- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- koppeling Netflix / MovieMeter
koppeling Netflix / MovieMeter
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Wanneer zijn deze aan Netflix toegevoegd, weet je dat toevallig?
Als dat vandaag is zullen we het binnen een dag verwerken.
Edit: Excuses verkeerd gelezen. Deze zijn vandaag toegevoegd. Exacte tijd is mij onbekend!
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Is het een idee om een toplijst toe te voegen in het Netflix gedeelte? Bij voorkeur op genre. Ik heb vaak dat ik zin heb om een film in een bepaald genre te kijken maar dan moet je eerst een hele rits meuk door scrollen voordat je wat leuks vindt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kan toch via de zoekpagina? http://www.moviemeter.nl/netflix/search/
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
Erg handig die zoekpagina! Kom er nu pas achter dat deze koppeling er is. Mooi werk! Zoeken in netflix zelf vind ik nogal een drama. Dit is veel beter, ook omdat je kan zoeken op films waarop je nog niet hebt gestemd.
centurion81
-
- 2066 messages
- 1986 votes
Something went wrong with koppelen van de films...
Ipv A Year in Champagne (2014)
Is een tweede keer A Year in Burgundy gekoppeld gisteren. A year in Champagne is het tweede deel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt! Ik heb het gefixed. 
Edu
-
- 90 messages
- 190 votes
Super dat jullie Netflix aan moviemeter hebben toegevoegd! 
Is het een idee om een toplijst toe te voegen in het Netflix gedeelte? Bij voorkeur op genre. Ik heb vaak dat ik zin heb om een film in een bepaald genre te kijken maar dan moet je eerst een hele rits meuk door scrollen voordat je wat leuks vindt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt toch zoeken, en dan sorteren op stemgemiddelde?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht
centurion81
-
- 2066 messages
- 1986 votes
Denk dat er iets met de koppeling is, maar kan ook komen omdat deze films niet in de lijst nieuwkomers opgenomen waren in Netflix...Gisteren zijn nl.
The Tall Man (2012) en Carrie (2013) toegevoegd in Netflix
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er lijkt inderdaad iets niet meer goed te gaan, zal eens kijken, bedankt
centurion81
-
- 2066 messages
- 1986 votes
Wat mij opvalt is dat wanneer er films op dag X worden toegevoegd in Netflix, de datum toegevoegd die MM opgeeft altijd dag X-1 is. Op zich niet storend, wel opvallend =)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Volgens mij klopt dat niet wat je zegt.
Als we een film koppelen is het vaak een film die gisteren is toegevoegd op Netflix. Dan houden we de datum van toevoeging op Netflix aan, niet die van toevoeging / koppeling op MM.
centurion81
-
- 2066 messages
- 1986 votes
Ik weet om en nabij de 100% zeker dat wat ik zeg klopt, ik kijk ook vaak op de nieuwkomers pagina op Netflix. Vanmorgen zijn 4 films gekoppeld, met de datum van gisteren, terwijl deze pas vanmorgen toegevoegd zijn in Netflix.
Alhoewel de beste manier natuurlijk is om zelf de vinger een dag aan de pols te houden, kan ik het ook zo onderbouwen:
- Alles wat hier op MM wordt toegevoegd, is 1 dag eerder gedateerd t.o.v. de data die op Netflix-Nederland.nl staan: Netflix aanbod in Nederland op een rijtje met dagelijkse updates - netflix-nederland.nl
- Omdat je nu kunt denken dat zij er altijd een dag naast zitten - op hun twitteraccount staat hetzelfde: FlixInfo NL (@FlixInfoNL) | Twitter en daar heeft nog nooit iemand gezegd "hey, die stond er gisteren al op"
- Verder kun je het zien op Facebook, waar je iig kunt zien dat Netflix Nederland er nooit naast zit, bv. aankondiging Under the Influence, vanaf 18/9: https://www.facebook.com/NetflixNederland/photos/pb.450472401727628.-2207520000.1443686616./819264908181707/?type=3&theater
Stond hier dat ie er per 17/9 op stond.
Tot slot, omdat ik me anders op 1 bron baseer, ook www.allflicks.nl heeft overal dag X staan, waar MM dag X-1 heeft.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat zijn ook allemaal sites die niet officieel van Netflix zijn en verwerkingstijd van een dag hebben net als MM.
Wij kijken rechtstreeks naar de toevoegingen op Netflix Nederland. Zodra de films daar op staan koppelen we ze en gebruiken exact de datum van toevoeging op Netflix.
centurion81
-
- 2066 messages
- 1986 votes
Okay, dan staan dingen waarschijnlijk een dag eerder op Netflix dan dat Netflix ZELF in zijn aankondigingen aangeeft en is MM de enige die dit weet =p
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat mij opvalt is dat wanneer er films op dag X worden toegevoegd in Netflix, de datum toegevoegd die MM opgeeft altijd dag X-1 is.
Ja klopt. Ik check 's ochtends vroeg / 's nachts wat er allemaal nieuw is, en ga er dan maar van uit dat dat blijkbaar gisteren toegevoegd moet zijn. Dat zal dan niet terecht zijn, moet ik maar even aanpassen.
snoeki
-
- 14 messages
- 0 votes
Ik zie nu pas dat netflix in het menu staat, mooie zoekoptie erbij, heerlijk. Was me niet eerder opgevallen, maar wilde ervoor bedanken omdat dit voor mij een heel fijne toevoeging is. Dank voor dit moois!
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Deze kan een link krijgen naar Netflix, want hij staat erop:
centurion81
-
- 2066 messages
- 1986 votes
Backstreet Boys: Show 'em What You're Made Of (2015)
Staat op Netflix sinds vandaag, is niet meegekomen in nieuwe content vanmorgen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op MM wordt 1x per dag 's middags geautomatiseerd naar nieuw Netflix-aanbod gekeken. Dus het kan zijn dat het zodadelijk wel bij onze koppelverzoeken verschijnt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De gegevens van onze Netflix pagina's worden nu opgehaald bij unogs.com, hier heb ik een en ander voor moeten aanpassen.
Ik hoor graag als er ergens iets kapot is, en ook als blijkt dat de gegevens vanaf nu erg achter lopen of incompleet zijn. Ik heb ingesteld dat elke dag om 18.00 wordt bijgewerkt wat er nieuw op Netflix is.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
De gegevens van onze Netflix pagina's worden nu opgehaald bij unogs.com, hier heb ik een en ander voor moeten aanpassen.
Ik hoor graag als er ergens iets kapot is, en ook als blijkt dat de gegevens vanaf nu erg achter lopen of incompleet zijn. Ik heb ingesteld dat elke dag om 18.00 wordt bijgewerkt wat er nieuw op Netflix is.
Gaat toch het een of ander niet goed nu. Kom namelijk steeds meer films tegen die niet meer op Netflix staan, maar waar nog wel een Netflix-tag bij staat.
Bijvoorbeeld:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja er lijken helaas nog wat foutjes te zijn in de koppelingen zoals ze lagen voor we met deze koppeling begonnen. Ik moet even uitzoeken of er een mogelijkheid is om geautomatiseerd voor elke titel te checken of ze wel of niet beschikbaar zijn op Netflix, maar nu hebben andere zaken even prioriteit. Dus tenzij kappeuter zin heeft om dit aan te passen (
) is het even zoals het is, en zal ik hier later nog eens opnieuw in duiken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt Zelva voor het melden, ik heb bij de door jou genoemde titels de Netflix koppeling weggehaald.
Ik heb nu een aantal 'verwijderalarm' lijsten bekeken en heb een reeks koppelingen weggehaald.
Bovengenoemde titels stonden daar trouwens vreemd genoeg niet tussen.
Mochten er nog meer titels onterecht in het overzicht staan dan hoor ik het graag.
Jordy heeft nu een scriptje geschreven dat alsnog alles doorloopt, maar vanwege een technische beperking zal die klus 3 maanden duren, dus tot die tijd kunnen er nog onterechte koppelingen tussen staan. Hopelijk valt het aantal wat mee.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Eentje waar een Netflix-koppeling ontbreekt:
Die stond er een tijd geleden op, is toen verwijderd, maar al vrij snel weer teruggekomen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel!
Ik heb 'm er weer bijgezet.
mcdaktari
-
- 7265 messages
- 0 votes
Ik vroeg me af waarom de nieuwe films die op Netflix worden toegevoegd, niet bij de nieuwe films in de topic Netflix On demand worden bij gewerkt op de site. Is dat omdat er geen tijd voor is, of wat is eigenlijk de reden? Want het is nu 2 oktober en iedere 1ste van de maand worden er veel films toegevoegd op Netflix en eerder andere films. Maar ik zie op Moviemeter dat het tot 15 september is bijgewerkt. Ooit wordt het dezelfde dag bijgewerkt maar net als nu duurt het best lang. En even voor de duidelijkheid, ik wil jullie niet aanvallen maar ik vroeg me gewoon af waarom dat is.