon zien als ik op een filmpagina was. Nu moet ik naar beneden scrollen voor de samenvatting, en zelfs 4 schermen naar beneden voordat ik bij de Reviews & comments kom. Dat kan best korter!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Vind het allemaal best netjes, tv en film is netjes gescheiden. Enige niet zo mooie vind ik de film pagina's. Moet echt wel stuk omlaag om de meningen te lezen. Externe links zou ik onderin ergens zetten (niet boeiend voor 99,9 procent van de gebruikers, en dubbelop daar staat nogmaals IMDb en Netflix) en de trailer gewoon zetten waar de foto's nu ook staan, net als IMDb. Dat scheelt toch al een halve scroll.

Enige wat effe wennen was was naar update forum en updates film gaan, is nu iets meer verborgen maar nu ik het weet ben ik ook daar wel snel aan gewent.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Kijk ik er trouwens naast of is de aanduiding van wat de nieuwe berichten zijn sinds je nieuwe bezoek ook op de schop gegaan? Vroeger werden die geel gemarkeerd. Sowieso werkt de optie "Laatste bericht" bij mij niet meer zoals het vroeger was. Als ik daar op klikte, dan kwam ik terecht bij het meest oude bericht sinds ik vorige keer was ingelogd, nu kom ik gewoon bij het meest recente bericht.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Went allemaal snel dit. Voordeel voor mij is dat ik van heel veel functionaliteiten toch geen gebruik maakte, dus mis ik ze ook niet als ze weg zijn of op een andere plek staan. De basis blijft voor mij hetzelfde.

Wel jammer dat er onder aan de pagina geen knop meer zit om snel naar boven terug te keren.

En aan de filmografie van acteurs kan nog wat gesleuteld worden. Kijk je bijvoorbeeld bij de filmografie van Anya Taylor-Joy, dan staat ze daar drie keer genoemd bij The Queen's Gambit. Eén keer als "Beth Harmon", één keer als "Elizabeth 'Beth' Harmon", en één keer als "Elizabeth Harmon".

Dat lijkt me wat overdreven.

Verder zie ik het allemaal wel, binnen no time zal ik de oude site wel vergeten zijn, zo gaat dat.

Yoost

• 9 messages
  • 440 votes

Mooie site! Ik mis nu wel helaas de functie om te zoeken naar een stem van een gebruiker bij een bepaalde film. Vaak kom ik er via Moviemeter achter dat ik een bepaalde film al heb gezien, en bij de oude versie van de website kon ik naar mezelf zoeken om erachter te komen op welke datum ik mijn stem had gegeven. Ik vind het jammer dat dit nu niet meer mogelijk is - alleen via de omslachtige weg is dit nog wel mogelijk, door te kijken naar de gebruikers die x-aantal sterren heeft gegeven en jezelf te zoeken door pagina's door te klikken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Macmanus wrote:

Bij mij is het nog wel geel,

(afbeelding)

Ik bedoel in het forum zelf. Je ziet inderdaad nu nog wel welke topics een update hebben gehad maar eenmaal in het topic zelf, zie je geen aanduiding meer.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Metalfist wrote:

Kijk ik er trouwens naast of is de aanduiding van wat de nieuwe berichten zijn sinds je nieuwe bezoek ook op de schop gegaan? Vroeger werden die geel gemarkeerd. Sowieso werkt de optie "Laatste bericht" bij mij niet meer zoals het vroeger was. Als ik daar op klikte, dan kwam ik terecht bij het meest oude bericht sinds ik vorige keer was ingelogd, nu kom ik gewoon bij het meest recente bericht.

Die knop werkt inderdaad niet naar behoren.

Bij het Netflix topic zou ik moeten terecht komen bij een bericht van Onderhond van 09:22 van gisteren (staat bij mij als laatste bericht (terwijl die niet eens het laatste is...).

Maar als ik dan op "laatste bericht" klik kom ik gewoon bovenaan de pagina uit inzake Netflix.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ja heel leuk was dat. Mijn vrouw had als verrassing een romantisch weekendje weg geregeld, uitgerekend de dag nadat ik het nieuwe design live had gezet. Dus ik zat tussen etentjes en strandwandelingen discussies met boze mensen te voeren die woedend waren over teveel witruimte of linkjes die op een andere plek zaten. Wat ben ik blij dat ik daar van af ben Het helpt natuurlijk dat we/jullie dit keer veel nieuwe functionaliteiten krijgen samen met de introductie van een nieuw design, wat de pijn wat verzacht.

Ahahaha, good times.

perceived

• 1775 messages
  • 5587 votes

Wat mij meteen opvalt: ik mis de samenhang en overzichtelijkheid bij de filmpagina's!

Die zijn helemaal uit elkaar getrokken. Je hebt nu een ellenlange drukke pagina waarvan de belangrijke info nogal wegvalt door vele overbodige info zoals een lijst waar je films NIET kan zien, foto's en meer van die onzinnigheid. Na heel veel scrollen, druk gedoe en heel veel witte LEGE ruimte kom je uiteindelijk bij de comments en reviews uit. De synopsis valt ook nogal weg tegenover al die drukte en ruimte. Sorry, maar dit kan ik echt geen vooruitgang noemen.

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

Wellicht dat ik het gewoon niet kan vinden (of dat hier al over gesproken is), maar ik mis het overall stemgemiddelde van een user. Ook mijn eigen stemgemiddelde kan ik niet langer in mijn profiel terugvinden.

dabtapp

• 5 messages
  • 0 votes

Leuke nieuwe site. Helaas staat het nog vol met fouten. Films of series die gewoon op VOD diensten te zien zijn, maar op de site staan als 'niet beschikbaar'.

Ook foutjes waarin trailer afleveringen worden gezien als de lancering van een seizoen

voorbeeld: de show Them (2021)

De info zegt: beschikbaar op Amazon Prime, maar deze serie komt pas 9 april. Er is 2 dagen geleden een trailer gelanceert, meer niet...

Ik hoop dat de oneffenheden eruit worden gevist... Cosmetisch ziet het er gelikt uit, maar inhoudelijk laat het nog te wensen over.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Als ik op mijn telefoon het raster links open, sluit deze zich automatisch zelf weer. Ik wil bijvoorbeeld naar het forum dat heb ik via een omweg moeten vinden.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Het stemgedeelte bij iedere filmpagina (voorbeeld). Bovenaan een ster waar 'geen stemmen' bijstaat (waar slaat dat precies op?) - ster en tekst vallen allebei half weg en er lijkt ook nog een getal doorheen gedrukt te zijn (ik lees '75'). Vervolgens 'X aantal reacties' dat in blauwe kleur recht over jouw stem heen geprojecteerd staat. Hebben meer mensen dit? Het valt erg op maar was naar mijn weten nog niet gemeld hier.

Edit: dit gebeurt specifiek als je zelf op een titel stemt. Als je nog niet gestemd hebt, zie ik niets raars, maar het komt na het stemmen terug bij iedere willekeurige filmpagina.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.