• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.287 votes
Profile

aanpassingen site januari 2018 (responsive)

MishimaH

• 91 messages
  • 490 votes

Ik heb sinds een aantal dagen het probleem dat ik niet meer kan stemmen. Het vakje valt steeds weg, zie de printscreen. Ik gebruik firefox.

https://i.imgur.com/5d4h8Rm.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Is dat onder Vista? Die versie wordt niet meer doorontwikkeld (door Firefox)

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Ik had gisterenavond hetzelfde, heb inderdaad Vista en gebruik Firefox.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja sorry. Vista wordt niet meer ondersteund door Microsoft en Mozilla. Ik ben bang dat ik met ze mee doe.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Fijne verbeteringen! Vind het alleen jammer dat je nu een telkens een extra klik moet doen om te switchen naar films/regisseurs/forum in je updates

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ha, er is wat veranderd. Dacht al dat ik wat miste. Twee dagen geleden zag de knop van "naar top van pagina" er volgens mij anders uit, maar dacht dat dat aan mijn geheugen lag.

Nou, altijd goed als er goede veranderingen komen. Zie wel weer hoe het uitpakt.

legian

• 777 messages
  • 0 votes

De aanpassingen bevallen erg goed, voornamelijk op mobiel (waar ik toch regelmatig gebruik van maak) is het een fijnere ervaring geworden. Wel even wennen aan de verschuiving van de updates tab, Helemaal aangezien deze op GamesMeter dan weer niet verschoven is. Nu tik ik overal telkens verkeerd , maar goed dat zal wel wennen.

Ik ben het eens met Metalfist over de extra klik om tussen film/regisseur/forum/gebruiker/etc. te switchen (zelfde voor MusicMeter trouwens). Op mobiel was dat in de oude opzet eigenlijk fijner en sneller. Daarnaast zie ik de optie om het tekstvak te kunnen vergroten graag weer terugkomen, altijd fijn als er langere berichten getikt worden.

Verder prima aanpassingen.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Blij met de toegevoegde functies in de mobiele weergave, vooral het doorzoeken van reacties en stemmen! Kan ook worden ingebouwd dat bij het tikken op de zoekknop meteen je keyboard verschijnt op mobiel? Het zoekvenster aantikken om te kunnen beginnen met typen is nu in feite een onnodige extra handeling die je moet doen.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

(quote)
heeft misschien te maken met een embed of lange link in het bericht. Deze willen de pagina soms uitrekken. Daar zal ik nog naar kijken
Bedankt, volgens mij heb ik de lange link gevonden (op andere pagina's had ik het probleem niet):

https://www.moviemeter.nl/images/cover/426000/426529.jpg?cb=1510436337

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

En wel heel jammer trouwens dat je een bericht niet meer kunt vergroten, gebruikte dat continu voor het maken van reviews

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Ja hier nog een fervent vergroter van tekstvakken die die optie mist.

Verder prima gedaan allemaal. Hier en daar wat kinderziektes en foutjes nog in lay out, maar dat zal vast verdwijnen komende tijd als we dat blijven doorgeven.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik zal binnenkort even kijken naar dat vergroten.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wanneer je een correctie hebt ingediend van een film krijg je vervolgens een melding van Bedankt, je correctie is ontvangen blabla.

Je krijgt dan ook een groot grijs transparant vlak te zien over de halve pagina. Dit lijkt me niet te moeten (of verkeerd uitgelijnd?)

Is ook bij TV-meter.

Edit:

Ook lijken trailers niet goed uitgelijnd te worden op de pagina's. Staan een stuk lager als het kopje met Links.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat ook op de lijst

hoop de puntjes in de loop van de week weggewerkt te hebben

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

Klopt het dat de sterretjes verdwenen zijn in de verschillende lijsten? Misschien mosterd na de maaltijd..

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Baggerman wrote:

Ik had gisterenavond hetzelfde, heb inderdaad Vista en gebruik Firefox.

Daar zou ik toch nu een keer vanaf gaan stappen, Baggerman. Al was het alleen al vanuit Veiligheidsoverwegingen. Je kunt overstappen op windows tien, al is de kans aanwezig dat dat niet lekker draait, mocht je een oudere pc hebben (en dat gok ik, gezien het tien jaar oude besturingssysteem). Je zet voor een paar honderd euro zo een heel behoorlijke pc in elkaar trouwens. Van windows 7 kun je via een omweg nog steeds gratis upgraden naar 10, maar voor vista is het echt all bets are off.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Metalfist wrote:

Fijne verbeteringen! Vind het alleen jammer dat je nu een telkens een extra klik moet doen om te switchen naar films/regisseurs/forum in je updates

Op de pc in Firefox:

Ik weet niet of je het zo bedoeld als ik, maar ik kijk bijna altijd naar 'Mijn updates' en dan 'Films', en soms 'Forum'. Vroeger was het rechts, maar nu moet ik eerst helemaal naar links (Updates) en dan helemaal naar rechts en precies met mijn muis gaan anders gaat de Updates balkje weg en moet ik opnieuw beginnen. Ik heb 't liever zoals de oude. Gaat veel sneller en makkelijker.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Is inmiddels een paar keer besproken waarom dit gedaan is. Je kunt ook op updates klikken. Dan blijft de balk staan.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Jordy wrote:

Is inmiddels een paar keer besproken waarom dit gedaan is.

Dat is jammer. Heb je de lijst van de usernames waar ik kan klagen?

Jordy wrote:

Je kunt ook op updates klikken. Dan blijft de balk staan.

Bedankt voor deze tip.

Theunissen

• 12267 messages
  • 5513 votes

De teksten in combinatie met de filmposter bij "FILMLOG", gaat volgens mij niet helemaal correct (lopen onder de filmposter wat door). Zie mijn "Filmlog" als voorbeeld.

Logboek Theunissen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

waar gaat het precies fout? kijk je op de volledige / desktop site?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Hier gaat de opmaak ook fout:

Olivier Masset-Depasse

Theunissen

• 12267 messages
  • 5513 votes

Ik kijk via een computer en de opmaak gaat bij alle browsers verkeerd. Wat er fout gaat is, is dat de tekst onder de poster langer doorloopt dan de tekst tegen de rand van de poster.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Bij de link die Theunissen plaats is bij mij op firefox 57 op win10 op surface pro geen probleem met de layout.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als je mobiel op iemands profiel klikt krijg je een enorm grijs vlak en een hele kleine avatar in dat vak (bv bij mij, terwijl ik deze laatst wel opnieuw heb geupload voor vergroot beeld), kan dit verholpen worden op een of andere wijze?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zie bij jou een grote avatar in een iets groter grijs vlak

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bijzonder. Ik heb het juist andersom. Een heel groot grijs vlak met in het midden bovenaan een minuscuul avatartje. Geldt overigens ook op andere Meter-sites bij mijn profiel.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik heb hetzelfde als A&L1 - ben overigens niet ingelogd op telefoon of iPad, misschien maakt dat uit?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Oh daar kan het mee te maken hebben inderdaad. Zal even kijken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja klopt, sta momenteel niet ingelogd op de telefoon.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.