• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

koppeling Netflix / MovieMeter

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Komt er op termijn ook een Vlaamse netflixlijst ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Misschien. Niet binnenkort in ieder geval. Het is niet zo makkelijk (voor mij) om geautomatiseerd de Belgische variant uit te lezen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Even terzijde, maar kan er nog steeds niet met mijn hoofd omheen dat er mensen zijn die beweren dat ze hun €7,99 p/maand er niet uit kunnen 'halen' als ik naar dat overzicht kijk; en dan staan alle series er nog geeneens tussen. Erg handige toevoeging, overigens.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Een beetje arthouse fans heeft écht niet zoveel keuze. Gisteren alles boven de 3* even gescreened en tot een film of 10 gekomen, veelal erg commerciële dingen om regisseursoeuvres wat verder uit te diepen. Da's toch een redelijk povere oogst die één week later al volledig is opgedroogd als je je enkel met Netflix zou moeten behelpen.

Zo heeft Netflix (NL):

- 19 Japanse films, 5 ongezien, waarvan 3 Pokémon films en één kinderfilm met een hondje.

- China 5 films, allemaal gezien

- Hongkong 4 films, allemaal gezien

- Thailand 1 film, gezien

- Taiwan niks

Leuk voor de liefhebber van Aziatische cinema.

Onslaught

• 591 messages
  • 1160 votes

Jordy bedankt!

Ik heb hier in verleden een verzoek toe gedaan en ik ben blij om te zien dat je er wat mee hebt willen en kunnen doen Zo gaat MM weer mee met zijn tijd mee.

Nogmaals bedankt.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Handige toevoeging!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik heb geen netflix dus heb ik er niks aan.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Zeker handig toevoeging.

Ik ben net begonnen met Netflix, het komt door 4K. En ook HD aanwezig.

Maar sommige films hebben veel herhaling.

Maar nu komt veel series. Nu kijk ik voor Daredevil, spannend serie.

@606, makkelijk lid worden, heb je eigen internetverbinding via tv naar pc? Dan kun je wel kijken en abonnee worden. Een maand gratis. Chromecast is ook handig!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

606 wrote:

Ik heb geen netflix dus heb ik er niks aan.

Je kunt altijd even proeftijd starten. Mocht je dat niks vinden, stop je er mee !

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Jordy: wanneer start jouw "nieuwe" Netflix week? Maw, wanneer wordt de lijst geupdate?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik check elke nacht of er nieuwe titels zijn. Het is nog even afwachten hoe vaak de boel in de praktijk bijgewerkt wordt, geen idee of daar regelmaat in zit.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Dus "afgelopen week" is de laatste 7 dagen ... het is niet zo dat je elke zondag die nieuwe films oplaadt en de lijst helemaal vernieuwt?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

Ik check elke nacht of er nieuwe titels zijn. Het is nog even afwachten hoe vaak de boel in de praktijk bijgewerkt wordt, geen idee of daar regelmaat in zit.

Ik gebruik de app upflix en daar krijg ik dagelijks een berichtje van dat er 1 of meerdere films toegevoegd zijn. Dus wordt wel dagelijks ge-update.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Dus "afgelopen week" is de laatste 7 dagen ... het is niet zo dat je elke zondag die nieuwe films oplaadt en de lijst helemaal vernieuwt?

momenteel niet, lijkt me zonde om zondag pas te melden dat er sinds dinsdag een nieuwe film op netflix staat. Maar ik sluit niet uit dat daar nog wel wat aan gesleuteld gaat worden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Ik gebruik de app upflix en daar krijg ik dagelijks een berichtje van dat er 1 of meerdere films toegevoegd zijn. Dus wordt wel dagelijks ge-update.

volgens die app is er sinds 6 mei geen film bij gekomen

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

(quote)
volgens die app is er sinds 6 mei geen film bij gekomen

Mmm, je hebt gelijk. Gisteren is er nog een serie toegevoegd maar die moet je dus niet meetellen inderdaad.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben natuurlijk wel benieuwd, als je een keer merkt dat we hier iets missen, dan hoor ik het graag

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Waar kun je dan zien welke series erbij zijn gekomen beste jarno1975

• 10970 messages
  • 2790 votes

stinissen met de app upflix. Daar kun je per dag zijn welke films zijn toegevoegd op Netflix.

Maar voor films kun je dat nu dus ook hier op MM zien: http://www.moviemeter.nl/netflix/new/

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

jarno1975 wrote:

stinissen met de app upflix. Daar kun je per dag zijn welke films zijn toegevoegd op Netflix.

Maar voor films kun je dat nu dus ook hier op MM zien: http://www.moviemeter.nl/netflix/new/

Van de films wist ik al ( toch bijna alle al gezien) maar die app ga ik pakken

thxxxxx

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Zo ik kijk even op de Netflix pagina en zie weer een paar toegevoegde films. Erg handig dus! Nogmaals, bedankt Jordy!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja inderdaad, het lijkt tot dusver allemaal te werken

met dank ook aan de crewleden die elke dag even de nieuw binnengekomen Netflix films koppelen aan onze database

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zie dat we een paar nieuwe kinderfilms missen. Zal eens kijken waarom ik die gemist heb, en de scripts verbeteren

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Mogen speelfilms/documentaires die op Netflix staan, maar nog niet op MoMe, sowieso worden toegevoegd aan de site? Net zoals films die op iTunes staan?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

chiel

Ik vraag me af of hier een specifieke uitbreiding van de regels voor nodig / gewenst is.

Als een film op Netflix staat, zal 'ie waarschijnlijk ook wel aan onze reguliere distributie-eisen voldoen, maar dat moet dan wel aangetoond worden.

Het lijkt me niet de bedoeling om onze huidige regels automatisch te omzeilen. Want ze kunnen natuurlijk van alles op Netflix zetten.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ziet er goed uit op de voor pagina!

centurion81

• 2066 messages
  • 1986 votes

Er lijkt toch iets nog niet helemaal goed/volledig te gaan...

Deze: Rhyme & Reason (1997)

Staat op Netflix Nederland maar heeft in MM geen koppeling naar Netflix / komt niet in het overzicht voor.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee bedankt, zal eens kijken hoe dat komt

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Er zijn er net weer twee toegevoegd die ik nog mis in het lijstje:

- The Runaways

- Push

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kondoro0614

Wanneer zijn deze aan Netflix toegevoegd, weet je dat toevallig?

Als dat vandaag is zullen we het binnen een dag verwerken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.