- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- help mee dvd's koppelen
help mee dvd's koppelen
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja sinds vannacht worden de producten op een andere manier opgezocht, waardoor er (als het goed is eenmalig) een flink aantal ontbrekende titels gevonden zijn. Ik begrijp dat het demotiverend werkt dat er ineens een paar duizend titels bij staan.
Ik heb me ook een beetje verkeken op deze klus. Het is erg waardevol dat er al zoveel gekoppeld is, maar wellicht dat de lijst nooit helemaal weggewerkt zal worden
Ik zal de mogelijkheid wel gewoon beschikbaar laten. Maar ik zal binnenkort even een berichtje sturen met de huidige top 3 voor de beloofde tegoedbon.
Als ik nog op 3 sta dan mag dat verdeeld worden onder de mannen boven mij. Die verdienen het veel meer en zij koppelen nog steeds terwijl ik al een tijd ben gestopt. Ik koop bovendien toch nooit bij Bol.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Van saaiheid heb ik nog geen last. Dat de motivatie wat minder is dan in het begin wel, maar dat komt denk ik voornamelijk doordat ik geen (gezonde) concurrentie meer heb, waardoor ik dan altijd wat extra's doe. De gezonde spanning en in mijn nek gehijg is er wat dat betreft af, helaas... 
Binnenkort heb ik 8.000 koppelingen gedaan, en mijn volgende mijlpaal zou 10.000 zijn maar ik kan niks garanderen zoals altijd. Dat zou een leuke mijlpaal zijn om te halen. Maar de toekomst is niet te voorspellen, tenzij... bol.com | Halloween - Waarzegsters deco glazen bol 6 cm, Merkloos | Speelgoed . Misschien moet ik deze maar aanschaffen met de tegoedbon.
Ik zie wel waar 't schip strandt. Alles hangt af van de motivatie uiteindelijk. Tot nu toe vind ik het leuk om te koppelen dus ik ga nog even door.
Als ik nog op 3 sta dan mag dat verdeeld worden onder de mannen boven mij. Die verdienen het veel meer en zij koppelen nog steeds terwijl ik al een tijd ben gestopt. Ik koop bovendien toch nooit bij Bol.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Dario Argento’s Dracula per ongeluk genegeerd.
PS Heb een tijd niet meer gekoppeld maar de voorraad lijkt niet echt minder te worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dario Argento’s Dracula per ongeluk genegeerd.
Bedankt voor het melden!
Bij deze gefixed: Dracula 3D (2012)
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik ben er mee gestopt en alles eromheen. Het is leuk om te doen en er zit/zat m.i. een stuk meer in, maar andere dingen zijn ook leuk om te doen en daar haal ik meer voldoening uit.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Flavio is verdwenen uit de toplijst.
Is daar een logische reden voor?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik denk dat hij een crewlid is geworden al dan nog niet officieel. Zijn koppelingen staat er nog dus hij heeft geen slecht werk verricht. 
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Mijn glazen bol werkt niet altijd namelijk. 
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Foutje bij mn laatste koppleling...
Verliefd op Ibiza als import gekoppled ipv ned. Versie.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Star Wars - BB-8 kinder zomerkleding set met T-shirt en korte broek multicolours - 128/134
Het is de eerste keer dat ik kleding tegenkom tijdens het koppelen ??
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Is er toch nog leven in de brouwerij?
Ik koppel al lang niet meer en zolang het witte gedeelte (waar er normaal gesproken reclame zit...) zo blijft, koppel ik sowieso niet. Dan kan ik per koppeling steeds naar beneden gaan scrollen wat gewoon niet praktisch is en dan wordt het pas echt tijdrovend.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Ik wilde eigenlijk doorgaan tot het klaar was.
Maar op een gegeven mpment was ik nog de enige.
En doordat er ook steeds weer nieuwe bij komen was het dweilen met de kraan open.
Misschien dat ik er nog een x mee verder ga.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Is er toch nog leven in de brouwerij?
Ik koppel al lang niet meer en zolang het witte gedeelte (waar er normaal gesproken reclame zit...) zo blijft, koppel ik sowieso niet. Dan kan ik per koppeling steeds naar beneden gaan scrollen wat gewoon niet praktisch is en dan wordt het pas echt tijdrovend.
Nee er is zeker geen leven in de brouwerij. Ik ben vanaf zondag weer gaan koppelen en heb er sindsdien bijna 500 nog gekoppeld. Tussendoor heeft Flavio er ook nog een aantal gedaan. Voordat ik afgelopen zondag ben verder gegaan met koppelen, was de laatste koppeling op 18 april gedaan. Zelf was ik eerder gestopt in 2018. Er zijn er nog ruim 20.000 te gaan geloof ik, maar ik heb niet de intentie om dit helemaal tot het einde vol te houden.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
bol.com | Scorpion King 3: Battle For Redemption (Blu-ray) | Dvd's
Lastig deze, in de beschrijving staat deel 3, maar de afbeelding is van deel 4 ??
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als de EAN-code juist is dan gaat het om deel 4.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Nog ruim 19000 koppelingen te gaan. Afgelopen weken heb ik er nog ruim 2100 gekoppeld, maar aangezien ik op enkele koppelingen van andere users/moderatoren na de enige ben die nog koppelt, hou ik het ook voor gezien. Ik vermoed dat hier echt nooit een einde aan zal gaan komen.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Uiteindelijk is er iets van 27.000 koppelingen gemaakt... Dat is behoorlijk en niet veel mensen deden mee.