- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- help mee dvd's koppelen
help mee dvd's koppelen
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik ben een beetje stilgevallen met koppelen, beetje motivatiegebrek en ik blijf na meer dan een week niks te doen nog comfortabel 2de. Ik zou het niet erg vinden als de crew zou mogen meehelpen want op deze manier gaat het nog maanden duren vrees ik.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik ben een beetje stilgevallen met koppelen, beetje motivatiegebrek en ik blijf na meer dan een week niks te doen nog comfortabel 2de. Ik zou het niet erg vinden als de crew zou mogen meehelpen want op deze manier gaat het nog maanden duren vrees ik.
Crew helpt ook mee hoor. Ook kappeuter heb ik bijvoorbeeld al voorbij zien komen tussen de koppelingen door. Alleen worden zij niet in de lijst opgenomen van aantal gemaakte koppelingen. Maar vergeet niet dat zij ook nog vast en zeker nog genoeg te doen hebben om deze site draaiende te houden en daardoor niet non-stop kunnen koppelen 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Dat ik al zo rond de 2 weken ben gestopt is omdat ik me nogal beroerd voel. Vind het koppelen best leuk, maar op dit moment zit het er gewoon niet in.
Heb ernstige bloedarmoede, eigenlijk al de helft van mijn leven en is nog niet zo lang geconstateerd, dus de ene keer / periode voel ik me oke en de andere keer totaal niet. Het is net waar de zuurstof naar toe gaat.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Crew helpt ook mee hoor. Ook kappeuter heb ik bijvoorbeeld al voorbij zien komen tussen de koppelingen door. Alleen worden zij niet in de lijst opgenomen van aantal gemaakte koppelingen. Maar vergeet niet dat zij ook nog vast en zeker nog genoeg te doen hebben om deze site draaiende te houden en daardoor niet non-stop kunnen koppelen
Daar kan ik zeker inkomen, je weet dat ik hier ook met nogal wat andere dingen bezig ben hier zoals de games. Ik bedoel als de crewleden toch meehelpen mogen ze van mij ook gerust in die toplijst komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik had gedacht dat het wat minder werk was, en dat er meer mensen mee zouden doen. Maar super dat er al zoveel gekoppeld is
ik snap dat je het op een gegeven moment wel zat bent. Bedankt in ieder geval voor de moeite tot dus ver.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hmm ja, dat ik met mijn ene koppeling toch al in de top 22 sta is toch wel een beetje armoedig.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Verkeerde koppeling van een dvd bij: The Little Rascals (1994)
Moet zijn: The Little Rascals Save the Day (2014)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
(Niet voor kinderoogjes bestemd)
bol.com | Pipi Langstrunz (Dvd) | Dvd's
Pippi Langkous, hoe te koppelen? 
Het koppelen is wel voor 18-jarige. 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik had gedacht dat het wat minder werk was, en dat er meer mensen mee zouden doen. Maar super dat er al zoveel gekoppeld is
Per 100 koppelingen ben je al gauw 1 uur en 15 min. bezig en dan zit de tempo er lekker in. Maar soms is het veel zoekwerk en dan duurt 't langer.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Mogen de UMD films (voor de PSP-spelconsole) ook gekoppeld worden?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
https://www.mupload.nl/img/5okka30ka.jpg
Dit klopt niet dacht ik zo..
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
@ Kondoro0614:
Er zijn ook wat automatische koppelingen gemaakt, daar zitten af en toe fouten in (uitgaves staan bij verkeerde titels).
Mochten jullie bij het 'kopen' overzicht bij een bepaalde film foutieve koppelingen zien dan kan dat via PM aan mij gemeld worden, dan zal ik dat herstellen.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Mijn 5.000ste koppeling zit erop. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Geef Alexander1900 die waardebon nu maar hij heeft het verdiend 
Eigenlijk mag hij ze alle 3 hebben van mij
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Als we 18.776 leden kunnen optrommelen om eenmalig 1 film te koppelen dan zijn we vandaag nog klaar. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Deze film is verkeerd gekoppeld.
Heeft iemand een idee welke film dit is? 45 minuten, vraag me af of 'ie wel of MM staat.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Deze film is verkeerd gekoppeld.
Heeft iemand een idee welke film dit is? 45 minuten, vraag me af of 'ie wel of MM staat.
De film staat niet op MM maar wel op IMDb: Monstros e Monstrinhos (Video 2009) - IMDb
Eventjes met mijn toverstaf zwaaien helpt. 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Vandaag een nieuw persoonlijk record gevestigd: 400 koppelingen op 1 dag gedaan i.p.v. 275. Maar ik laat het lelijk afweten tegenover alexspyforever die het MovieMeter record in handen heeft met 600 a 700 koppelingen op een dag.
Dat krijg ik zelfs met mijn toverkunsten niet voor elkaar. 
Ook heeft Ajax&Filmfreak de laatste tijd hard aan de weg getimmerd en staat inmiddels op de tweede plek. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik heb al weken niets meer gekoppeld. Volgende week heb ik wat verlof dus misschien dat ik dan nog wat kom meehelpen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Foutje gemaakt bij mijn laatste koppeling. (Marley and me.....)
Foutief genegeerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb het verbeterd. Bedankt voor het melden!
Flavio
-
- 4893 messages
- 5223 votes
Heb per ongeluk Family 2 van Miike genegeerd. Blijkbaar is de versie van Family (2001) die op MM staat deel 1 en 2 samen.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5223 votes
En weer een foutje...Desire (1936) als import aangemerkt maar is de NL versie...hou er maar mee op voor vandaag.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Toch bedankt voor het doorgeven van de fouten. Ik heb het verbeterd.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Er zijn vandaag circa 3.500 ongekoppelde producten erbij gekomen. Het is een lange tijd geleden dat er wat is bij gekomen. Het werd als een tijdelijke klus gezien, maar het voelt als oneindig... doordat er maar dvd's bij blijven komen.
Ik blijf zoals het er nu voorstaat gewoon door koppelen, samen met Ajax&Filmfreak en zo nu en dan Flavio. Meer koppelaars zijn er tot op heden niet (meer). Dit is geen tijdelijke klus meer..., hoewel het voor mij al lang duidelijk was, maar meer iets voor de lange termijn.
Daarnaast worden er nog dvd's - die niet in het 'koppel' systeem zitten - nog achter de schermen gekoppeld: Koopoverzicht maar dit gaat om een beperkt aantal.
Als 't goed is haal ik deze week mijn 8.000 ste koppeling. Ajax&Filmfreak heeft er inmiddels 4.000. Flavio heeft er 734 Dat is 13.000 totaal bijna. Nou weet ik niet hoe hoog de motivatie bij de andere nog is en hoe dat in de toekomst voortzet.
Er 'moet' - als er niks meer bijkomt - nog circa 17.500 koppelingen worden gedaan (de teller van de ongekoppelde producten gaan nog steeds omhoog). Dat wordt een hele lange zit met de 3 huidige (externe) koppelaars....
Dit is hoe het er nu voorstaat, dus ter informatie...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja sinds vannacht worden de producten op een andere manier opgezocht, waardoor er (als het goed is eenmalig) een flink aantal ontbrekende titels gevonden zijn. Ik begrijp dat het demotiverend werkt dat er ineens een paar duizend titels bij staan.
Ik heb me ook een beetje verkeken op deze klus. Het is erg waardevol dat er al zoveel gekoppeld is, maar wellicht dat de lijst nooit helemaal weggewerkt zal worden
Ik zal de mogelijkheid wel gewoon beschikbaar laten. Maar ik zal binnenkort even een berichtje sturen met de huidige top 3 voor de beloofde tegoedbon.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Er zijn vandaag circa 3.500 ongekoppelde producten erbij gekomen. Het is een lange tijd geleden dat er wat is bij gekomen. Het werd als een tijdelijke klus gezien, maar het voelt als oneindig... doordat er maar dvd's bij blijven komen.
Ik blijf zoals het er nu voorstaat gewoon door koppelen, samen met Ajax&Filmfreak en zo nu en dan Flavio. Meer koppelaars zijn er tot op heden niet (meer). Dit is geen tijdelijke klus meer..., hoewel het voor mij al lang duidelijk was, maar meer iets voor de lange termijn.
Daarnaast worden er nog dvd's - die niet in het 'koppel' systeem zitten - nog achter de schermen gekoppeld: Koopoverzicht maar dit gaat om een beperkt aantal.
Jordy als ik nog op 3 sta dan mag die 20 euro worden verdeeld onder Alexander en Ajax&Filmfreak. Zij verdienen het meer dan ik en ik koop eigenlijk niet meer bij Bol.
Als 't goed is haal ik deze week mijn 8.000 ste koppeling. Ajax&Filmfreak heeft er inmiddels 4.000. Flavio heeft er 734 Dat is 13.000 totaal bijna. Nou weet ik niet hoe hoog de motivatie bij de andere nog is en hoe dat in de toekomst voortzet.
Er 'moet' - als er niks meer bijkomt - nog circa 17.500 koppelingen worden gedaan (de teller van de ongekoppelde producten gaan nog steeds omhoog). Dat wordt een hele lange zit met de 3 huidige (externe) koppelaars....
Dit is hoe het er nu voorstaat, dus ter informatie...
Ja ik heb mijn verlof toch ook weer anders ingevuld. Ik ga eerlijk zijn dat bij mij de zin ook gewoon weg is omdat dit een oneindige taak lijkt en het op de duur echt wel saai wordt.