- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- aanpassingen site januari 2018 (responsive)
aanpassingen site januari 2018 (responsive)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik ga morgenavond weer verder klussen, bedankt voor het testen en melden ?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
In de plotomschrijving kan er een milimeter naar links en rechts gescrolld worden. Lijkt me niet de bedoeling
.
En om een smiley te plaatsen moet er tweemaal op het icoontje worden gedrukt.
Android/Chrome
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ja ik ga straks het forum en de updates naar voren schuiven in het menu.
die verandering werkt inmiddels prima op mijn mobiel. Dank!
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
The White Maze: There Is Always a Way (2016)
ik wou deze link, links onder IMDB aanklikken en kreeg ERROR
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Op de nieuwe mobiele site kan ik bij mijn films, de films niet direct openen. Dit moet nu via openen in nieuw tabblad. Verder ziet het er wel strak uit.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik vind het een goede vooruitgang, in elk geval op mobiel! Afbeeldingen van movie posters zijn veel groter (tof!), zoeken is makkelijker, menu is sneller (nog wel even wennen), en het laden van pagina's gaat voor mijn gevoel ook een stuk sneller! Top!
Kwam wel op het forum tegen dat YouTube video's niet helemaal goed schalen met de site (zie screenshot). Dit gaat wel goed in landscape modus. Ik zit op een OnePlus 3T Android apparaat, mocht dat helpen.
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
als ik deze forum openen: kreeg ik virus geblokkeerd
andere forum niet, alleen deze enige..
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Ja ik ga straks het forum en de updates naar voren schuiven in het menu.
En ik druk dus blind op de plek waar Updates stond, kijk ik naar de Top 250 
Enfin, dat zal wel wennen. Voor de mobiele site stuk prettiger zo.
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Het tekstvak kun je niet meer groter slepen rechts onderin. Vond dat altijd een heel fijne feature, zou dat terug kunnen?
(desktop versie trouwens, zit zelden op de mobiele site).
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Ja en die Updates > Mijn Updates, dat zit nu voor geen meter, kan dat terug zoals het was?
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Firefox op surface pro 4 schaalt wat vreemd. De teksten lopen niet door tot helemaal rechts onder pagina nummering. Daardoor is rechts een breder wit vlak dan links.
firefox 57/windows10
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
als ik deze forum openen: kreeg ik virus geblokkeerd
andere forum niet, alleen deze enige..
Dat is al een tijdje. FireFox let daarop.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Ja en die Updates > Mijn Updates, dat zit nu voor geen meter, kan dat terug zoals het was?
Dat zit toch goed op mobiel nu ? Ik zie iig geen probleem.
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Ja ik heb het over desktop. Daar staat 'Updates' nu helemaal links, en voor Mijn Updates moet je dan vervolgens helemaal rechts, dat werkt echt niet fijn.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Wat een irritante nieuwe *** interface zeg!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het tekstvak kun je niet meer groter slepen rechts onderin. Vond dat altijd een heel fijne feature, zou dat terug kunnen?
(desktop versie trouwens, zit zelden op de mobiele site).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik heb het over desktop. Daar staat 'Updates' nu helemaal links, en voor Mijn Updates moet je dan vervolgens helemaal rechts, dat werkt echt niet fijn.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
dat was toch altijd al zo?
Vroeger stond "Updates" meer in het midden, waarneer je daarover hovered zat je met je muis al véél dichter tegen "Mijn updates" aan. Nu staat Updates helemaal links, waardoor die afstand wel wat vergroot is. Beetje muscle memory hertrainen en dat lost zichzelf wel weer op.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Hoi, leuk, zo'n update. Maar kan het zijn dat bij PM-berichten er een stukje ruimte overblijft aan de rechterkant? Pas als ik m'n foon kantel krijg ik een betere weergave.
Zit op IPhone met Safari.
mcdaktari
-
- 7269 messages
- 0 votes
Ach weet je wat het is. Als je een paar weken verder bent dan weet je niet beter en ben je weer gewend aan deze nieuwe vormgeving. Al moet ik toegeven dat ik het nu ook ff wennen vind.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Ik ben eerlijk gezegd ook nog zoekende. Het is niet zozeer de volgorde maar vooral de vormgeving die het onoverzichtelijk maakt. Te uitgesmeerd en geen duidelijk afgescheiden onderdelen.
Edit: Ik typte dit in het topic ‘aanpassingen site januari...’ maar het verschijnt hier. Bugje?
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Nee, Updates stond eerst rechts (desktop dus he).
Op zich kan alles wel wennen natuurlijk, maar als het niet moeilijk is om weer terug te veranderen dan graag. Dit werkt te onhandig.
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Als Updates en Toplijsten met elkaar verwisseld worden is het weer zoals het was, dacht ik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Updates is op verzoek juist naar voren verplaatst. Ik kan blijkbaar helaas niet iedereen tevreden houden
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoi, leuk, zo'n update. Maar kan het zijn dat bij PM-berichten er een stukje ruimte overblijft aan de rechterkant? Pas als ik m'n foon kantel krijg ik een betere weergave.
Zit op IPhone met Safari.
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Ste*: de redden waarom het verplaatst is, is omdat de updates op mobile anders veel te laag komen staan. Nu mobile + desktop dezelfde site zijn, kan je die volgorde niet zomaar switchen.
Ah oke, jammer. Ik gebruik zelf nooit de mobiele site, maar die zal inmiddels wel meer gebruikt worden dan de desktopversie (?).
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik heb een raar probleem met de mobiele versie. Ik heb in mijn instellingen de avatars uitgezet, maar dan krijg ik als ik een forum of filmpagina bekijk een letterbrij. De berichten staan over de username/plaatsingsdatum/icoontjes heen. Als ik mijn telefoon horizontaal draai is het probleem weer weg. Ligt dit aan mijn telefoon? Ik gebruik overigens Android 7.0/Chrome.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is denk ik een bug. Ben dat vergeten te testen