- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Ik heb (nog) een vraag. Ik kreeg namelijk te horen dat kortfilms gescheiden zouden worden van normale films. Wordt dit nog doorgezet misschien, of is dit dismissed?
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
dion.ollie meter_fan Zouden jullie je team vriendelijk willen verzoeken om ervoor te zorgen dat de site ook functioneert in splitcreen modus (windows 10). Mijn hele profiel is nu namelijk niet meer te bereiken. Terwijl hetzelfde beeld op de telefoon wel werkt.
Ik heb ook het idee dat de tekst veel kleiner is en de witruimtes (reclame ruimtes) veel te groot. ook de onderkant is gigantisch met al die linkjes naar films, series, toplijsten, reclame, nieuwsbrief en info.
Sowieso vind ik het erg druk en minder overzichtelijk. Waarbij de kleine avatars niet helpen, terwijl die grijze balk veel groter is. Daar is nog wel wat te winnen. En is de like knop nou verdwenen?
Ik merk nu dat ik dit vak ook niet groter kan maken om alle tekst te kunnen zien.
Het gebruik zal wel even wennen zijn. Qua stijl ben ik er vooralsnog redelijk onverschillig in. Eerst maar eens zien hoe het gebruik ervaren wordt. Waarvoor ik nog eens mijn eerste deel van dit bericht wil benadrukken.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik kom zelf niet zo vaak op de hoofdpagina, maar het staat nu wel propvol informatie. Populaire acteurs lijkt me niet iets wat op de hoofdpagina hoeft. De laatste beoordelingen/laatst toegevoegde films/laatste forumberichten is wel een superidee, maar mag veel prominenter op de hoofdpagina. Hiervoor komen we op MM, en het mag van mij veel zichtbaarder en uitgebreider op de hoofdpagina.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
dion.ollie meter_fan Zouden jullie je team vriendelijk willen verzoeken om ervoor te zorgen dat de site ook functioneert in splitcreen modus (windows 10). Mijn hele profiel is nu namelijk niet meer te bereiken. Terwijl hetzelfde beeld op de telefoon wel werkt.
Het is inderdaad nodig om moviemeter over 75% van je scherm heen te zetten om je profiel opties te krijgen. Lijkt me een scaling bug.
De like knop is het hartje onder aan de post.
Rechts lijkt veel wit te zijn maar dat komt volgens mij door het "zoek bericht of gebruiker" vak wat naast de berichten kolom staat en de uitlijning naar rechts volmaakt.
Gehenna
-
- 657 messages
- 6730 votes
Ik ben begonnen met het toevoegen van de series die ik in bezit heb, maar dan wil ik bijvoorbeeld per seizoen aangeven dat ik het in bezit heb en dat gaat niet, hij pakt dan van een serie alle seizoenen.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Ik ben vaak kritisch geweest, maar moet zeggen dat de nieuwe site erg mooi uit ziet.
Wel kan ik me vinden in de opmerkingen die gaan over de drukke fimpagina's. Een beetje comprimeren is geen overbodige luxe.
Maar verder zeer veelbelovend dit!
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
Het is inderdaad nodig om moviemeter over 75% van je scherm heen te zetten om je profiel opties te krijgen. Lijkt me een scaling bug.
Zo kon ik heel mooi een rood bolletje zien maar daar dus totaal niet bijkomen zonder het scherm groter te maken. Het vreemde vind ik dat ik op mijn mobiel dezelfde layout heb maar daar geen problemen.
Like knop zie ik nu staan, dat was eerder niet het geval. maar toen stond er ook nog geen qoute of report knop.
Gehenna
-
- 657 messages
- 6730 votes
Like knop zie ik nu staan, dat was eerder niet het geval. maar toen stond er ook nog geen qoute of report knop.
Ik ben erachter dat dát heeft te maken met het feit dat als je tabblad op de meest rencente pagina staat en wanneer er een melding van een nieuw bericht in het topic te zien is en als je daar dan op klikt dat je dan alle icoontjes mist, F5 en ze zijn er weer. Bug.
milannn
-
- 119 messages
- 1842 votes
Ik heb mijn Tvmeter account gekoppeld, maar ik kan nu op mijn profiel niet meer de individuele stemmen op series terugvinden. Wordt dit nog gefixt? Ik zie wel de stemverdeling, en wanneer ik handmatig naar een serie ga zie ik nog wel m'n stemmen, maar dus niet op het profiel.
En komt het stemgemiddelde nog terug (met films en series apart)? Dat vind ik zelf toch altijd wel handig om bijvoorbeeld de mensen die alleen maar een 4* of hoger stemmen eruit te filteren?
Zo op het eerste gezicht zitten er verder zeker wel een aantal leuke features in de nieuwe website. Wel vind ik het, zoals anderen al aan hebben gegegen, vrij onoverzichtelijk en druk.
zoutzak
-
- 1046 messages
- 6973 votes
Ligt het aan mij of zijn de zoekfuncties versoberd? Filters zoals 'toon alleen films waar ik niet op heb gestemd' en dergelijke zie ik niet meer terug. Queries draaien om nieuwe titels te ontdekken vond ik enorm waardevol!
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Ik zie bij nieuwsberichten sommige reacties dubbel met dan twee verschillende gebruikers. Het avatar van de bovenste gebruiker linkt dan door naar het account van de onderste gebruiker (die daadwerkelijk het bericht heeft geplaatst).
Zie bijvoorbeeld onder dit nieuwsbericht. Je ziet hier dezelfde reactie op dezelfde tijd toegeschreven aan dobrie en Flipman, hetzelfde voor RoFFel en Pervert. Bij meerdere nieuwsberichten zie ik bij de reacties van Pervert een 'schaduwreactie' van RoFFel (bijvoorbeeld hier) en bij reacties van Flipman een 'schaduwreactie' van dobrie (bijvoorbeeld hier).
Bij sommige mensen is tenslotte één bericht al meer dan genoeg. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ligt het aan mij of zijn de zoekfuncties versoberd? Filters zoals 'toon alleen films waar ik niet op heb gestemd' en dergelijke zie ik niet meer terug. Queries draaien om nieuwe titels te ontdekken vond ik enorm waardevol!
Als je typt komt de link naar de uitgebreide zoekfunctie er.
Of bookmark deze link:
https://www.moviemeter.nl/film/searchtitle
Het zou ook wel handig zijn als de uitgebreide zoekfunctie te bereiken zou zijn via blanco zoekopdracht en Enter.
meter_fan kan dat nog toegevoegd worden?
Fueledable
-
- 231 messages
- 3444 votes
Ik vind de nieuwe lay-out mooi, maar mijn eerste gedachte was wel: het ziet er ouderwetser uit. Nu ik wat langer over de website aan het scrollen ben valt dat wel mee.
Wat ik wel even wil zeggen is dat ik de hoofdpagina wel erg druk vindt. Er word veel informatie in één keer getoond. De gedeeltes "Nieuw op On Demand/Nu in de bioscoop/Vandaag op tv" kan ik wel waarderen. Maar de kopjes "Nieuwste beoordelingen" en "Nieuwste trailers" had voor mij niet gehoeven. Als de trailers weg zouden zijn zou dat ook weer zorgen voor meer witruimte en overzicht.
Verder moet ik even wennen aan de persoonlijke pagina, met name alle informatie die daar ineens in staat. Het is wel een erg lange lijst nu met alle film en serie stemmen.
Overigens staan er op mijn persoonlijke pagina geen best beoordeelde films. Komt dit omdat ik geen stemmen heb van 5 sterren?
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Op de mobiele site nu paar keer gehad dat inlog blok verschijnt. Dit als je op menu of profiel klikt
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
dion.ollie & meter_fan even als toevoeging. Ik krijg wel een handje te zien alsof ik het kan aanklikken. Dat lukt ook bij het vergrootglas om te zoeken, maar dus niet bij de avatar.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
Ik zie nu trouwens ook dat een deel van mijn berichten van TVmeter verdwenen zijn. Stemmen zijn ook weg, terwijl ze nog wel in de grafiek staan.
sq
-
- 5 messages
- 3976 votes
Elke avond kijk op Moviemeter om te zien welke er op TV komen. De meeste filmtitels, met name van de mindere films, zeggen me niet zo veel en dus selecteerde ik dan altijd 'stemtabel' om na te gaan welke ik al gezien had. Heb ik niet goed gekeken of is deze mogelijkheid geheel verdwenen? In de nieuwe versie kan ik bij het TV overzicht niet vinden hoe ik de stemtabel moet 'genereren' en in de klassieke modus doet de TV pagina het al een paar dagen helemaal niet meer.
Iemand tips?
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Als TvM crew hebben we al een tijdje met de nieuwe site kunnen stoeien en een aantal zaken aangekaart die nog niet goed werkten en nog wat suggesties voor verbeteringen gedaan. Een aantal van onze punten is aangepakt, maar er staan nog een aantal dingen open. Deze hebben we al op het besloten crewforum gezet, maar voor de volledigheid zal ik ze ook hier neerzetten (dit gaat voornamelijk over het TvM gedeelte):
Seizoenspagina's:
- Alternatieve titel mist, bijv. bij Genius - Seizoen 2 (2018), deze heeft als alternatieve titel Genius: Picasso zoals ook te zien is als je op Corrigeren klikt.
- Plot mist (van de hele serie en indien beschikbaar van het specifieke seizoen)
- Ingevulde acteurs missen (de 3 hoofdrolspelers die altijd worden ingezonden)
- Zender mist
- Speelduur afleveringen mist
- Uitzenddatum individuele afleveringen mist
- Ik mis de vermelding wanneer de volgende aflevering is. Zeker bij lopende series was het altijd handig om te zien wanneer de nieuwe aflevering werd uitgezonden. Volgens mij stond er altijd de aflevering, zender en tijd bij.
- Aantal afleveringen en de datum van release die bovenaan tussen "Seizoenen" en "On Demand" vermeld staan kloppen niet altijd (voorbeelden: Força Koeman - Seizoen 1 (2021) en Gort over de Grens - Seizoen 5 (2021))
- Het is fijn dat de plots van de afleveringen in te klappen zijn. Zou er een button kunnen komen waarmee dit voor alle afleveringen in 1 keer open of dicht gezet kan worden?
- Specials staan nu onder de normale afleveringen, maar het afleveringnummer is hier niet op aangepast. Wanneer de special halverwege het seizoen is uitgezonden zit er dus een gat in de nummering en staat dit nummer nu onderaan. Mijn voorstel is om specials wel onderaan te laten staan, maar geen nummer te geven zoals ook op de oude versie van TvM. Voorbeeld: Hey Arnold! - Seizoen 3 (1998-1999) De special staat netjes onderaan, maar heeft wel nr. 14 en bij de gewone afleveringen komt na afl. 13 nu afl. 15.
Seriepagina's:
- Ontwikkelaar klopt niet, hier staat nog steeds de regisseur achter vermeld. Als ik op Corrigeren klik staat de ontwikkelaar wel goed ingevuld in het scherm dat er verschijnt. Voorbeeld: Breaking Bad correctie, hier staat als ontwikkelaar van BB Vince Gilligan zoals het hoort, maar op de seriepagina staat Michelle MacLaren, de regisseur.
- Komt er nog een mogelijkheid om per serie ipv seizoen te discussieren? Nu staan er een paar meningen van afzonderlijke seizoenen op de seriepagina, maar een algemene discussie over de hele serie lijkt me daar meer op zijn plaats.
- Suggestie: wissel de plek voor het On Demand overzicht met de plek voor het plot. Het plot lijkt me belangrijker dan linkjes naar online diensten. Naast de poster zegt dit namelijk het meeste over de serie.
- Overzicht On Demand diensten: Ik zou hier alleen de beschikbare diensten noemen, nu staat er vaak een lijst van diensten waar de serie NIET beschikbaar is, dit voegt niks toe en neemt alleen maar plaats in.
- Het gele "Mijn Series" blokje onder de poster werkt niet naar behoren. Zodra ik een seriepagina open van een serie die op de "Mijn series" lijst staat, staat er een vinkje in dit blokje (zoals het hoort). Ga ik echter op dit blokje staan verdwijnt dit vinkje direct en zie ik ook geen vinkje staan achter "Mijn series" in de mappenstructuur die er geopend wordt. Bij de afzonderlijke seizoenen werkt dit wel goed.
- Als je een seizoen wil toevoegen aan 'mijn updates' met de knop onder de poster moet je daar 2x op klikken voordat er daadwerkelijk een belletje verschijnt. Dit is op MM ook zo.
- Bij series waar de alternatieve titels te lang zijn vallen deze onder het gele stemblokje. Voorbeeld: Heirs of the Night (van de titel "Vampieren in de Nacht" staan de laatste 2 letters onder het gele blokje).
- Als ik bij een seriepagina kijk mis ik mijn gemiddelde beoordeling van de hele serie (dus het gemiddelde van de seizoenen waar ik op heb gestemd), dit vind ik op de oude site wel een toegevoegde waarde. Dit gemiddelde lijkt me ook beter om te gebruiken op iemands profielpagina bij het tabje "Series" onder het kopje "Best beoordeeld". Nu staan daar bij mij bijvoorbeeld 5 seizoenen van dezelfde serie, ik zou liever zien dat daar de best beoordeelde series als geheel zouden staan, dus allemaal verschillende titels.
- Waarom staat bij series die met een lidwoord beginnen dit boven de synopsis achteraan en bij films het wel goed?
* Serie: Over War of the Worlds, The (The War of the Worlds)
* Film: Over The Wolf of Wall Street (The Wolf of Wall Street)
Is het niet beter om daar gewoon synopsis of plot neer te zetten? Je krijgt bij sommige films/series nu vaak wel rare dingen te zien: Over the Hedge en Over the Top
Cast & Crew tabje seriepagina en seizoenspagina:
Bij bijv. Breaking Bad staat: "Wanneer je klikt op de naam van een acteur, actrice of regisseur uit de serie Breaking Bad-cast kun je meer films en/of series van hem of haar bekijken."
Hier staat "uit de serie BB-cast", hier moet "serie" of "-cast" weg, anders klopt de zin niet.
Zoekfunctie:
In de zoekfunctie is geen verschil te zien tussen een film of een serie. Als ik bijvoorbeeld zoek op All Inclusive krijg ik een aantal resultaten maar kan niet zien wat een film is of wat een serie. Zie: Zoeken All Inclusive. Is het mogelijk om in de lijst, bijv. achter de genre aanduiding, "film" of "serie" te zetten?
On demand overzichten via links in zwarte balk:
Als je op een van de on demand pagina's op het tabje 'nieuw' klikt verwacht je de nieuwste releases op Netflix. Waarom komen dan bovenaan eerst de best gewaardeerde nieuwe films/series te staan en daaronder pas de nieuwste? Als gebruiker zie ik dan het liefst bovenaan hetgeen waar ik naar zoek.
PM's:
In dit overzicht kloppen de links nog steeds niet als de berichten van een user in het TvM archief uit meerdere pagina's bestaan. Achter deze users staat dan bijvoorbeeld [pagina 1...4, 5, 6], maar in de links achter de getallen mist "/series" in de link. Als ik dus op zo'n getal klik ga ik naar een niet bestaande discussie op MM ipv TvM.
Koppeling naar Disney+:
Deze werkt niet altijd, bijvoorbeeld bij de serie "WandaVision". Bij zowel de serie als het seizoen staat in het On Demand overzicht: Niet beschikbaar op Disney+, terwijl dit wel zo is. Dit is te zien op Disney linked, waar seizoen 1 wel in de lijst met gekoppelde seizoenen staat.
Statistieken tabje op de seriepagina:
Bij bijv. Breaking Bad staat hier: "Op deze pagina vindt je een overzicht van alle statistieken van de serie Breaking Bad (2008 - 2013). Wanneer hij is toegevoegd door onze community en door wie; het aantal stemmen en gegeven sterren; wanneer de release van de serie Breaking Bad op DVD of Blu-Ray was."
Dit klopt niet, hier staat alleen wie deze serie in zijn/haar top 10 heeft staan en op welke openbare Mijn serie lijsten deze serie staat.
Deze tekst staat ook bij hetzelfde tabje op de seizoenspagina, maar ook hier klopt deze tekst niet helemaal. Het meeste wel, maar ik kan niet zien wanneer de release op DVD/BR was. Wel staat er de stemhistorie (grafiek) en de "gemarkeerd als gezien" info onder.
Deze tekst moet dus aangepast worden in een versie voor de seriepagina en in een versie voor de seizoenspagina.
Mijn Mappen structuur:
Als ik in Mijn mappen sta (via het folder icoontje rechtsboven in de zwarte balk) kan ik in de Films mappen o.a. kiezen voor de weergave "grafisch", waarna van alle films in die map de posters worden getoond. Als ik dit ook doe bij de Serie mappen blijven er van die "lopende bolletjes" in beeld en loopt de site vast. Ook als ik op "Tekstweergave" klik, dus zoals de lijst al wordt weergegeven, loopt hij ook vast.
Op mijn profielpagina:
Onder stemmen staan al mijn stemmen in staafdiagrammen met daaronder de lijst met films per beoordeling zoals het hoort. Klik ik op "Series" staat er een nieuw staafdiagram met de juiste getallen, maar in plaats van de lijst met series daaronder staat er "Er zijn geen stemmen gevonden".
Gebruikersbeheer:
Ik kan hier nu gedeeltelijk bij, maar al onze notities bij een user zijn verdwenen. Ook het feit dat een user geband is zie ik niet meer.
Account:
Wordt het nog mogelijk je gebruikersnaam te wijzigen naar die van TvMeter of blijft alleen die van MoMe behouden?
Wiki:
Ik zie alleen de link van de MoMe wiki nog, kan alle info van de TvM wiki hieraan toegevoegd worden? De info over het toevoegen van series is namelijk niet hetzelfde als voor MoMe.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vind het eerlijk gezegd nogal heel druk en het community gevoel staat ver naar achter (er is veel meer focus op een soort van IMDB database gekomen, wat op zich jammer is want daarvoor heb je IMDB in mijn ogen) maar ik snap gewoon niet goed waarom veel van die informatie dubbel staat?
Neem nu de filmpagina van Intensive Care (1991)
- Er staat een link naar IMDB onder de cast en dan onder het plot staat nog eens een IMDB link
- Rechts staat er een link waar je de film kunt kopen (van bol.com) maar onder het plot staat ook nog eens een link naar een zoekopdracht op Amazon. De "Volledig aanbod" link rechts werkt om te beginnen al niet (De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden) maar waarom niet die Amazon link daar dan mee onder steken. Of nog beter: waarom gebruik je het tabblad "Kopen" daar niet voor?
- Wat voor nut heeft het om voor 6 VOD diensten aan te geven dat de film niet beschikbaar is?
- Waarom heb je een tabblad Cast & Crew als je onder het plot nog eens een handvol acteurs en actrices oplijst met dan nog eens een link naar "Volledige cast". Waarbij je dus op dezelfde pagina terecht komt als in het tabblad.
Het is sowieso wennen, dat was bij de vorige make-overs ook altijd, maar hier oogt het nogal als een chaotische boel.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Sommige mini-series staan op dit moment dubbel op de nieuwe site, omdat deze zowel op MovieMeter als op TvMeter stond. Als ik het goed begrepen heb worden deze tzt samengevoegd. Het lijkt me (voorlopig) dan ook niet nodig om hier correcties voor in te dienen.
Voorbeeld:
Unorthodox (Film, 2020) - MovieMeter.nl
Unorthodox - Seizoen 1 (2020) - MovieMeter.nl
Het verschil is te zien in de link, bij de ene staat het stukje "film" en bij de andere "series".
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
En... overgeschakeld naar klassieke modus. Veel te druk en totaal niet overzichtelijk. Geen stemmen bij regisseurs en bij elke film de cover erbij? Ik vind dat echt een enorme verslechtering. Die toevoeging van acteurs zijn goed, voeg die maar toe aan de klassieke modus en dan kan ik per acteur gaan kijken hoeveel mijn gemiddelde stem is en hoeveel stemmen ik geplaatst heb bij de acteur.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Als je op series en dan alle series klikt, gebeurt er wel iets raar, dan krijg je een scherm waarop je moet inloggen en een wachtwoord geven. Als je op het kruisje klikt, loopt alles wel weer normaal, maar dat lijkt me al een bug die ik ontdekt heb.
Dit probleem heb ik ook
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Is de klassieke modus een blijvertje of is het beheer van plan op termijn afscheid te nemen van de klassieke modus?
Niemand met een antwoord?
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Altijd wennen aan zo'n nieuwe site, al moet ik zeggen dat de eerste indruk toch niet meteen negatief is. Ik herken er zeker nog het oude MovieMeter in, dus ik zie wel dat de ontwerpers hun best gedaan hebben om authentiek te blijven. Toen ik mij in 2007 registreerde leek het me al fijn als er acteurpagina's zouden komen, dus het is natuurlijk fijn dat die wens nu eindelijk in vervulling is gegaan. De database voelt door de samensmelting met TvMeter ook gigantisch en dat is toch wel iets om trots op te zijn.
Er zijn twee punten van kritiek die me het meest opvallen (mogelijk dat er al op ingegaan is, maar ik kaart het evengoed aan):
1. Mogelijk een wat hypocriete opmerking van mijn kant, want ik kom er tegenwoordig niet meer aan toe om een fanatiek forum-gebruiker te zijn, maar het forum voelt nu wel te zeer verstopt. Jammer dat ik bijvoorbeeld via de zoekbalk niet naar dit feedback-topic kan gaan. Tevens zou ik 'forum' iets opvallender in de bovenste balk plaatsen, bijvoorbeeld na 'nieuws' of na 'series'. De community is toch wat deze site uniek maakt en ik vind dat dit onderdeel nu een beetje lijkt te worden weggezet als iets dat minder belangrijk is.
2. Ik zou gaan voor meer rust op de pagina's. Op de homepagina staat zó veel naast elkaar gepropt dat ik eigenlijk al geen zin heb om het allemaal te lezen. Van mij mag de nieuwssectie op een aparte pagina, maar ik vermoed dat dit niet gaat gebeuren. Dan zou ik op zijn minst de 'populaire acteurs' en 'nieuwste trailers' weghalen - ik vraag me namelijk af wat dat toevoegt - en 'nu in de bioscoop', 'vandaag op tv' etc. weer de prominente plek op die pagina geven die ze altijd gehad hebben. Ook de filmpagina's zelf vind ik te druk. Als je de 'gerelateerd nieuws' en 'bekijk ook' secties ('pre- en sequels' vind ik dan wél weer een aanwinst!) zou weghalen, evenals de 'acteurs en actrices' met foto's (want die staan al vermeld bij 'Cast & Crew'), dan zou je volgens mij al een rustigere pagina hebben. Bijkomend voordeel is dat je dan weer wat sneller bij de reacties gescrold bent.
Er zullen zich nog wel genoeg zaken voordoen de komende tijd, dus ik vermoed dat de gebruikers achter de schermen hun handen de komende tijd wel vol zullen hebben. Toch zou ik graag een compliment willen geven, want ik vind het allerminst een vervelende update. 
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Hoe verander ik nou mijn naam naar de gene die ik wil?
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Het is behoorlijk wennen de nieuwe site, maar dat is meestal het geval bij veranderingen.
Ik stuit wel gelijk op een bugje, want als ik via het nieuwe uiterlijk naar mijn "Logboek" ga en ik klik op een filmposter waarbij ik een recensie geschreven heb, dan gebeurt er niets. Deed je dat op de site met het oude uiterlijk, dan kwam je normaal gesproken uit bij de film. Zet ik de weergave op "klassiek", dan werkt het ook gewoon, echter niet via het nieuwe uiterlijk.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Jammer dat de "stemtabel" weg is, zodat je bijvoorbeeld gemakkelijk kan zien welke films van een bepaalde regisseur je wel of niet hebt gezien.
Of zie ik iets over het hoofd ?
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Probleem met het laatste bericht is ook nog steeds niet opgelost ziet ik. 
En... overgeschakeld naar klassieke modus.
Dito! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.