• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.885 actors
  • 9.369.699 votes
Profile

koppeling Netflix / MovieMeter

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mcdaktari

Goed dat je het vraagt.

Er is momenteel een storing bij de automatische aanvoer van deze data. Ik zal hier verder niet ingaan op de technische details, maar ik verwacht niet dat het dit weekend opgelost zal zijn.

Ik raad je aan voorlopig JustWatch als back-up te gebruiken.

mcdaktari

• 7265 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

mcdaktari

Goed dat je het vraagt.

Er is momenteel een storing bij de automatische aanvoer van deze data. Ik zal hier verder niet ingaan op de technische details, maar ik verwacht niet dat het dit weekend opgelost zal zijn.

Ik raad je aan voorlopig JustWatch als back-up te gebruiken.

Thanks voor je sneller reactie

stinissen (crew films & series)

• 23430 messages
  • 76914 votes

Weer geen Netflix koppeling

"Colonia Dignidad - Aus dem Innern einer Deutschen Sekte (Film, 2020) - MovieMeter.nl" Colonia Dignidad - Aus dem Innern einer Deutschen Sekte (Film, 2020) - MovieMeter.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

stinissen

De series-koppeling met Netflix ligt er nog helemaal uit heb ik begrepen. Het is sympathiek dat je het meldt, maar volgens mij heeft het geen zin om losse koppelingen hier te melden.

Bij het filmgedeelte komen nu wel koppelingen binnen. De crew is nog in overleg met de ontwikkelaars over betere afspraken m.b.t. het oplossen van storingen bij de VOD pagina's.

joachimt wrote:

Naast de bugs bij Netflix spelen er momenteel (en sommige al wat langer) diverse bugs bij andere VODs. Deels zijn het zichtbare bugs voor gebruikers (bijvoorbeeld films in het Prime-overzicht die niet onder een abonnement vallen), maar het betreffen ook bugs die op de achtergrond spelen in de takenlijst van de crew. Sommige bugs veroorzaken een significante werkverzwaring voor de crew. Daarom laten we voorlopig het werk rondom VODs liggen. Er moeten eerst een aantal zaken op de achtergrond opgelost worden. Zodra er wat te melden valt, zal ik hier een update geven.

• 23430 messages
  • 76914 votes

kappeuter wrote:

stinissen

De series-koppeling met Netflix ligt er nog helemaal uit heb ik begrepen. Het is sympathiek dat je het meldt, maar volgens mij heeft het geen zin om losse koppelingen hier te melden.

Bij het filmgedeelte komen nu wel koppelingen binnen. De crew is nog in overleg met de ontwikkelaars over betere afspraken m.b.t. het oplossen van storingen bij de VOD pagina's.

(quote)

Is niet helemaal waar sommige nieuwe titels pakt de koppeling wel sterker nog sommige mensen dachten al dat het probleem was opgelost.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

stinissen

Ik had het in het bijzonder over deze pagina. Deze pagina is nog helemaal leeg.

Ik heb ook nog kort contact gehad met De Series crew hierover om zeker te zijn dat de storing daar nog steeds speelt.

Zij krijgen normaal gesproken automatisch koppelverzoeken voor Netflix binnen, maar dat is al tijden niet meer gebeurd.

• 23430 messages
  • 76914 votes

kappeuter wrote:

stinissen

Ik had het in het bijzonder over deze pagina. Deze pagina is nog helemaal leeg.

Ik heb ook nog kort contact gehad met De Series crew hierover om zeker te zijn dat de storing daar nog steeds speelt.

Zij krijgen normaal gesproken automatisch koppelverzoeken voor Netflix binnen, maar dat is al tijden niet meer gebeurd.

Ok bedankt dus de films doen het en de series nog niet, dat zeg ik toch goed?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.