- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- aanpassingen site januari 2018 (responsive)
aanpassingen site januari 2018 (responsive)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De site blijft er op desktop grotendeels hetzelfde uitzien.
Heb de mobiele versie niet gecheckt, omdat ik (nooit) op een mobiel apparaat ingelogd ben op de site.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Behalve dan dat de reclames ruim tweemaal zo hoog en groot zijn (en dan ook nog een extra balk reclame boven het stuk waar de discussie begint). Klopt dat?
Nee dat was al een tijdje zo, als het goed is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
en ook zeker die vergrootte privéberichten en meldingen symbolen rechtsboven op de desktop site
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan updates in dat zijscherm omhoog? Nu moet ik scrollen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Kan updates in dat zijscherm omhoog? Nu moet ik scrollen. Of ben ik enige die daar last van heeft?
Ja hier ook.
Sterker nog: als ik met Firefox Android de site bezoek zonder ingelogd te zijn zie ik het kopje Updates onderaan niet eens (als ik inlog wel en ook Mijn Updates). Met Chrome zie ik het kopje Updates wel (niet ingelogd).
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Wel even wennen hoor die nieuwe (mobiele) layout....
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Die zijn op mijn desktop vergroot, zonder twijfel. Misschien onbewust of ben ik een uitzondering? Lijkt een beetje lomp en Internet Explorer achtig. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De desktop versie (als je browserwindow minimaal 1024px is) is volgens mij niet gewijzigd, op wat nieuwe iconenen na. En nieuwe bugs 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja hier ook.
Sterker nog: als ik met Firefox Android de site bezoek zonder ingelogd te zijn zie ik het kopje Updates onderaan niet eens (als ik inlog wel en ook Mijn Updates). Met Chrome zie ik het kopje Updates wel (niet ingelogd).
Ik zal de menuvolgorde veranderen zodat updates eerder komt. Al zal dat ook wel weer wennen zijn voor sommigen 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Bij de desktopversie kan ik bij "mijn films" geen films meer toevoegen.
sierrra
-
- 465 messages
- 275 votes
Ik kan de gemiddelde score en mijn eigen score van een film niet meer zien. Stemmen is ook niet meer mogelijk. (Vista, Firefox)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Firefox wordt al bijna een jaar niet meer bijgewerkt voor Windows Vista. Dus ik kan me voorstellen dat daar dingen niet werken.
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1197 votes
Werkt erg prettig tot op heden op iphone!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij zoeken op gebruikersnaam krijg je bij snelzoeken bij gebruikers zonder avatar een streep te zien.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Als ik recht voor mijn raap mag zijn: wat lelijk zeg die nieuwe mobiele site en ook zeker die vergrootte privéberichten en meldingen symbolen rechtsboven op de desktop site. Minimalisme is koning. 
mjk87 ben het met je eens, maar laten we dan de oorzaak er bij pakken. Waar zijn die grote titels en tussenruimtes voor nodig?
Eens met beide punten.
De mobiele lay-out zoals die was vond ik overigens prima.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het forum op de mobiel wel heel groot en daardoor minder overzichtelijk in een oogopslag. Kunnen de link naar het forum en de link naar de (film)updates niet meteen helemaal bovenaan komen of anders dat alles dichter bij elkaar komt? Nu moet ik scrollen om een van die knoppen aan te tikken. En ik heb een groot scherm 
Buiten dat ziet alles er wel gelikt uit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik ga straks het forum en de updates naar voren schuiven in het menu. Als dat is wat je bedoelt.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
https://www.onderhond.com/temp/mm-prob.png
Sneaky scale trucje geeft problemen in Edge (zit wel in het beta Win10 programma), blijkbaar neemt het de margin ook mee in rekening, waardoor de afstand tussen de iconen te groot is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Excuus, het is inderdaad zo dat ingelogde bezoekers minder vaak een billboard reclame kregen dan nu het geval is. Ik zal er naar kijken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(afbeelding)
Sneaky scale trucje geeft problemen in Edge (zit wel in het beta Win10 programma), blijkbaar neemt het de margin ook mee in rekening, waardoor de afstand tussen de iconen te groot is.
Als ik bij Microsoft een VM download met Windows 10 + Edge, dan ziet het er goed uit.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Excuus, het is inderdaad zo dat ingelogde bezoekers minder vaak een billboard reclame kregen dan nu het geval is. Ik zal er naar kijken.
Nu is t even wennen aan de volgorde. Ik heb al drie keer toplijsten voor mijn neus gekregen ipv updates
Maar herinner me toen ik op mobiel ook ingelogd was - dat ik heel graag de updates bovenaan had, dus ik begrijp de wens en dit zal na een weekje gewoon zijn.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Jordy: Win10 beta zit meestal een paar versies van Edge vooruit, dus het probleem zit er nog aan te komen. Is er een reden waarom je het icoontje zelf niet gewoon kan omkeren (ipv het met css te doen?)
Verder nog een probleem gemerkt met quoten , ik quote steeds de verkeerde berichten (eigenlijk steeds het eerste op de pagina waarop ik zit).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou ja dat zien we dan wel, ik ga de site niet aanpassen aan beta versies van browsers. Ik was me niet bewust van mogelijk problemen met het omkeren. Ik ben juist overgestapt naar svg zodat ik lekker via css m'n icoontjes kan vergroten / inkleuren / omdraaien.
als het quoten ook niet werkt in de "huidige" edge zal ik er naar kijken
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Hier gaat iets niet goed in de opmaak: Matthew Butler Hart
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hier gaat iets niet goed in de opmaak: Matthew Butler Hart
Heb ik ook al paar keer gezien. Zo het kunnen zijn dat het bij regisseurs is, waar nog helemaal geen stemmen zijn? Bij deze is het bijvoorbeeld ook: Putyi Horváth en Xingzheng Jin