- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- help mee dvd's koppelen
help mee dvd's koppelen
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Voor geld is het idd zeker niet lucratief, toch leuk dat er wat beschikbaar gesteld is daar niet van.
Ik doe het gewoon voor tijdverdrijf af en toe, bijv, op het toilet
, of tussen de setjes in de sportschool door, of even in de pauze op het werk (wat weer een prima alternatief is voor roken als je aan het stoppen bent).
Het scheelt de crew kennelijk veel werk, en je komt soms nog eens wat leuks of mafs tegen.....
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dat is toch goed gedaan want het gaat om een boxset met meerdere films.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Daarom ook die vraagteken alexspyforever. Het kan ook zijn dat hij het grappig vind dat Harry Potter compleet (complete) genegeerd is ... doordenker 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Daarom ook die vraagteken alexspyforever. Het kan ook zijn dat hij het grappig vind dat Harry Potter compleet (complete) genegeerd is ... doordenker
Ik was ook al in die richting aan het denken 
Hij dacht misschien dat je anti-Harry Potter was maar dat negeren is eigenlijk een beetje ongelukkig gekozen term in dit geval. Ik zou in principe alles wat met HP te maken heeft ook negeren maar als het mij iets kan opleveren dan zorg ik toch dat het linkje juist ligt als het nodig is 
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Hier is iets fout gegaan met het koppelen. De animatiefilm staat bij de speelfilm uit 1959 en andersom.
Blijft goed opletten bij het koppelen van films met dezelfde titel. Kijk naar jaartallen, acteurs en vooral ook de regisseur om onderscheid te kunnen maken tussen films met dezelfde titel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
De laatste tijd als ik aan het koppelen ben kan ik regelmatig niet op bol.com komen. Heel de site werkt niet en duurt zo'n 15 minuten. Ik krijg verschillende meldingen maar meestal is het:
'Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Additionally, a 400 Bad Request error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.'
of
'Secure Connection Failed
An error occurred during a connection to www.bol.com.
The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
Please contact the website owners to inform them of this problem.'
Ik kom best vaak op bol.com maar heb daar eigenlijk nooit last van. Alleen bij het koppelen. Heeft iemand dat ook?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik heb geen problemen met op Bol te geraken bij het koppelen. Ik erger me soms nogal eens aan de fouten in hun titels waar woorden gewoon verkeerd staan geschreven (letter teveel of te weinig of soms een heel ander woord). Een nogal flagrante vond ik deze:
bol.com | Rise And Faal Of A White Collar Hooligan (Dvd) | Dvd's
Faal dat Fall moet zijn, ja dat noem ik pas een dikke "fail"!
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ja. Koppelen lijkt makkelijk en snel gedaan te zijn, maar dat is het vaak niet. Het is vaak zoeken om de goede koppeling te maken aangezien bol.com niet echt een handje mee helpt wat betreft de informatie verstrekking. Het gros is import.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5223 votes
Foutje gemaakt, heb Lost city of Z gekoppeld aan Cite des enfants perdu, kan iemand dat herstellen?
PatrickB
-
- 106 messages
- 2959 votes
Foutje gemaakt, heb Lost city of Z gekoppeld aan Cite des enfants perdu, kan iemand dat herstellen?
Gecorrigeerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
EDIT:
In tegenstelling wat hier eerder korte tijd gemeld werd, de tool kan gewoon gebruikt worden.
De betreffende bug kan later via het logboek hersteld worden, dus we kunnen gewoon doorgaan waar we gebleven waren.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik heb een vraag over het aantal ongekoppelde producten. Deze is nogal wisselvallig soms. Soms is het opeens een stuk meer; zo'n 1.000. Is dat een bug of komt er steeds weer wat bij? Niet dat ik er verder wakker van lig, maar weet dan wel hoever ik nog van huis ben... 
Soms skip ik (ongekoppelde) producten omdat ik niet zeker weet of die wel toevoegbaar zijn. Ik maak wel gebruik van de Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl maar dit geeft niet altijd 100% uitsluitsel. Er is een discussie mogelijk... en soms wel heel veel zoekwerk, danwel de 'film' daadwerkelijk hebben gezien om de juiste beslissing te maken. Dit is dan voor de echte kenners en is (voorlopig) niet aan mij besteed.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5223 votes
Op de telefoon koppelen blijft lastig, althans op de mijne...weer een foutje Pit Stop (1969) per abuis gekoppeld aan Pit Stop (2013)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb een vraag over het aantal ongekoppelde producten. Deze is nogal wisselvallig soms. Soms is het opeens een stuk meer; zo'n 1.000. Is dat een bug of komt er steeds weer wat bij? Niet dat ik er verder wakker van lig, maar weet dan wel hoever ik nog van huis ben...
Dan zijn dit waarschijnlijk titels die het zoekscript alsnog heeft gevonden, die we nog niet gekoppeld hebben.
Een bug lijkt me minder waarschijnlijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op de telefoon koppelen blijft lastig, althans op de mijne...weer een foutje Pit Stop (1969) per abuis gekoppeld aan Pit Stop (2013)
Ok, kan gebeuren. Gefixed! 
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kan gebeuren. Ik heb 'm alsnog gekoppeld!
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Het aantal ongekoppelde producten staat nu op bijna 25.000. Ik dacht gisteren nog, anders eergisteren, op 35.000.
We werken best hard, maar zo hard toch ook weer niet. De teller 'switched' te veel.
Ik denk dat het een bug is.
We hebben nu ongeveer 10.000 totaal gekoppeld.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
goed bezig 
top om te zien dat jullie hier tijdens mijn vakantie mee door zijn gegaan
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Het aantal ongekoppelde producten staat nu op bijna 25.000. Ik dacht gisteren nog, anders eergisteren, op 35.000.
We werken best hard, maar zo hard toch ook weer niet. De teller 'switched' te veel.
Ik denk dat het een bug is.
We hebben nu ongeveer 10.000 totaal gekoppeld.
Nee joh, je bent abuis. De laatste keer dat ik aan het koppelen was (een aantal dagen terug) stond de teller op ruim 27000 ongekoppelde producten ?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Hmm dan begin ik burn-out symptomen te krijgen van al dat koppelen. 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Bol.com heeft de layout compleet verandert. Ik zou het geen verbetering willen noemen.
Er is echter een voordeel: de covers kun je nu inzoomen (handig bij het koppelen).
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Foutje gemaakt bij Adieu au Langage (2014)
Genegeerd ipv gekoppeld....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Foutje gemaakt bij Adieu au Langage (2014)" target="_blank">Adieu au Langage (2014)
Genegeerd ipv gekoppeld....
Geen probleem, kan eens gebeuren. Bedankt voor het doorgeven!
Bij deze alsnog gekoppeld:
Nederlandse uitgave is er denk ik niet.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Zoals ik eerder al aangaf kom je soms behoorlijk vreemde tegen, leuke of grappige dingen, wansmaak, bizar en of bijzonder...
Dit is er weer zo'n geval.
bol.com | Muntz & van de Wint 6 - Jacht is Natuurlijk (Dvd), Paul Jan van de Wint | Dvd's
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Die ben ik een paar keer tegengekomen.
Wist niet wat ik er mee aan moest.